hr
jaargang -23 - laatste artikel 20-4 10:00 - 74425 artikelen - nu online 33 bezoekers -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum


games & computers - games & computers - games & computers


1 [2]

Duitse politici willen verbod killer-games

04-12-06 09:34:33 - Quote! - @Slicky
Slicky
Erelid


WMRindex: 697
OTindex: 1.759
Quote de Mexicaan:
Quote Twaggy:
beter afreageren op de computer dan op personen

Je zou ook aan een sport kunnen denken, ipv zinloos naar een scherm zitten staren.


Klopt, bij sport kun je ook mensen aftuigen :) Gebeurt daar ook constant.

Quote Madice:
Als dit soort beinvloedbare mensen zulke geweldadige spellen gaan spelen, weet ik niet wat ze gaan doen in real-life.

En hoe veel mensen hebben wat die kerel had? Nog minder dan 0,001%. Je gaat ook geen rollercoasters verbieden omdat er zwangere mensen zijn of mensen met hartklachten (die mogen er niet in).

04-12-06 09:34:33 - Quote! - @Slicky
Slicky
Erelid


WMRindex: 697
OTindex: 1.759
Eep, dubbel post :(

04-12-06 12:36:44 - Quote! - @Ikje
Ikje
Senior lid

WMRindex: 395
OTindex: 727
:jeejWeg met geweld op tv, de computer en in real life :jeej

04-12-06 12:41:07 - Quote! - @Twaggy
Twaggy
Oudgediende


WMRindex: 1.552
OTindex: 9.593
hmm zal nooit gebeuren want de mens heeft oorlog nodig om te overleven (waar maar raar)

04-12-06 12:42:46 - Quote! - @Ikje
Ikje
Senior lid

WMRindex: 395
OTindex: 727
8ODat geloof ik niet.
Heb jij oorlog nodig Twaggy?

All you need is love.... love, love!8)

04-12-06 12:49:09 - Quote! - @Twaggy
Twaggy
Oudgediende


WMRindex: 1.552
OTindex: 9.593
:[:[jah ik heb agressie nodig anders krop ik alles op en spat het er ineens uit (2 keer een uitbarsting gehad) en die waren nog klein vergeleken met wat me te wachten staat daaro heb ik liever killer games kan ik het weg laten voeien in de games. helpt tot nu toe zeer goed.:[:[

04-12-06 14:47:04 - Quote! - @Tovenaar
Tovenaar
Erelid

WMRindex: 370
OTindex: 3.459
Ik denk dat het ook andersom kan. Dat je je agressie juist daardoor uit. Veel mensen doen het om in toom te blijven. Maar veel mensen zitten scheldend achter de computer te gamen. Terwijl hun ouders er gewoon achter staan. Een opvoedingsfout dus...

04-12-06 14:49:20 - Quote! - @Basmans
Basmans
Senior lid

WMRindex: 175
OTindex: 136
Wnplts: Deventer
Quote Twaggy:
:[:[jah ik heb agressie nodig anders krop ik alles op en spat het er ineens uit (2 keer een uitbarsting gehad) en die waren nog klein vergeleken met wat me te wachten staat daaro heb ik liever killer games kan ik het weg laten voeien in de games. helpt tot nu toe zeer goed.:[:[

ga anders op een vechtsport.. dat is goed voor je lichaam EN geest toch?

04-12-06 15:31:03 - Quote! - @Tovenaar
Tovenaar
Erelid

WMRindex: 370
OTindex: 3.459
Dat klopt Basmans. Heb het zelf ook een tijd gedaan. En het hielp. Ik zoek ook weer een sport. Maar dat komt nog wel. Hier past ook een gezegde bij:

Drukke mensen zijn gelukkig.

05-12-06 01:31:00 - Quote! - @Twaggy
Twaggy
Oudgediende


WMRindex: 1.552
OTindex: 9.593
Quote Tovenaar:
Een opvoedingsfout dus...

#nojuist#no ooit van psychische problemen gehoord? dit heeft dus geen fuck met opvoeden te maken. excuses voor taal gebruik maar dit is pure bull shit

05-12-06 01:42:19 - Quote! - @Dweezle
Dweezle
Senior lid

WMRindex: 95
OTindex: 983
Wnplts: Eiland
S
@Madice
Je weet dus duidelijk niet wat Manisch Depressief is. Had je beter moeten kijken. Dit is een zeer ernstige ziekte. Zoek het op in Google ofzo, dan weet je waar je het over hebt.

05-12-06 01:45:24 - Quote! - @Dweezle
Dweezle
Senior lid

WMRindex: 95
OTindex: 983
Wnplts: Eiland
S
@Slicky:
Helaas is het niet het percentage wat jij noemt, maar 2% van de bevolking in Nederland. En dat zijn alleen nog maar de geregistreerde mensen. Velen weten niet dat ze dit hebben en tobben vele jaren met depressie's en manie's. Enz, enz. Maar je kunt beter een been breken word altijd gezegd, dan begrijpen de people je beter. Helaas, helaas voor de mensen die psychisch ziek zijn.

05-12-06 07:21:09 - Quote! - @lief meisje
lief meisje
Senior lid

WMRindex: 96
OTindex: 99
Wnplts: Musselkana
T S
Ik denk niet dat het zinvol is om in 1 land bepaalde spellen te gaan verbieden, als je dat spel wil hebben dan koop je 'm toch in 't buitenland via internet? Afgezien van het feit of je dat wel of niet zou moeten verbieden. De meeste gamers zullen het verschil wel kunnen onderscheiden tussen game en reality maar helaas blijf je altijd mensen houden die om wat voor reden dan ook dat niet kunnen. Maar die zullen hun agressie dan wel uit andere dingen halen dan uit games als die er niet zouden zijn.

Ik vind het wel goed dat er leeftijdscategorieen zijn, maar ja dat is dan de taak van ouders om daar een beetje op toe te zien. Mijn kinderen (8 en 10) mogen bv. best wel een film van 12+ zien, maar alleen als ik erbij ben. Alleen denkt hun vader er anders over, daar mogen ze GTA spelen (18+). En dat doen ze dan ook het hele weekend.

Het is al zo moeilijk om kinderen te beschermen tegen een aantal dingen, zo typte mijn jongste laatst www.fun.nl in om spelletjes te doen en kwam op een sexsite :nee.
En Veronica zend bv. voorstukjes van programma's uit zoals Undercover Lover voor kinderbedtijd :nee dat snap je toch nie...

Je kan niet alles verbieden en/of tegenhouden, ik denk dat je meer hebt aan het zoveel mogelijk in goede banen leiden van jongs af aan, en zoveel mogelijk bespreekbaar houden.

05-12-06 12:57:51 - Quote! - @Tovenaar
Tovenaar
Erelid

WMRindex: 370
OTindex: 3.459
Quote Twaggy:
Quote Tovenaar:
Een opvoedingsfout dus...

#nojuist#no ooit van psychische problemen gehoord? dit heeft dus geen fuck met opvoeden te maken. excuses voor taal gebruik maar dit is pure bull shit


Ik denk het niet. psychische problemen zijn ook vaak een gevolg van verkeerd opvoeden. Niet altijd, maar vaak wel.

05-12-06 13:00:27 - Quote! - @Tovenaar
Tovenaar
Erelid

WMRindex: 370
OTindex: 3.459
@Lief meisje: Inderdaad. Ze denken alleen maar aan geld. En niet meer aan de jeugd. Ik denk dat mede hierdoor de wereld de verkeerde kant op gaat.

05-12-06 13:47:47 - Quote! - @Slicky
Slicky
Erelid


WMRindex: 697
OTindex: 1.759
@Dweezle

Ik had het over mensen die zo beinvloedbaar zijn door games.

12-03-07 12:06:28 - Quote! - @El_Freako9
El_Freako9
Lid

WMRindex: 0
OTindex: 101
Wnplts: Bolsward (
mensen die zich laten beinvloeden door spellen zijn van zichzelf al super-labiel te noemen, die gaan door het minste of geringste al door het lint, is onderrzoek naar geweest

12-03-07 12:11:35 - Quote! - @NeaRoW
NeaRoW
Erelid


WMRindex: 472
OTindex: 2.965
S
Zo'n cliché....

12-03-07 17:46:19 - Quote! - @Tovenaar
Tovenaar
Erelid

WMRindex: 370
OTindex: 3.459
Quote El_Freako9:
mensen die zich laten beinvloeden door spellen zijn van zichzelf al super-labiel te noemen, die gaan door het minste of geringste al door het lint, is onderrzoek naar geweest
Dat denk ik ook ja.

12-03-07 17:54:23 - Quote! - @heraux
heraux
Oudgediende


WMRindex: 9.537
OTindex: 27.258
T S
Ik was net kill-het-kuiken tournament aan het spelen.. dat deed ik op bij een destructie bedrijf - nu speel ik het spel..


12-03-07 17:55:45 - Quote! - @Arthas
Arthas
Senior lid

WMRindex: 167
OTindex: 185
Wnplts: Winterswij
Quote heraux:
Ik was net kill-het-kuiken tournament aan het spelen.. dat deed ik op bij een destructie bedrijf - nu speel ik het spel..


Dat klinkt een beetje als de omgekeerde wereld :P

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

1 [2]

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven