hr
jaargang -23 - laatste artikel 8-5 18:00 - 74509 artikelen - nu online 37 bezoekers -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum


games & computers - games & computers - games & computers


[1] 2

MapleStory gratis en vet.

03-01-07 02:04:20
DarkMayhem
Lid

WMRindex: 62
OTindex: 23
Wnplts: Tiel

03-01-07 02:06:01
Mmore
Administrator


WMRindex: 1.439
OTindex: 15.022
Je had 'm 2 keer aangemaakt, en terwijl ik de ander verwijder verwijder jij hier je tekst *(

03-01-07 10:34:04
Siix
Lid

WMRindex: 17
OTindex: 33
Wnplts: Terheijden
S
maplestory is een mmorpg en ik haat dat soort games :P ben zelf heel erg verslaafd geweest aan runescape 8O maar ik ben er van af :D

03-01-07 18:21:36
Slicky
Erelid


WMRindex: 697
OTindex: 1.759
Quote Siix:
maplestory is een mmorpg en ik haat dat soort games :P ben zelf heel erg verslaafd geweest aan runescape 8O maar ik ben er van af :D

Gelukkig. Met een goede mmorpg is het veel leuker hoor, Siix :)

04-01-07 23:04:36
Siix
Lid

WMRindex: 17
OTindex: 33
Wnplts: Terheijden
S
ik heb er een paar gespeeld, runescape, WoW en Eve Online. Maar het blijft allemaal het zelfde qua soort game. Verslavend. en als ik aan zo'n game verslaafd raak, ga ik dingen opofferen.. mijn schoolwerk ( net als vorig jaar (A) ) mijn vrienden en vriendin, en mn familie. En dat vind ik verkeerd aan Mmorpg's. tenzij je er goed om mee kan gaan.. dan vind ik het goed 8O

05-01-07 02:12:50
possible
Senior lid

WMRindex: 118
OTindex: 167
Wnplts: verhuist
dat spel heb ik gespeeld tot het momend ik steets miss kreeg te zien als ik een beest in elkaar stond te rammen. was leuk zolang het duurde. ps: maak geen foutje met je skill upgrades, kan je opnieuw geginnen als je net level 20 hebt gehaald.

24-05-07 00:49:52
DarkMayhem
Lid

WMRindex: 62
OTindex: 23
Wnplts: Tiel
Ik zelf speel het nog wel alleen heb al een paar goede characters van lvl 80+ dus leuk is het niet meer echt.

24-05-07 09:38:16
Hoskeu
Erelid


WMRindex: 276
OTindex: 5.455
@Siix
Als je er serieuse hinder van gaat ondervinden en er niet meer door kan functioneren op de duur... dus echt alles op gaat offeren en er door in de problemen komt... tot je op den duur in een sociaal isolement terecht komt... dan ben je serieus verslaafd... daar hebben ze tegenwoordig ook klinieken voor... voor game verslaafden... :ja
Die kunnen zich gewoon niet losrukken uit de virtuele wereld... en die wordt op den duur belangrijker dan de echte wereld...(6)

Ik speel ook niet meer van zulke spelletjes om de zelfde reden als Sixx... ik ben bij Omerta iets te verslaaft geworden toen... op den duur slaap je nog maar op zijn meest 4uur en investeer je de rest van de dag in ranken... beter worden... 8O

Maar het ging over maple... maple is deze week veranderd meen ik opgevangen te hebben... je kan nu als europeaan niet meer een account aanmaken op maple global... omdat er nu een maple europe uit is...
In de Nederlandse kanalen van maple europe is alles echt TE letterlijk vertaald... staat een beetje stom...:P

24-05-07 11:01:47
Wâldpyk
Lid

WMRindex: 40
OTindex: 44
Wnplts: Veenwouden
Maple story is stom, heb het 3 jaar gespeeld, eerst de beta vanaf het begin en daarna op broa level 78 hermit en level 78 DK, level 61 Firewizard. Begon best te vervelen en het zit echt VOL met hackers. tevens wordt de economie daar bepaald door kindjes van 12 en 13 jaar. de prijzen fluctuëren gigantisch. en als je één maal kst ben je meteen een noob.
En maple europa ligt jaren achter op global. volgens mij is ludibrum daar nog niet eens uit en mushmom en die andere onzin.
Dus Speel geen maple. :ja

24-05-07 11:20:00
Hoskeu
Erelid


WMRindex: 276
OTindex: 5.455
Die economie daar wordt naar mijn mening flink verziekt door hackers... omdat die juist hacken waar je veel XP en items krijgt... de Free market wordt overspoeld door zeldzame items...

