|
MuseMatt
Oudgediende
 WMRindex: 3.360 OTindex: 21.667
|
ik draai geen ubuntu maar wel stabiel ^^ nooit last gehad met XP sinds service pack 1 |
|
Ailurus
Erelid
 WMRindex: 77 OTindex: 3.132 S |
Hey Bogarde  Jij nog foto's gemaakt (was je van plan toch)? Banaal, mee eens, maar m'n ouders zijn echt nogal uhm, digibeten ?  |
|
Andreesie
Oudgediende
 WMRindex: 1.051 OTindex: 44.629
|
banaal: maar dat kost te veel moeite, ubuntu is snel zonder moeite  met veel moeite in het begin is gentoo verrekte snel  |
|
nietmeer
|
@ Andreas, ja klopt maar als je digibeten nog een nieuw besturingssysteem uit wil gaan leggen  |
|
Andreesie
Oudgediende
|
helemaaal niet moeilijk eigenlijk, ubuntu zit echt zo in elkaar dat het te makkelijk is om te besutren  |
|
Bogarde Erelid
 WMRindex: 37 OTindex: 5.643 S |
Ailurus, je denkt écht dat ik gek ben?  Nee, die foto's maak ik natuurlijk niet.  Besutren Andreesie.   |
|
Andreesie
Oudgediende
|
hij laat ze maken  |
|
nietmeer
|
ACh ja, winxp is gewoon beter voor dat soort volk |
|
Andreesie
Oudgediende
|
banaal: waarom dat  |
|
MuseMatt
Oudgediende
|
ooit maar naar windows 7 maar voorlopig nog niet  |
|
Ailurus
Erelid
@Bogarde, wil je daar echt commentaar op?  Banaal, ben ik het niet mee eens. Ze weten gewoon niet dat er prima alternatieven bestaan. Het enige wat ze doen is tekst-files verwerken, mail checken en op internet rondkijken, verder bijna niks  |
|
Andreesie
Oudgediende
|
windows 7 is stom, veel te groot  (vind ik  ) |
|
MuseMatt
Oudgediende
|
och de meeste schijven zijn nu al 1TB |
|
emmertje
Oudgediende
 WMRindex: 17.961 OTindex: 66.902
|
Een computer moet gewoon aan en uit te zetten zijn, en als je iets aanklikt moet dat programma of zo gewoon starten ... de rest is bijzaak  |
|
Bogarde Erelid
Windows XP ruleert, zeker in vergelijking met dat klote Vista.  Trouwens, XP is gewoon een goed besturingssysteem voor mij en voor velen. Dat er mensen zijn met Linux kan ook, alleen dat steekt heel anders in elkaar. Ook een kwestie van dat Windows XP toch nog altijd ( hoe lang nog? zou je je haast gaan afvragen, als je bepaalde personen mag geloven ) bekender dan Linux. Als je niet heel 'gek' wilt doen met Windows XP, dan is het een fantastisch besturingssysteem.  Ailurus, willen niet, maar ik zal het vast en zeker krijgen.   |
|
nietmeer
|
Quote Andreesie: banaal: waarom dat  omdat zowat alle ermee zijn uitgerust, kan je in ieder geval zeggen dat ze iets goed doen. @ Muse, ik heb 1.3TB in mijn pc (2x 500 + 320  ) |
|
MuseMatt
Oudgediende
|
ik ben een 'normale' pc-gebruiker; dat houdt in dat ik niet overclock, niet te veel in 't register kloot (maar ook niet te weinig  en gewoon lekker mijn progrjes wil draaien. Ik ben geen zware gamer o.i.d. dus XP is perfect voor mij. |
|
Andreesie
Oudgediende
|
Quote MuseMatt: och de meeste schijven zijn nu al 1TB en mijne is 4 gig  edit: eigenlijk 3,7  banaal: ja, microsoft is goed in afzetterij, en ze zijn veel eerder begonnen dan linux  dealtjes waren ze ook goed in |
|
nietmeer
|
@ Andreesie, typisch anti windows gezeik, als linux echt zo goed was zouden ze ook wel meer doen om het te promoten in plaats van altijd maar zeuren dat windows zo slecht is. Dat microsoft nou gewoon zo slim is om een goeie marketing machine in elkaar te zetten kunnen ze ook niet helpen  |
|
Ailurus
Erelid
 Waar een opmerking al niet toe kan leiden, verkassen naar 't Linux Cafe? In ieder geval is het een feit dat Windows veel bekender is dan Linux. Als je veel huis-tuin-en-keukengebruikers zou vertellen dat er een gratis goed alternatief is, ben ik benieuwd wie er inderdaad zou overstappen. |
|
Bogarde Erelid
Andreesie, je kan veel zeggen van Windows, maar ik ben er quasi zeker van dat je meer over linux kan zeggen. Zoals Banaal al zegt, is het heel goed wat Microsoft doet, zeker qua marketing. ( zoals hij al weergeeft ) Over linux valt echt genoeg te zeggen. |
|
nietmeer
|
oke, ik heb mijn punt gemaakt, ander onderwerp |
|
MuseMatt
Oudgediende
|
ik denk dat als ze in Linux hetzelfde zouden werken qua lay-out etc als windows: veel. |
|
Andreesie
Oudgediende
|
banaal: promoten doen ze echt wel genoeg, maar de mensen achter linux kunnen ook niet zomaar dure spotjes betalen, linux is gratis etc. plus het is geen anti-windows gezeik, ik leg alleen maar uit dat ze het 'niet zo netjes' hebben gedaan, succesvol worden @Ailurus: weinig |
|
Ailurus
Erelid
Muse, dat is inderdaad hetgeen wat (of dat ?  ) Ubuntu doet. Over een paar jaar zal de verhouding denk ik (en hoop ik) een stuk anders liggen. Nog een ding, XP is zeker niet slecht, dat zal je mij nooit horen zeggen. Wel dat ik andere systemen prefereer  |
|