hr
jaargang -23 - laatste artikel 26-4 08:00 - 74451 artikelen - nu online 23 bezoekers -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum


games & computers - games & computers - games & computers


1 2 3 [4]

Het grote WoW-verslaafden forum

10-02-12 01:02:55 - Quote! - @Wimmeke68
Wimmeke68
Senior lid

WMRindex: 486
OTindex: 63
Ik ben benieuwd naar de nieuwe pokemon achtige battle pets.

ja ik speel ook wow nu alweer 2 jaar begon toen in de zomer had het net echt dik 10 uur p/d en nu ik door de vorst thuis ben kan ik er ook hele dagen rondhangen.Kan ook zo weken niet spelen lang leve de maand optie. Had niet verwacht dat het me zo ging boeien. heb ook guildwars gedaan ben laats nog eens wezen kijken maar wist niet eens meer hoe ik moest bewegen.

Vind ook beter aan wow dat je dingen kan maken etc.

18-02-12 14:11:24 - Quote! - @Gothika
Gothika
Senior lid

WMRindex: 201
OTindex: 78
Wnplts: Almelo
Mijn ex werd altijd shagrijnig omdat hij vond dat ik de hele dag world of warcraft speelde. Wat helemaal niet zo was, want er werd ook huishouden gedaan, eten gekookt, gewerkt/school, enzovoort..
Gemiddelt speel ik anderhalf uur per dag wow.
De rest van mijn vrije tijd speel ik medal of honor, battlefield 2, horsephenomena(en andere online sim paardenspellen) En doe ik nog een heel scala aan andere dingen aangezien ik aan neem dat mijn hond zichzelf niet uit laat, en de boodschappen niet naar huis worden gevlogen, en er niet voor mij gewerkt word...

18-02-12 15:53:12 - Quote! - @Wimmeke68
Wimmeke68
Senior lid

WMRindex: 486
OTindex: 63
@Gothika: oh maar 1,5 uur da's niks idd hoewel met die andere spellen erbij hou je niet veel vrije tijd over dan hahahaha
(just kidding)

26-02-12 12:52:09 - Quote! - @Mikepower
Mikepower
Erelid


WMRindex: 2.347
OTindex: 75
Quote @Wimmeke68:
heb ook guildwars gedaan ben laats nog eens wezen kijken maar wist niet eens meer hoe ik moest bewegen.


Haha ik ben overgestapt van WoW naar Guild Wars. Ik heb er wel zo'n 8000 uur opzitten in WoW dus ja ik vind het wel genoeg :D. Ik hoop voor je dat je het sociale aspect van GW gaat missen, tenzij je het niet erg vind trade chat en general chat uit te zetten :P :D.

20-03-12 14:01:12 - Quote! - @alexpiqu
alexpiqu
Senior lid

WMRindex: 134
OTindex: 143
Wow verslaafd is een groot woord.

Eens kijken, ik heb mijn eigen guild met ongeveer 150-200 mensen op max level en een ventrilo server voor 15 mensen, maar zelf speel ik amper om dat zo te houden.

Speel aleen woensdagavond van +/- 20.00 tot 24.00 om met een groep mensen DragonSoul door te lopen..

En op zondag van 20.00 tot 23.00 om met een groep Rated Battleground te doen.

Komt neer op ongeveer 7 uur per week. Iedereen in de guild is blij met deze planning en doet dingen samen. Mensen inviten hoef ik niet te doen, heb ik mensen voor. Goud hoef ik niet te farmen aangezien ik automatisch gold binnen krijg omdat ik guildleader ben (zo een 5k per week + een hoop sales) waardoor ik ok zo een 150.000G zit zonder iets te doen.

Wel moet ik toegeven dat ik in de avond wel eens op ventrilo spring voor het sociale aspect. Je bouwt toch een vriendschap op met andere mensen en het is gezellig. Degene die om het sociale aspect spelen zijn ook heel anders dan degene die spelen om de beste te zijn.

Op die woensdag en zondag dat ik wel speel zitten we altijd op ventrilo. Het zijn altijd dezelfde mensen die durven praten. Gaat het over films, gebeurtenissen, grappen maken en ga zo maar door.

Of ik verslaafd ben? Ik denk het niet. 7 uur per week is niet extreem. Ik sport meer per week (14-20 uur).

Zonder dat het ten koste gaat van mijn afstuderen, wat overigens over 2 weken plaats vind. En voor mijn afstuderen zit ik toch van 8.30 tot 17.00 op mijn afstudeerbedrijf.

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

1 2 3 [4]

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven