hr
jaargang -23 - laatste artikel 20-4 16:00 - 74428 artikelen - nu online 31 bezoekers -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum


games & computers - games & computers - games & computers


1 2 [3]

Vista

14-02-07 02:25:17 - Quote! - @heraux
heraux
Oudgediende


WMRindex: 9.537
OTindex: 27.258
T S
Quote bericht uit webwereld:

Problemen met schietspellen onder Vista

Dinsdag 13 februari 2007, 10:20 - Windows Vista blijkt problemen te geven wanneer gamers een van de meest favoriete genres spelen: first person shooters, oftewel schietspellen.

36 reacties Door Jeroen Doorn
De spellen Counterstrike, Half-Life 2, Doom 3 en F.E.A.R. blijken niet goed te werken onder Vista waardoor het systeem vertraagt of zelfs crasht. Volgens experts ligt het probleem in halfbakken drivers voor grafische kaarten en Vista's rendering enigine Directx 10.


meer ..

14-02-07 02:34:04 - Quote! - @Scene
Scene
Junior lid

WMRindex: 16
OTindex: 10
Wnplts: Zwolle
Ziet er gelikt uit, persoonlijk vindt ik stabiliteit en performance belangrijker dan al die graphische s*** wat alleen maar geheugen en processor tijd vreet.

Kga ook geen 500 euro neerleggen voor een OS dus blijf voorlopig mooi bij XP, bevalt goed en nooit problemen mee.

08-03-07 12:28:52 - Quote! - @El_Freako9
El_Freako9
Lid

WMRindex: 0
OTindex: 101
Wnplts: Bolsward (
Quote Scene:
Ziet er gelikt uit, persoonlijk vindt ik stabiliteit en performance belangrijker dan al die graphische s*** wat alleen maar geheugen en processor tijd vreet.

Kga ook geen 500 euro neerleggen voor een OS dus blijf voorlopig mooi bij XP, bevalt goed en nooit problemen mee.


ben ik helemaal mee eens.. biesta is een rotstuk malware wat zo buggy is als de pest... ze werken nou al aan een serviice pack voor eind dit jaar...

mijn buurman wou biesta proberen.. kon meteen een nieuwe tv-capture kaart gaan kopen omdat biesta zijn huidige weigert te installeren... onder xp was er niks aan de hand

08-03-07 12:32:00 - Quote! - @El_Freako9
El_Freako9
Lid

WMRindex: 0
OTindex: 101
Wnplts: Bolsward (
Quote Scene:
Kga ook geen 500 euro neerleggen voor een OS dus blijf voorlopig mooi bij XP, bevalt goed en nooit problemen mee.


als je 300 euri hebt kan je een tweedehands mac kopen die sneller loopt dan die dure krengen met biesta.. en nog up-to-date is dankzij wekelijkse updates die allemaal gratis zijn... herinstallatie van mac osx is ook geen probleem.. is geen installatiecode voor nodig of aktivatie.. werkt ook als je geen internet hebt

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

1 2 [3]

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven