hr
jaargang -23 - laatste artikel 24-4 12:00 - 74446 artikelen - nu online 14 bezoekers -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum


games & computers - games & computers - games & computers


[1]

Alles in 1?

25-04-12 01:14:41 - Quote! - @bsur
bsur
Erelid


WMRindex: 921
OTindex: 5.819
Ik heb een tv en een laptop en een vaste telefoon en een mobiele (geen slimme :nee) telefoon.
Ik betaal me scheel aan abonnementskosten voor internet, vaste en mobiele telefoon (KPN/Hi) en kabel (UPC). Gemiddeld zo'n 100 euro per maand 8O
Ik kijk weinig tv, bel voornamelijk met mijn vaste telefoon, en ben er nog zo eentje van de generatie "mobieltje alleen voor urgente gevallen en smsen".

Providers proberen me weliswaar volcontinu "alles-in-1-pakketten" door de strot te douwen.
Maar volgens mij bestaat er geen enkel pakket dat zowel een kabel- als een vaste + mobiele telefoon- + internetabonnement omvat. Of toch wel? *8

Is er hier een wiskit die me wegwijs kan maken in het zo goedkoop mogelijk communiceren?
Is het bijvoorbeeld raadzaam om een smartphone of tablet aan te schaffen, zodat ik de (abonnementen voor) tv, de laptop en de vaste telefoon de deur uit kan doen?

Graag tips en ervaringen! :ja

25-04-12 10:09:13 - Quote! - @Dionos
Dionos
Oudgediende

WMRindex: 156
OTindex: 23.842
Veel providers bieden wel een vorm van internet + bellen (vast) met ook een kabel verbinding.

Persoonlijk heb ik zoiets van Ziggo.
En ik betaal ongeveer de helft van het bedrag wat jij betaald. Het verdiepen in de materie kan dus best wat opleveren :ja

Vooral als je je aanmeldt bij zo'n provider wanneer ze net een leuke actie hebben (geen aansluitkosten of het eerste half jaar 50% korting).

Misschien dat Tele2 een totaalpakket heeft met een vorm van mobiel bellen erbij. Dat zou ik eigenlijk niet weten en ik ben ook niet echt fan van tele2.

Ik ben zeer tevreden over mn ziggo iets.
Ik heb nooit storingen of andere problemen en ik heb geen klachten over de snelheid van het internet.

En mobiel bellen... Ik persoonlijk heb een abo voor 5 euro per maand. Maar ik bel/sms zo weinig dat ik aan het einde van de maand minimaal 4,90 weggooi. Dus hier moet ik nog even een oplossing voor bedenken.

12-05-12 16:29:27 - Quote! - @Tokio
Tokio
Actief lid

WMRindex: 105
OTindex: 29
Wnplts: Rottevalle
S
ik weet dat Online onderdeel van T-mobile is waardoor je mischien wel alles bij 1 bedrijf kan hebben maar ook kpn heeft tv, internet, telefoon, mobiel, maar is het niet handiger om een prepay kaart voor je mobiel te nemen en dan tv/internet/vast telefoon in 1?

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

[1]

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven