hr
jaargang -23 - laatste artikel 26-4 08:00 - 74451 artikelen - nu online 28 bezoekers -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum


games & computers - games & computers - games & computers


[1]

Domme actie met msn

18-01-07 15:18:39 - Quote! - @Mythe
Mythe
Lid

WMRindex: 63
OTindex: 8
Wnplts: Zuid-Holla
Heb op een of andere sneltoets van Windows Live Messenger gedrukt, maar zou niet weten welke sneltoets dat is. (ik maakte gewoon een foutje bij het typen)

Nu is msn verborgen, ook in taakbeheer, en ik heb geen idee wat die sneltoets is, iemand wel?

(computer aan en uitzetten zal vast ook werken, maar dat duurt zo lang)

18-01-07 16:45:29 - Quote! - @NeaRoW
NeaRoW
Erelid


WMRindex: 472
OTindex: 2.965
S
in je algemene opties kloten? misschien rolt er iets uit...

18-01-07 16:47:03 - Quote! - @Theetje
Theetje
Oudgediende


WMRindex: 460
OTindex: 24.162
T
je kan ook volgens mij gewoon via je start menu msn weer aanzetten, werkt het volgens mij ook weer gewoon

18-01-07 17:57:42 - Quote! - @evertwinter
evertwinter
Senior lid

WMRindex: 318
OTindex: 555
Wnplts: Hasselt
S
Heel simpel... Start->uitvoeren en typ msnmsgr en druk op OK. Daar issie weer!!

18-01-07 17:58:04 - Quote! - @Mythe
Mythe
Lid

WMRindex: 63
OTindex: 8
Wnplts: Zuid-Holla
Ik heb het.

Op verborgen pictogrammen weergeven klikken.

Domheid ten top.

Volgende probleem:

Ik wil een cd branden, ik heb de afspeellijst klaar, ik klik op beginnen met branden, hij begint, en stopt er vervolgens mee. Geen foutmelding, niets.

Wat doe ik nú weer verkeerd!!

*gaat op een computercursus voor ouderen*

18-01-07 23:05:15 - Quote! - @Tovenaar
Tovenaar
Erelid

WMRindex: 370
OTindex: 3.459
Hoevaak heb je het geprobeerd? 1 keer kan altijd fout gaan. Als dit elke keer weer is, dan zal er iets mis zijn met je computer of brander, en soms zelfs cdtype die je hebt uitgezocht, alhoewel het laatste zelden voorkomt.

19-01-07 13:51:59 - Quote! - @Mythe
Mythe
Lid

WMRindex: 63
OTindex: 8
Wnplts: Zuid-Holla
Quote evertwinter:
Heel simpel... Start->uitvoeren en typ msnmsgr en druk op OK. Daar issie weer!!
Dat deed het dus ook niet.

Quote Tovenaar:
Hoevaak heb je het geprobeerd? 1 keer kan altijd fout gaan. Als dit elke keer weer is, dan zal er iets mis zijn met je computer of brander, en soms zelfs cdtype die je hebt uitgezocht, alhoewel het laatste zelden voorkomt.
Het gaat niet fout, het doet gewoon niets...

19-01-07 13:56:39 - Quote! - @Tovenaar
Tovenaar
Erelid

WMRindex: 370
OTindex: 3.459
Vreemd... Je kunt beter iemand in de buurt vragen die een beetje verstand heeft van computers. Vanuit hier is het moeilijk te zien.

01-03-07 09:54:13 - Quote! - @Jorik
Jorik
Lid

WMRindex: 47
OTindex: 4
Wnplts: Nieuw-Lekk
je kan op het logo klikken van een netwerk harde schijf naast je klok. je hebt op ctrl-space geklikt

01-03-07 10:01:01 - Quote! - @Mmore
Mmore
Administrator


WMRindex: 1.439
OTindex: 15.022
Ctrl - Space. Lang leven MSN+ :)

01-03-07 15:00:26 - Quote! - @Sto
Sto
Oudgediende


WMRindex: 6.021
OTindex: 14.071
control+spatie bedoel je?

