hr
jaargang -23 - laatste artikel 19-4 18:00 - 74423 artikelen - nu online 34 bezoekers -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum


games & computers - games & computers - games & computers


[1]

A tale in the Desert

13-11-06 05:33:45 - Quote! - @heraux
heraux
Oudgediende


WMRindex: 9.537
OTindex: 27.258
T S

13-11-06 11:44:30 - Quote! - @Tijgertje
Tijgertje
Lid

WMRindex: 13
OTindex: 31
Ziet er leuk uit heraux :)

13-11-06 22:15:26 - Quote! - @heraux
heraux
Oudgediende


WMRindex: 9.537
OTindex: 27.258
T S
Ik dacht - och een mapje - maar je loopt nee, met het rijtuig duurt het een echt-kwartier om ergens anders te komen - hier spreek je van kilometers..

En dat is pas een wereld - ik heb 2 uur gelopen en de kaart vond mijn begin punt niet meer - dus op gevoel helemaal om maar toch weer terug.. heel veel dingen gezien, pyramides, waterwerktuigen, huizen, kunst, leuke mensen, beginners en gevorderden - het begin was echt super..

Hier loop ik ergens nadat ik gereist ben van de intro-wereld naar de eerste wereld. Drdave is een mentor - die begeleid starters - toch wil ik weer eens terug - maar vergeet niet.. het kost geld..


13-11-06 23:12:05 - Quote! - @Stevie
Stevie
Senior lid

WMRindex: 381
OTindex: 769
Wnplts: Culemborg
S
kost het spel geld? of kost die mentor geld :P Echt geld of virtueel geld?

14-11-06 09:31:36 - Quote! - @Slicky
Slicky
Erelid


WMRindex: 697
OTindex: 1.759
Ziet er wel humor uit :P

In dit geval vraag ik hetzelfde als Stevie

Quote Stevie:
kost het spel geld? of kost die mentor geld :P Echt geld of virtueel geld?


Nou?
:)

14-11-06 18:00:44 - Quote! - @heraux
heraux
Oudgediende


WMRindex: 9.537
OTindex: 27.258
T S
Je kreeg toen een 24 uur proef abbo - daarna moet je een account starten - net als WoW - geen oorlogs en gevechts handelingen maar bouwen, leren, ontwikkelen, samenwerken, een echt knuffel topic - gras plukken, klei graaien, hout kappen, stenen bakken, ovens bouwen, schuren, huizen.. maar dat komt allemaal later.

Eerst moet je de princypes van de wereld begrijpen, over de beginners map staan tempels, elke tempel huist een taak en een les - heb je de les af - ben je in het bezit van kunde (kennis is een andere zaak). Met die kunde kun je weer meer dingen doen, verder komen.

Zoals ik zei; reizen duurt echt lang, en er zijn overstap plaatsen waar een rijtuig je meeneemt naar een andere zone - Dit spel speel je niet op een dag.. hier speel je maanden..

14-11-06 18:24:08 - Quote! - @Stevie
Stevie
Senior lid

WMRindex: 381
OTindex: 769
Wnplts: Culemborg
S
maar je moet dus wel echt geld betalen. Helaas pindakaas niet voor mij bedoeld dat spel. Dan koop ik liever Guild wars, en dat is veel mooier en leuker denk ik :P Daarnaast kun je GW voor altijd spelen :ja

11-03-07 07:35:55 - Quote! - @El_Freako9
El_Freako9
Lid

WMRindex: 0
OTindex: 101
Wnplts: Bolsward (
ach... world of warcraft met egyptenaren..

11-03-07 13:01:02 - Quote! - @heraux
heraux
Oudgediende


WMRindex: 9.537
OTindex: 27.258
T S
Quote Stevie:
maar je moet dus wel echt geld betalen. Helaas pindakaas niet voor mij bedoeld dat spel. Dan koop ik liever Guild wars, en dat is veel mooier en leuker denk ik :P Daarnaast kun je GW voor altijd spelen :ja


Grotere spellen met heel veel mogelijkheden en bijna onbegrensde groeimogelijkheden als speler zijn duurder dan andere spelen - lijkt me logisch - voor een beetje second-live betaal je ook meer dan battlefield 2

11-03-07 13:04:28 - Quote! - @heraux
heraux
Oudgediende


WMRindex: 9.537
OTindex: 27.258
T S
De mentor is niet alleen, er lopen meerdere mentoren rond - allemaal met als doel je te observeren en je vorderingen te vorderen - ik speelde het iets slimmer - samenwerken is dan ontzettend slim - anderen kunnen bijvoorbeeld producten maken die jij nog niet kunt maken - andersom zorg jij voor bijvoorbeeld voldoende stenen terwijl de gevorderde reeds vlas maakt of graan maald..

Je kunt posities beklimmen, huizen bouwen, trouwen schijnt er ook te kunnen. Sommige hebben heuze functie met verantwoordelijkheden. Zoals priester of makelaar..

11-03-07 18:38:40 - Quote! - @jacodenni
jacodenni
Erelid


WMRindex: 535
OTindex: 1.868
KAL online is mooier en gratis

14-03-07 12:30:36 - Quote! - @eM!nence
eM!nence
Senior lid

WMRindex: 822
OTindex: 112
Wnplts: Amsterdam
Ziet er niet uit.. vind ik

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

[1]

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven