|
DreamerTje Oudgediende
 WMRindex: 1.305 OTindex: 19.848 T S |
Quote Bogarde: Ailurus, je denkt écht dat ik gek ben?  Nee, die foto's maak ik natuurlijk niet.  Wel waar |
|
MuseMatt
Oudgediende
 WMRindex: 3.360 OTindex: 21.667
|
|
|
Bogarde Erelid
 WMRindex: 37 OTindex: 5.643 S |
Kan niet, die zal dan echt iemand anders het 'beste' kunnen maken. DreamerTje, ik dacht dat je nog aan het dromen was.   |
|
Ailurus
Erelid
 WMRindex: 77 OTindex: 3.132 S |
@Muse, bedankt  Ik heb het pas nog op je blog gelezen, maar het is er alweer uit...  |
|
DreamerTje Oudgediende
Nee, ik houd alles goed in de gaten  Heb je al een string gekocht?  |
|
emmertje
Oudgediende
 WMRindex: 17.961 OTindex: 66.902
|
Waarom ben ik niet overgestapt naar Linux? Niet omdat ik zo tevreden ben met Microsoft  Elk besturingssysteem heeft zijn voor- en nadelen, dus het zal uiteindelijk niet zoveel uitmaken voor welk besturingssysteem je kiest. Daarom blijf ik maar bij het oude; da's vertrouwd, geen gedoe. Linux kan pas een écht succes worden als het, net als Windows, als een standaard wordt geïntroduceerd  |
|
Ailurus
Erelid
 WMRindex: 77 OTindex: 3.132 S |
Ben er weer vandoor, kijken of ik m'n moeder kan helpen met koken. Vanaf woensdag kom ik jullie weer lastig vallen   Kan het niet laten om nog even op het bericht van Emmertje te reageren: Er zijn sinds kort Laptops van HP met Ubuntu er standaard op  |
|
Bogarde Erelid
Hehe DreamerTje. Nee, die mag jij voor mij kopen en opsturen naar Antwerpen.  Nu ga ik lekker eten, vind je dat goed?  Dag dag DreamerTje en tot straks en natuurlijk ook de anderen.  |
|
Andreesie
Oudgediende
 WMRindex: 1.051 OTindex: 44.629
|
@emmer: ben ik blij dat dat al aan het worden is met de netbooks  q |
|
DreamerTje Oudgediende
|
|
MuseMatt
Oudgediende
|
ik ga ook maar eens eten: de oven gaat aan  |
|
Andreesie
Oudgediende
|
Quote Ailurus: Kan het niet laten om nog even op het bericht van Emmertje te reageren: Er zijn sinds kort Laptops van HP met Ubuntu er standaard op  jammer dat het HP is, ben niet zo fan van HP  |
|
Bogarde Erelid
Thanks DreamerTje. Jij ook eetsmakelijk en ook MuseMatt, Ailurus en de anderen.  |
|
emmertje
Oudgediende
|
Voor degenen die gaan eten ... smakelijk eten en wellicht tot straks  |
|
nietmeer
|
@ Andreesie, HP is nog altijd beter dan Acer  |
|
MuseMatt
Oudgediende
|
en IBM beter dan HP  maar boeiend  |
|
Andreesie
Oudgediende
|
banaal: daar geef ik je gelijk in  |
|
DreamerTje Oudgediende
Ik heb ook 'n acer  Heb er nog geen problemen mee gehad  Ik heb ook een acer beeldscherm, ook geen problemen  Wel dat ie geel werd, maar dat kwam door 'n knik in de kabel |
|
MuseMatt
Oudgediende
|
Acer scherm hier, Asus laptop, Medion PC: allemaal geen echte problemen mee gehad  |
|
Andreesie
Oudgediende
|
asus  |
|
nietmeer
|
Ik heb een eigen gebouwde pc, LG beeldscherm en Samsung speaker. maar laptop is wel een acer, maar dat ding werd me letterlijk in de schoot geworpen, heb alleen wel een hekel aan dat geval |
|
MuseMatt
Oudgediende
|
anyways: ik ga ervandoor: weer ffies gamen ofzo   |
|
Andreesie
Oudgediende
|
ik heb mijn asusje zelf omgebouwd en beplakt  voor de rest ook niks, hij doet het goed vind ik  doei muismat  |
|
emmertje
Oudgediende
|
Ik heb tot 2x toe een Packard Bell gehad ... nóóit meer!  |
|
nietmeer
|
Quote emmertje: Ik heb tot 2x toe een Packard Bell gehad ... nóóit meer!  trauma, dat was mijn eerste pc ooit, maar Packard had de neiging om een aangepaste windows 98 (jaja die tijd weer) erop te zetten waardoor er niks op wou draaien trouwens spemmer, het bod voor een echte Banaal® pc staat nog steeds open  |
|