05-03-07 16:35:09 - Quote! - @El_Freako9
El_Freako9
Lid

WMRindex: 0
OTindex: 101
Wnplts: Bolsward (
lang leve de troep die microsoft ons geeft... laten we vooral voorbij gaan aan de goede dingen die apple doet.. ohjaaa.... want microsoft is de grootste.. de beste.. de duurste..... hahahhhhahah

ik heb gebruik een mac en daar heb ik geen problemen mee met msn want dat zooitje heb ik dus echt niet nodig om te chatten met hotmail gebruikers

05-03-07 16:48:41 - Quote! - @nietmeer
nietmeer
Quote El_Freako9:

ik heb gebruik een mac en daar heb ik geen problemen mee met msn want dat zooitje heb ik dus echt niet nodig om te chatten met hotmail gebruikers


tsja hier moet ik je helemaal gelijk in geven! Ik heb ook mac, en draai er adium op..

05-03-07 16:52:58 - Quote! - @El_Freako9
El_Freako9
Lid

WMRindex: 0
OTindex: 101
Wnplts: Bolsward (
ik draai niet alleen adium, maar ook yahoo messenger, aol instant messenger en ichat..

yahoo is handig als je wil video-conferrencen met non-apple webcams.. en ichat gebruik ik voor bestanden versturen en audichatting

05-03-07 17:28:04 - Quote! - @nietmeer
nietmeer
@El_Freako9
Voor het audio chatten gebruik ik Skype en voor de rest heb ik niet echt die dingen nodig...

05-03-07 17:38:25 - Quote! - @miwen
miwen
Erelid

WMRindex: 912
OTindex: 604
Wnplts: leiden
S
gewwon start programma's en dan msn

05-03-07 18:13:08 - Quote! - @Raptorial
Raptorial
Senior lid

WMRindex: 350
OTindex: 401
Wnplts: Empel
Quote Mmore:
Ctrl - Space. Lang leven MSN+ :)


ja behalva dat bij de intsallatie er word gevraagt of je het accepteerd of niet. IN GODS NAAM druk op NEE! want ieder die goed leest ziet dat er word gevraagt of je sponsors wil. Druk je op ja, dan is het spyware en trojans ten top! whaha maar neem aan dat iedereen dat al gelezen had?

05-03-07 18:14:16 - Quote! - @nietmeer
nietmeer
Daarom hoef ik die bende van Patchou niet, msn is normaalgesproken al erg irritant en pakt al je geheugen weg :S

05-03-07 20:22:35 - Quote! - @Stevie
Stevie
Senior lid

WMRindex: 381
OTindex: 769
Wnplts: Culemborg
S
Ik weet niet hoe het bij jou zit Kpuc, maar bij mij gebruikt MSN maar 36.308K met 6 windows open :P

08-03-07 12:01:57 - Quote! - @El_Freako9
El_Freako9
Lid

WMRindex: 0
OTindex: 101
Wnplts: Bolsward (
Quote Raptorial:
Quote Mmore:
Ctrl - Space. Lang leven MSN+ :)


ja behalva dat bij de intsallatie er word gevraagt of je het accepteerd of niet. IN GODS NAAM druk op NEE! want ieder die goed leest ziet dat er word gevraagt of je sponsors wil. Druk je op ja, dan is het spyware en trojans ten top! whaha maar neem aan dat iedereen dat al gelezen had?


helemaal mee eens.. vergeet ook niet de yahoo toolbar en die zogenaamde handige extra programma´s.... ik heb zo een redelijke moderne celereon 2.2ghz zien vertragen tot het niveau van een pentium 66... en dat onder windows xp!

08-03-07 12:03:21 - Quote! - @El_Freako9
El_Freako9
Lid

WMRindex: 0
OTindex: 101
Wnplts: Bolsward (
Quote Wijtze:
@El_Freako9
Voor het audio chatten gebruik ik Skype en voor de rest heb ik niet echt die dingen nodig...


gelukkig is Skype er niet alleen voor windhoos maar ook voor mac. iemand bekend met een mogelijke linux versie?

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

[1]

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven