hr
jaargang -23 - laatste artikel 25-4 18:00 - 74450 artikelen - nu online 20 bezoekers -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum


Kunst - Muziek - Film - Tekeningen & andere culturele uitspattingen


1 [2]

Rammstein

12-03-08 22:42:35 - Quote! - @jacodenni
jacodenni
Erelid


WMRindex: 535
OTindex: 1.868
rammstein vind ik ook niet echt maar voor de rest luister ik wel veel naar metal,rock,punk en jrock

12-03-08 22:44:54 - Quote! - @botte bijl
botte bijl
Oudgediende


WMRindex: 90.799
OTindex: 39.076
mensen die -zoals ik dus- Rammstein mooi vinden kunnen ook voorzichtig eens naar Laibach luisteren

14-03-08 12:52:57 - Quote! - @Sapper
Sapper
Erelid

WMRindex: 1.012
OTindex: 98
Wnplts: Houten
Rammstein is wel grappig maar doe maar maar echte metal :P. Gewoon dikke brute deathmetal dus!

En hardcore (niet metal maar electronisch) is ook wel lachen. Industrial is iig vet. Ziet er inderdaad niet al te ingewikkeld uit hoe ze het maken maar dat boeit ook niet. Als het maar beukt..

Metal daarintegen kan je onmogelijk "een beetje op een gitaar rammen" noemen. Denk dat een goede death metal gitarist vele gitaristen uit andere genres dr uit speelt.

14-03-08 21:20:18 - Quote! - @remy
remy
Senior lid


WMRindex: 308
OTindex: 373
S
zoek maar eens op, is ook hardrock, maar dan net anders: Over and over - Three days grace

de band valt onder Hardrock, maar ik twijfel.

14-03-08 21:23:31 - Quote! - @Luna
Luna
Moderator


WMRindex: 23.879
OTindex: 45.412
S
Het is neit zomaar op gitaar rammen, die gitaristen moeten ontzettend strak kunnen spelen en je moet het ook maar vol kunnen houden :ja

21-05-08 20:56:51 - Quote! - @vladivosko
vladivosko
Senior lid

WMRindex: 219
OTindex: 81
Wnplts: charleroi
yezz, eindelijk. Ik dacht dat ik nooit een discussieforum zou vinden van rammstein.:D

ik vind vooral die man zijn stem geweldig, van poeslief (ein lied) naar agressief(sonne).
en ook de intonatie die hij er in legt (alter man, kuss mich).

mein favoriet album is rosenrot en reise,reise.

21-05-08 21:45:39 - Quote! - @stryper
stryper
Senior lid

WMRindex: 197
OTindex: 578
S
Rammstein was metal, na een paar albums zijn ze rock gaan spelen. Eerst speelden ze Tanzmetal daarna meer rock. Rosenrot en Reise Reise waren meer rock. Rammstein is trouwens de band die tanzmetal uitgevonden heeft, beweren ze. Het is industrial metal met techno invloeden

Ik vind de rock albums beter Rosenrot en Mutter zijn echt cuwl. Maar zitten ook mindere nummers tussen: Ein lied, Who Bist Du? en Ohne Dich. En teveel rammstein is niet goed, zoals alles waar te voor staat behalve tegoed en tevreden. Beetje afwisseling met Megadeth en Avenged Sevenfold is welkom. 8)

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

1 [2]

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven