|
nietmeer
|
Dat drankje van Cootje lijkt me ook niet verkeerd!  |
|
Arya Oudgediende
 WMRindex: 746 OTindex: 40.038
|
dan moet ik wel even kijken hoeveel chocolademelk we nog hebben hoor!  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
|
|
nietmeer
|
|
|
nietmeer
|
Quote Tistochwat: Dat drankje van Cootje lijkt me ook niet verkeerd!  we gooien alles in een wasteil en allemaal een rietje   |
|
nietmeer
|
Zeg jongens, als wij er straks plotseling niet meer zijn, komt dat omdat we weg zijn hoor!  |
|
Arya Oudgediende
|
Dat kan inderdaad ook nog.. *Brengt Cootje een glaasje chocomel + drank en slagroom, en geeft meteen ook een kussen* Zo, dan kun je meteen lekker in slaap vallen  en tis, waar ga je heen?  |
|
nietmeer
|
Oehhhhh dank je Arya  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
|
|
nietmeer
|
@ Arya Naar mijn legerstede!  Nou moe, de kok vertrekt!  Bye Peter!  |
|
nietmeer
|
|
|
Arya Oudgediende
|
@CooTGa je er een lekker rustig dagje van maken?  Tis ah, en wat gaat u in uwen legerstede uitvoeren?  PW Slaap lekker kokkie   |
|
nietmeer
|
Proberen wat te slapen!  |
|
nietmeer
|
Quote Tistochwat: @ Arya Naar mijn legerstede!  Nou moe, de kok vertrekt!  Bye Peter!  samen met kareltje in het gouden kooitje |
|
nietmeer
|
@ Hans Kareltje en Sjaak zijn alweer wakker!  |
|
Arya Oudgediende
|
Volgens mij heeft iedereen hier de nacht doorgehaald en gaan ze de zaterdag in hun bedjes liggen  |
|
nietmeer
|
@Arya: T&T gaan zo als ze wakker worden samen een filmpje kijken. Nemo, Happy Feet of Rattatouille. Rond de klok van 13.30 sta ik op en dan zien we wel. Niets gepland staan gelukkig. En morgen natuurlijk naar de optocht met Teun  Kan hij z'n piraten-pakje nog een keer dragen  edit: zie mijn blog voor een foto van die stoere vent  |
|
nietmeer
|
Quote Arya: Volgens mij heeft iedereen hier de nacht doorgehaald en gaan ze de zaterdag in hun bedjes liggen  Kan kloppen!  |
|
Arya Oudgediende
|
Ik ga meteen even op de bloggel kijken!  en na een paar uurtjes slapen moet het wel weer lukken he?  |
|
nietmeer
|
Alleen kreeg ik er nog eens voor betaald ook  Jep, niet te lang slapen omdat ik vanavond weer op een normaal tijdstip er in kan duiken  Tis: als antwoord op je vraag: ja, hij heeft al vroeg de baard in de keel  |
|
nietmeer
|
@ Cootje Van wie zijn die ogen in je blog toch?  |
|
Arya Oudgediende
|
Teun piraat, Teun piraat!  schip ahoy hoy hoy  Als ik dit weekend het niet zo druk had met bezoekjes in het noorden van het land was ik ook carnaval gaan vieren, maar dat kan ik nu niet  Toch wel vreemd.. ik ben zo gewend elk jaar met opa en oma mee te gaan  |
|
nietmeer
|
Quote Tistochwat: @ Cootje Van wie zijn die ogen in je blog toch?  De bovenste zijn van Teun en de onderste van mij @Arya: da's wel balen dan ja  |
|
Arya Oudgediende
|
maar ik hoop dat jullie wel een leuk carnaval hebben!  ik vier mijn carnaval wel in april  |
|
nietmeer
|
Wahaha, wij "vieren" het verder niet, daar is Teun nog net te klein voor... En alleen op stap gaan is niet leuk  |
|