maar |
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
|
|
Andreesie
Oudgediende
 WMRindex: 1.051 OTindex: 44.629
|
@pw: nee?  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 Meerdere PHP's op één pagina???  |
|
Traevel Oudgediende
 WMRindex: 302 OTindex: 17.280 S |
- Met javascript  - nee  |
|
Andreesie
Oudgediende
|
pw: ik weet niet wat je wil, maar als je versies bedoelt: nee  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 Ik bedoel kan je meerdere verschillende PHP's gebruiken op een pagina??? |
|
Traevel Oudgediende
Peter, bedoel je blokken?  Je kunt zoveel regels PHP plaatsen als je maar kwijt kunt, soms kan de volgorde wel belangrijk zijn, maar over het algemeen zoveel je wilt  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 Ik wil een smalle div aan de linkerkant een brede div in het midden en een smalle div aan de rechterkant.  |
|
Arya Oudgediende
 WMRindex: 746 OTindex: 40.038
|
dank muse  enter sandman gaat na een paar keer spelen zeer doen  |
|
Traevel Oudgediende
Peter, volgens mij praten we hier langs elkaar heen  Tenzij je de divs schrijft met PHP is het gewoon html hoor  |
|
MuseMatt
Oudgediende
 WMRindex: 3.360 OTindex: 21.667
|
ik heb er nooit echt last van Arya  |
|
WMR-kok
Oudgediende
|
|
Traevel Oudgediende
Om het makkelijk te houden dus?  Ga voor een enkele PHP pagina waar je elke keer de inhoud laadt want anders; overal een sciptje op en cookies, dat wordt een ramp als je daar ook maar één letter in wilt veranderen ooit  |
|
Andreesie
Oudgediende
|
pw: das niet moeilijk, kan zelfs met javascriptP |
|
Traevel Oudgediende
@Andreas, hij wilt het toch overdraagbaar van de ene naar de andere pagina?  Of hoeft de volgorde niet van de een naar de ander behouden te blijven, Peter?  |
|
Arya Oudgediende
|
maar jij speelt langer muse..  en ik heb nu een tijdje niet meer gespeeld.. ( schaam schaam schaam ) |
|
Andreesie
Oudgediende
|
@Traevel: random komen, 1 per paginaload;) |
|
Delenn
Oudgediende
 WMRindex: 3.059 OTindex: 36.772 S |
mn computer was gekaapt  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 Het middengedeelte is een scrollbalk, met onder de afbeelding een recept.  De zijkanten blijven stil staan.  |
|
MuseMatt
Oudgediende
|
Quote Arya: maar jij speelt langer muse..  en ik heb nu een tijdje niet meer gespeeld.. ( schaam schaam schaam ) sterker nog... ik moet op dit moment eelt wegschuren om genoeg te voelen  |
|
Traevel Oudgediende
Ja, die in het midden maar de zijkanten moesten in een volgorde, per paginaload  Of niet, Peter geef uitsluitsel  Anders is javascript wel zo simpel @peter, dat zijn geen divs, dat zijn frames  Oh wacht dat bedoel je niet, maar met frames is het wel makkelijk, want dan heb je de afbeeldingen die in volgorde moeten in één pagina  |
|
Arya Oudgediende
|
dat kan ook nog..  Ik was nu net bezig met turn the page proberen uit te vogelen  maar de tab die online staat is niet echt te volgen  dus ben nu maar even een paar keer iets via youtube aan het luisteren  wat nog te moeilijke riedeltjes weglaten, en dan nog eens proberen  maar ik vind dat nummer zo prachtig  |
|
WMR-kok
Oudgediende
Quote Traevel: Andreas, hij wilt het toch overdraagbaar van de ene naar de andere pagina?  Of hoeft de volgorde niet van de een naar de ander behouden te blijven, Peter?  Quote WMR-kok:  In het midden moeten de afbeeldingen random komen, maar ééntje per paginaload.  Aan de zijkanten moeten de afbeeldingen in een bepaalde volgorde lopen.   Op volgorde in de zijkanten, in het midden random.   Maar het zijn aan de zijkanten twee verschillende soorten afbeeldingen.  Je hebt dus een verschillende animatie aan beide zijkanten.  |
|
MuseMatt
Oudgediende
|
Quote Arya: dat kan ook nog..  Ik was nu net bezig met turn the page proberen uit te vogelen  maar de tab die online staat is niet echt te volgen  dus ben nu maar even een paar keer iets via youtube aan het luisteren  wat nog te moeilijke riedeltjes weglaten, en dan nog eens proberen  maar ik vind dat nummer zo prachtig  Turn the page heb ik pas nog gevonden in een guitar pro! Maar eigenlijk moet je daarvoor je bas 1/2 step naar beneden zetten |
|
WMR-kok
Oudgediende
 Terwijl het in het midden ook weer andere afbeeldingen zijn.  |
|