|
Fallout Oudgediende
 WMRindex: 1.234 OTindex: 15.282
|
te vaak eigenlijk  |
|
nietmeer
|
Quote Caster: Naakt  Vaaaaag  is fallout ook  Quote Fallout: *legt botter op de gevoelige plaat vast*  pikt zijn camera met alles erop en eraan, en vernietigt het onder een pers* |
|
Andreesie
Oudgediende
 WMRindex: 1.051 OTindex: 44.629
|
de eerste keer heeft jannick het dak er af geblazen volgens de legende  |
|
Fallout Oudgediende
|
*botter weet niet dat ik de foto allang heb uitgeprint en de geheugenkaart heb verstopt* @Andreesie: ik heb het ong 3 keer gedaan  |
|
nietmeer
|
dan heb je hem niet goed genoeg verstopt  |
|
MuseMatt
Oudgediende
 WMRindex: 3.360 OTindex: 21.667
|
*pakt zijn klusgordel maar weer en begint de afvoer te repareren* |
|
Fallout Oudgediende
|
je hebt alleen de fototoestel vernield botter  niet de geheugenkaart en de foto  maar je mag het terugkopen voor 5000 euro  |
|
Puck Oudgediende
 WMRindex: 277 OTindex: 12.280
|
Caster, o, ehm, ja dat wist ik  |
|
Caster Oudgediende
 WMRindex: 2.086 OTindex: 16.129
|
@Matt, mag jij dat altijd doen?  *Laat Fallout oppakken, hij bekend en krijgt een straftaak; het café repareren*   Goed zo Puck  ;) |
|
Andreesie
Oudgediende
|
*stop musematt geld toe voor de onkosten* |
|
Fallout Oudgediende
|
hey hey hey  caster dat was al van vorige cafes de schuldige is andreesie !!!  |
|
nietmeer
|
*loopt naar fallout, en knuppelt hem beusteloos met een slageersmes  * en kleed hem ook uit en maakt er een fototje van, en zet die op internet, op fallouts hyves  * |
|
Caster Oudgediende
|
*Andreesie wordt ook aangeklaagd; zelfde straf* Mogen jullie het met z'n 2en doen  |
|
Andreesie
Oudgediende
|
damn, ik ben altijd de zwarte schaap he  of het  |
|
Fallout Oudgediende
|
*ahem* heb geen hyves  *pompt een rondje of 5 kogels in botters lijf en pakt de toestel af en maakt het stuk*  *weigert te werken*  |
|
MuseMatt
Oudgediende
|
@Caster: tja ik ben inmiddels gewend te klussen. *breekt een gat naar de afvoer en legt midden in het café een afvoerputje aan* Zo, dat is geregeld *begint met het dichtmaken van de vloer* |
|
Caster Oudgediende
|
*Helpt Matt door de bar te fixen en klaar te maken voor gebruik* Dat kost veel winst.. al het eten dat te laag lag naar de maan  Fantasie  |
|
MuseMatt
Oudgediende
|
Zo: nu niet meer vechten en begin maar te zupeh! |
|
nietmeer
|
Quote Fallout: *ahem* heb geen hyves  *pompt een rondje of 5 kogels in botters lijf en pakt de toestel af en maakt het stuk*  *weigert te werken*  *heeft al een hyves voor hem aangemaakt  en trekt zijn kogelvrij vest uit, en mept hem weer kapot met een honkbalknuppel* |
|
Andreesie
Oudgediende
|
*zuupt cola* |
|
Fallout Oudgediende
|
oke  *maar heeft nog steeds botters foto* *geeft botter aan voor geweldpleging en geeft de pistool aan botter*  |
|
nietmeer
|
*schiet de politieagent neer die net binnenkomt, en dan fallout, en pakt de foto, en laat hem op de buik van fallout tatoeeren  * |
|
Caster Oudgediende
|
Vage mensen  Botter en fallout  Andreesie en Matt  *Pakt Fanta*  |
|
nietmeer
|
@Caster, fallout begon, dus hij is vager  * |
|
Fallout Oudgediende
|
*pakt de pistool en steekt het in botters mond en haalt een paar keer de trekker over*  kan iemand de bloed wegghalen ?? ;P |
|