MSN |
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
@LuckyMeHmm, van mijn coldcard? Kan ik je net zo goed gelijk machtigen, dat scheelt veel gezeur  Onder welke naam mag het noteren graag ook je handtekening opsturen  (rekening nummer ook graag  ) |
|
nietmeer Oudgediende WMRindex: 1.656 OTindex: 9.237
|
pff, coldcard? Niet eens een Platinum? Nou dan hoeft het niet hoor....  |
|
Blend
Oud Moderator
Wat heb je nou aan een platinum?? een coldcard is al ongelimiteerd  |
|
mindworks Erelid WMRindex: 447 OTindex: 1.244 Wnplts: Emmerich ( S |
moet het niet Goldcard zijn?  |
|
nietmeer Oudgediende WMRindex: 1.656 OTindex: 9.237
|
|
|
Blend
Oud Moderator
Sjonge jonge, zo op het einde van de werkdag sluipen er soms wat tikfouten in  Maar je hebt gelijk  |
|
@Blend dank en diner club dan?? die niet interessant? |
|
Blend
Oud Moderator
@LuckyMeHmmmmm, toch maar weer eens met die mensen om de tafel gaan zitten, want ze liegen me gewoon dingen voor, ze moeten uitkijken daar. Anders ontsla ik ze, werken moeten ze voor me  Ze kunnen ook met me msn-en blendwmr@hotmail.com (toch maar weet ff ontopic jongens) |
|
Jboog Senior lid WMRindex: 348 OTindex: 256 Wnplts: roosendaal
|
op het eind van een werkdag..  |
|
*maakt mail aan* *Aan: Spambot@googel.com* *Betreft: Activation* *Tekst: blendwmrhotmail.com* s6  |
|
Blend
Oud Moderator
@Jboogik moet nog wel tot half 6, maar altijd positief bekijken, zit al over de helfd, dus je zit aan de goede kant van de streep  *blend komt thuis en checked zijn mail* "wooooooooooh, 386537 ongelezen mails, sjonge jonge wel veel vrienden ineens  " |
|
|
@Blend.. jah ok ik tot 17.00 dan heb ik er ook weer 9 uur opzitten... pfft.. hehe ik check hier ook de meetse mail van prive hoor..  dus kom nooit voor een verrassing te staan..  |
|
Blend
Oud Moderator
Ja mijn mail kan ik wel checken hier, maar ik kom vanaaf pas op msn  Moet ik alleen nog ff dat bestandje van mmore installeren zodat ik 2 keer msn aan kan hebben. Mijn WMR-msn en mijn prive-msn. als jullie lief zijn krijg je misschien ook wel de ander  |
|
nietmeer
|
Blend. Sinds die Unipatch is msn hier aan het fokken dus weet wat je doet. |
|
Blend
Oud Moderator
kpuc hmmmmm, dus je raad het af? Maar ik heb eerlijk gezegd geen zin om mijn prive-email adres hier neer te zetten  |
|
hoe heet dat programma? |
|
|
ligt op het puntje van mijn tong..  kom er alleen niet op... |
|
@Blend waarom zou je dat dan ook doen..gewoon regelmatig switchen ow met 1 inloggen onder webmessenger en ander via msn...de gene waarbij je vaak je cam/emoticons gebruikt = msn... plat chatten = webmessenger |
|
Theetje
Oudgediende
 WMRindex: 460 OTindex: 24.162 T |
blend, ik voeg je even toe, dan kan ik je uitleggen hoe het kan zonder patch. maar alleen als je msn met plus hebt... |
|
aaaah ook zo eng msn PLUS....
brrrrrrrrr voor geen goud komt dat op een van mijn pc's.. |
|
Blend
Oud Moderator
Kan je die tegelijk aanzetten dan? Als dat zo is het wel handig  eerlijk gezegd nooit geprobeerd of bij stil gestaan  |
|
@JBOOS kom...loop het alfabet af...wil het weten  of Blend, hoe heet file die je hebt gekregen...dan check ik ff mijn hackersfriends of het wel veilig is.. |
|
ja je kan msn en webmessenger.msn.com naast elkaar draaien! |
|
|
mijn zus weet het wel denk ik ..  maar die zie ik pas morgen weer hehe... lang leve google..  de naam is Trillian |
|
Pluppel
Oudgediende
 WMRindex: 2.068 OTindex: 13.920 S |
genoeg van webmessenger, ga naar www.ebuddy.com.. Ook zo'n online messenger, alleen heb je hierbij buzzers en schermafbeeldingen. |
|