hr
jaargang -23 - laatste artikel 24-4 12:00 - 74446 artikelen - nu online 33 bezoekers -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum


games & computers - games & computers - games & computers


[1]

Hulp nodig met Outlook Express

08-08-10 14:14:47 - Quote! - @Madarian
Madarian
Oudgediende


WMRindex: 2.597
OTindex: 5.605
Kan iemand me helpen met een Outlook Express probleem? Er zijn meerdere profielen geïnstalleerd, en met één profiel, zodra je naar 'Postvak In' gaat, dan herstart de pc. Met de andere profielen is er geen probleem.

Nou is waarschijnlijk de Postvak In te groot (meer dan 200 MB), maar ik heb geen idee hoe ik dat kan opschonen als de pc herstart zodra ik naar die Postvak In ga.

Ik heb geprobeerd om een kopie te maken, de originele Postvak In map weg te gooien en dan te importeren. Resultaat: importeren ging goed, maar bij openen van Postvak In: herstart pc...

Het ligt aan die Postvak In map van Outlook Express 6 (.DBX bastand), maar weet iemand wat ik hieraan kan doen?

11-08-10 13:04:54 - Quote! - @Madarian
Madarian
Oudgediende


WMRindex: 2.597
OTindex: 5.605
Heb uiteindelijk geprobeerd de postvak in te verwijderen zodat Outlook zelf een nieuwe postvak in maakt. Toen ik daarin kwam bleek de pc weer te herstarten. Achteraf gezien was dus het profiel stuk. Nieuw profiel aangemaakt, en daarmee konden we wel in postvak in komen. Probleem is dus opgelost... 8-)

11-08-10 13:15:31 - Quote! - @de Mexicaan
de Mexicaan
Oudgediende


WMRindex: 3.266
OTindex: 3.691
Gelukkig maar, want er kwam verder niet veel reactie op :P

11-08-10 13:22:14 - Quote! - @Madarian
Madarian
Oudgediende


WMRindex: 2.597
OTindex: 5.605
de Mexicaan: ik had gehoopt op minimaal één reactie van iemand anders waarmee ik verder kon komen, maar die kwam maar niet. Na een tijd'je' proberen kreeg ik een ingeving die me eindelijk leidde naar de oplossing.:P

11-08-10 13:25:29 - Quote! - @remy
remy
Senior lid


WMRindex: 308
OTindex: 373
S
ik heb dit topic over t hoofd gezien, maar had je helaas toch niet kunnen helpen..

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

[1]

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven