|
Caster Oudgediende
 WMRindex: 2.086 OTindex: 16.129
|
Goed idee Fallout  @Bogarde, meet my girlfriend  |
|
Fallout Oudgediende
 WMRindex: 1.234 OTindex: 15.282
|
liefde brengt alleen maar ongelukken  in mijn leven geen dames !   |
|
Bogarde Erelid
 WMRindex: 37 OTindex: 5.643 S |
Caster, toch geen ukkepuk he?  |
|
Caster Oudgediende
|
Nee joh heb geen vriendin  Maar ik bedoelde dat je mijn vriendin had gezien.. Grapje zeg maar  |
|
Spons Erelid
 WMRindex: 392 OTindex: 6.433 T S |
Haaaaj. ^^ Quote Fallout: liefde brengt alleen maar ongelukken  in mijn leven geen dames !   Maw? waarom niet? |
|
Caster Oudgediende
|
|
|
Bogarde Erelid
Ik dacht al wel dat het een grapje was, vanwege je smiley, maar ik ging er toch maar even op in.  Spons, idd, zulk soort reacties zijn er alleen om te laten zien aan anderen dat diegene toch verliefd is of een leuk meisje heeft gezien of eventueel een jongen. Spons, hoi trouwens.  En MuseMatt natuurlijk.  Dag Caster. |
|
Fallout Oudgediende
|
Quote Spons: Haaaaj. ^^ Quote Fallout: liefde brengt alleen maar ongelukken  in mijn leven geen dames !   Maw? waarom niet? neeh geintje  heb ong 3 jaar samengeleefd met 3 dames  |
|
Bogarde Erelid
3 jaar met 3 dames? Had je dan een ultragroot bed?   Of was het 's morgens de ene meid, 's middag knuffelen met de andere meid en 's avonds het toetje met de derde meid?  |
|
Spons Erelid
met 3 dames?   Ik wil ook! * kwijlt * |
|
Shiyu Erelid
 WMRindex: 766 OTindex: 1.386
|
hey  C=(<.<Q) |
|
Bogarde Erelid
Spons, jij hoeft niemand meer. Jij hebt MuseMatt.  Cloud, hoe is het man?  |
|
Fallout Oudgediende
|
heehee (^.^) hoi cloud   ja serieus op een internaat  |
|
Bogarde Erelid
Waren het een beetje coole meiden Fallout, of waren het van die rampeslampers?  |
|
Fallout Oudgediende
|
nou knap als je dat bedoelt zeker en een meisje in het speciaal vond ik heel erg aardig   maar ik mis haar wel een beetje  |
|
Shiyu Erelid
|
hoi Bogarde  hoi Fallout  *knielt voor iedereen* (^_^) + C=(<.<Q) = (-_X) oftewel ik ben wiskunde maken xD  |
|
Spons Erelid
Quote Bogarde: Spons, jij hoeft niemand meer. Jij hebt MuseMatt.  Cloud, hoe is het man?  Wat niet weet wat niet deert.  |
|
Bogarde Erelid
Ik bedoelde meer cool in zijn algemeenheid. Ja en knap is natuurlijk lekker meegenomen, maar ja, innerlijk doet ook heel veel.  Schrijf je haar nog wel eens of ga je nog wel eens langs bij dat ene speciale meisje? Spons.  |
|
Fallout Oudgediende
|
lastig ?? =3 @boga: nee ik heb wel een paar mails van haar gehad en een verjaardagskaartje van de 3 dames maar daar bleeft het bij  |
|
Bogarde Erelid
Wiskunde, daar had ik toch altijd zo'n scheithekel aan.  |
|
Shiyu Erelid
|
ja ik ook .. ik snap er niks van en pas na het proefwerk snap ik het :X |
|
Bogarde Erelid
Je bedoelt, pas na die 1?  |
|
Spons Erelid
Quote CloudFF: ja ik ook .. ik snap er niks van en pas na het proefwerk snap ik het :X Nou kijk, zo ben ik dus van vwo naar mavo afgezakt. xD |
|
Bogarde Erelid
Spons, ach, totaal niets om je voor te schamen. Mensen moeten zich pas schamen als ze makkelijk hoger kunnen, maar geen reetstengel uitvoeren. |
|
Fallout Oudgediende
|
tja ( >.< ) |
|