De Italiaanse televisiestations TV RAI en Mediaset zenden een reclame van Renault niet meer uit. De reclame, waarin reclame wordt gemaakt voor de nieuwe Renaul Twingo, veroorzaakte ophef door de lesbiennes in het filmpje. In de reclame zijn twee vrouwen samen in een bar. Een van hen is eigenaresse van een Renault Twingo. De ander gaat met haar mee naar huis en ze belanden schaars gekleed in bed. Nadat de Twingo-eigenaresse geblinddoekt is, trekt de ander snel haar kleren weer aan om er vandoor te gaan in de Renault-auto. Verbouwereerd blijft de geblinddoekte vrouw achter in bed. Aan het einde van de reclame komt Renault met de woorden "De nieuwe Twingo Miss Sixty. Het is een vrouwending." In het filmpje krijg je verder geen technische specificaties van de auto of beelden van het interieur. Op internetfora in Italië is er ophef ontstaan over de reclame. Vooral homoseksuelen laten zich horen en stellen dat het filmpje beledigend is voor lesbiennes. Anderen sluiten zich aan bij de Renault-slogan 'Drive the change', en vinden het wel een aangename verandering. In de Engelse krant The Telegraph licht de ontwerper van het filmpje, Daniele Tranchini van het Milanese bedrijf Publicis, toe wat de bedoeling was van de reclame. "We wilden een filmpje maken dat origineel en vermakelijk was, zonder vulgair te zijn. Ik heb het idee dat we daarin geslaagd zijn." Waar Mediaset, eigendom van Premier Berlusconi, en TV RAI besloten om het filmpje niet meer uit te zenden, doet Sky dit als enige nog wel. Ook is de reclame nog te zien op Youtube. Daar is het filmpje een grote hit. Op donderdag 23 december was het al 590 duizend keer bekeken.