|
nietmeer
|
@Pablo: Ow ja, want jullie gaan vandaag bowlen, toch?  Ik ga morgen naar Elburg, minimeeting met Txerseü, Judywesl, Arya en Botterzeiler  |
|
Stefsel
Oudgediende
 WMRindex: 846 OTindex: 10.672
|
vailan: wat is er morgen  ? |
|
Delenn
Oudgediende
 WMRindex: 3.059 OTindex: 36.772 S |
Quote Pablo: Ik heb zin in vandaag  Quote Vailan: Ik heb zin in morgen  allebei de dagen zijn niet zo bijzonder eigenlijk  Stef  check dit en vorig blog  |
|
nietmeer
|
SteffieKooij: Heb ik zojuist gezegd  |
|
Stefsel
Oudgediende
|
vailan: Ja hoor, dat kan ik toch niet weten  Blogs van jou? |
|
Delenn
Oudgediende
 WMRindex: 3.059 OTindex: 36.772 S |
ja blogs van mij IIIII wanna knowwww! Have you ever seeeen the rain? |
|
Pablo
Oudgediende
 WMRindex: 1.461 OTindex: 22.116
|
In principe is er altíjd een minimeeting in Elburg als daar iemand heen gaat  Want meestal gaat Judy daar dan ook meteen heen en dan zit je al op vier personen  |
|
Andreesie
Oudgediende
 WMRindex: 1.051 OTindex: 44.629
|
Quote Pablo: Al eens bij je junk/spam gekeken?  ja, ik had gelijk met 2 mailadressen allebei een ander ip enzo gebruikt, en op geen van beide staat ie, niet in postvak in en niet in spam  |
|
nietmeer
|
@Steffiekooij: Haha, ik had het al geplaatst, en drie seconden daarna vroeg je wat er morgen is  dus dan kon je het idd niet weten  Geeft niets, je weet het nu  |
|
Pablo
Oudgediende
|
Bring the hammer down, behold the liiight!Andreas, dat word wachten dan  |
|
nietmeer
|
@Pablo: muziek aan het luisteren?  |
|
Stefsel
Oudgediende
|
vailan: en dat ik het nu weet, daar gaat het om @Delenn: ik had gemist dat je nog een loldocent had gemaakt  Terwijl ik toch gisteren even op je blog gekeken had, maar misschien zag ik zo snel het verschil tussen deel 4 en 5 niet. Ik zal wel de quote hokjes gezien hebben en geacht hebben: deze heb ik al gelezen  |
|
Pablo
Oudgediende
|
Vailan, zie mijn laatste blog  Hammerfall!  |
|
nietmeer
|
tu sarai la luna che non c'eAndrea Bocelli  SteffieKooij: Inderdaad @Pablo: ik zal zien  |
|
Andreesie
Oudgediende
|
luna is niet online hoor en ik zie de maan ook niet @Pablo: jups, niet fijn, ik wil gewoon goed me vragen kunnen stellen  edit: ik wil me vragen gewoon kúnnen stellen!  |
|
nietmeer
|
En dan volgt nu het volgende nummer op de Winamplijst  Mille Lune Mille Onde  |
|
Andreesie
Oudgediende
|
en dan volgt nu How I Could Just Kill A Man  |
|
nietmeer
|
Dat is vast geen toeval Questa mia canzone inno dell'amore. Te la canto adesso con il mio dolor, cosě forte, cosě grande, che mi trafigge il cuor.Eerste stuk van het lied Melodramma, van A. Bocelli |
|
Stefsel
Oudgediende
|
blegh opdrachten maken is  |
|
nietmeer
|
Ligt eraan wat voor opdrachten  |
|
Pablo
Oudgediende
|
Steal my soul, turn me apart
Hallowed be my name, my name!Schoolopdrachten waarschijnlijk  |
|
SkewtuR
Oudgediende
 WMRindex: 3.645 OTindex: 3.447 S |
Quote Vailan: Ligt eraan wat voor opdrachten  Naai je buurvrouw! Pft het is carnaval ff geen regels haha!  |
|
nietmeer
|
@Pablo: ook dat hoeft niet altijd  Geschiedenis is bijv. leuk om te doen  wiskunde al helemaal  |
|
Pablo
Oudgediende
|
Geschiedenis  ik heb daarbij zo'n idee van: het is al gebeurt, who cares? Just like a rainbow between mist and sun Feeling like I'm trapped between two worlds |
|
nietmeer
|
@Pablo: Maar je hebt het verleden nodig om het heden en de toekomst te begrijpen  |
|