MSN |
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
@Ikke en mmore ieder heeft zo zijn voorkeur, so be it. Als je het de manier van aanpak van de ander niet aanstaat is niet jouw probleem maar van die ander. Als die niet openstaat voor nieuwe/andere dingen, zal die nooit alle goede dignen zien. Als die gelukkig is met zijn huidige (in jouw ogen rare) situatie, laat hem lekker. het wordt een beetje een welles nietes spelletje  |
|
Ikke
Oudgediende
 WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
Ik raad dus GAIM aan, of nog beter Kopete (voor degenen die Linux hebben). Gebaseerd op mijn eigen ervaring. |
|
nietmeer
|
Leve de goede Tsaar! Uhmm, maar toch, MSN sucks for real, het liefst heb ik icq maar ja, wie ben ik.. |
|
Blend
Oud Moderator
@Ikkeik zal het in overweging nemen, als het programma draait naast msn. Want ik wil niet de huid verkopen voordat de beer geschoten is. Als het em neit bevalt wil ik nog terug kunnen zonder het allemaal weer te moeten installeren. Dus eigenlijk 1 vraag aan je: Kan je dat GAIM downloaden en installeren terwijl je msn nog geïnstalleerd hebt? |
|
Ikke
Oudgediende
Quote Kpuc: Leve de goede Tsaar! Uhmm, maar toch, MSN sucks for real, het liefst heb ik icq maar ja, wie ben ik.. ICQ is heel onveilig. Dan moet je al op z'n minst PGP erbij hebben om je berichten te versleutelen. Verder kunnen zowel GAIM en Kopete met 't ICQ netwerk verbinden |
|
Ikke
Oudgediende
GAIM draait gewoon naast MSN |
|
nietmeer
|
@Ikke. Sja, veiligheid ben je zelf bij, ik heb ZoneAlarm sec suite met IM protect en encryption. En als iemand wil kloten, ga je gang, ik heb niks te verbergen op m'n compie. |
|
dandy
winnaar PW 06
 WMRindex: 202 OTindex: 1.935 S |
Quote Mmore: Quote Dandy: ik heb GVD een virus gekregen via msn En hoe kwam dat? Kwam hem doordat je MSN downloaden of doordat je het op een verkeerde manier gebruikte? nee, omdat mn vrienden het verkeerd gebruiken  |
|
Mmore
Administrator
 WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
Quote dandy: nee, omdat mn vrienden het verkeed gebruiken  Hahaha, die is helemaal mooi |
|
dandy
winnaar PW 06
nou zeg, daar kan ik tog ook nix aan doen, als ik in een foto een gratis virus bijgeleverd krijg   ! |
|
nietmeer
|
Altijd eerst scannen voor het openen. |
|
Mmore
Administrator
|
Quote dandy: nou zeg, daar kan ik tog ook nix aan doen, als ik in een foto een gratis virus bijgeleverd krijg   ! Dat denken de vrienden die jij hebt ook weer van jouw, en hun vrienden weer van hen. ipv dat ze er wat aan doen  Ik heb al een paar keer die link toegestuurd gekregen van dat populaire virusje dat nu rond gaat en het is toch echt je eigen schuld als je daar nog in loopt.  |
|
Mmore
Administrator
|
Quote Kpuc: Altijd eerst scannen voor het openen. De link wordt via een berichtje gegeven, bijvoorbeeld: Joey zegt: ben jij dit: www.blabla.nl/pfkdsf.jpg. Maar ipv dat je naar een foto gaat wordt je doorgestuurd naar een kwaadaardige pagina en voor je het weet verstuurt jouw msn de berichtjes "Ben jij dit?"  |
|
dandy
winnaar PW 06
maar het was mijn 1e keer  en ik krijg het er niet meer af  |
|
nietmeer
|
Ofwel, zelf nadenken  Ben ik ff blij dat mijn MSN niet direct links kan openen. |
|
Blend
Oud Moderator
@dandyalle eerste keren doen een beetje pijn  |
|
Mmore
Administrator
|
Quote dandy: maar het was mijn 1e keer  en ik krijg het er niet meer af  Probeer Hitman Pro even.. Als dat niet werkt stuur je een mailtje naar Microsoft, die hebben een uitstekende klantenservice (tenzij ze het antwoord niet weten, dan sturen zie iets heel dubbelzinnigs terug) |
|
bartman
Senior lid WMRindex: 272 OTindex: 422 Wnplts: Boxtel T S |
ik had die virus ook. niet via MSN maar gewoon opzettelijk gedownload  |
|
alweerdood
winnaar PW 06
 WMRindex: 852 OTindex: 5.796
|
moeilijk he, nadenken  vooral als t in t engels is geschreven met een hele vage link erbij.. altijd meteen openen, nooit vragen wat t is...  |
|
Blend
Oud Moderator
@dead..again  Ja heel raar, ik open ze altijd geljk,niet lezen gewoon klikken. Als een vies mannetje aan me vraagt of ik even meekom dat steegje in, ga ik altijd gelijk mee   |
|
Reimer
Erelid
 WMRindex: 33 OTindex: 2.118 S |
reimer@live.nl of reimermeulenbeekhotmail.com |
|
teknut Senior lid
 WMRindex: 541 OTindex: 298
|
Daar heb je toch juist de offtopic voor  ? |
|
Styvon Erelid