Die hackers zoals ze zichzelf noemen... (wat ze natuurlijk helemaaaal niet zijn en ook nooit zullen worden) daar is het idd mee overspoeld... en er wordt naar mijn mening niet genoeg tegen gedaan...

Maarja... comercieel spel... ik denk dat veel van die zogenaamde "hackers" juist veel NX cash uitgeven... dus als ze die allemaal bannen dan houden ze geen inkomsten over... of niet??...

24-05-07 11:35:43
Wâldpyk
Lid

WMRindex: 40
OTindex: 44
Wnplts: Veenwouden
Die nx hacken ze ook, en ze hacken echt wel. allemaal loot bots, map hacks, fly hacks, god hacks. ze geven er geen cent aan uit.

29-05-07 10:35:27
Hoskeu
Erelid


WMRindex: 276
OTindex: 5.455
@Wáldpyk...
Even voor de duidelijkheid... ik vind dat wat bij maple gebeurd geen hacken...
Een hacker die jij bedoeld is iemand die toch zeker minimaal één programmeertaal beheerst en toch zeker alles van verbindingen en portocollen over internet weet... om dan vervolgens een code te schrijven waardoor hij/zij dat kan... daarna is de fun er vanaf als het werk...
Die twaalfjarig kinderen die te lui en te laf zijn om een spelletje eerlijk te spelen en daarom van het internet een programmatje downloaden (er dan soms zelfs geld voor betalen8O) en dan de fun voor de rest van de spelers bederven zijn geen hackers... zullen het waarschijnlijk ook nooit worden...

Hacken is niet "dubbelklik op een bestantje te downloaden"... "dubbelklik om het te installeren"... "dubbelklik om het te starten"...:nee

Het zijn blijkbaar naar mijn idee mensen die voldoening halen uit het zelf beter worden door anderen te benadelen... ik krijg dan ook sterk de indruk dat deze mensen zich op deze manier moeten bewijzen, om ook een keer ergens in uit te kunnen blinken...

Toevallig zat ik voor de grap een keer bij mijn broertje even met zijn mannetje te spelen op maple... toen was er weer zo ene die heel stoer liet zien hoe goed hij kon hacken...
Na hem ge-report te hebben... eens een gesprek mee aangegaan...
Hij vond zichzelf helemaal "de man" omdat hij dat kon... toen ik liet blijken dat hij niet direct "mijn grootste idool" was geworden... zei hij "Maar ik kan teminste hacken... en jij niet"...
Toen moest ik toch wel even lachen...
Dus ik zo van... "Dus jij hebt die code geschreven??... die iedereen gebruikt om zogenaam te hacken??...
Want dubbelklikken om te donwloaden kan ik ook wel hoor... wat kan jij dan meer dan mij??..."
Toen was hij ineens offline...:(

Ze moesten er eens wat harden tegen optreden... direct een IP-ban en account delete...

Beter nog... ze moesten een internationale zwarte lijst voor online games maken... staat je IP op de lijst... "sorry... je bent hier niet welkom..."

Sorry maar ik kan mij mateloos iriteren aan dat soort gedrag...

29-05-07 23:40:58
allebe2007
Senior lid

WMRindex: 105
OTindex: 91
Wnplts: amsterdam
S
runescape was lijp account lvl 123 verkogt voor duizenden euries welke ezel koopt dat nou ik hoef nu niet meer te werken voorlopig.

29-05-07 23:43:30
allebe2007
Senior lid

WMRindex: 105
OTindex: 91
Wnplts: amsterdam
S
@Hoskeu

maar me neef heeft een speciaal programma ontwikkeld met een database van 100.000en ip-adressen:P. kan elke seconde een andere ip hebben en het werkt bij games als mapple story. en peeps ken het verschil tussen hacker en cracker. en hacker lost problemen op een cracker maakt problemen.

30-05-07 08:42:49
Hoskeu
Erelid


WMRindex: 276
OTindex: 5.455
@allebe2007...

Dat is toch niet zo een probleem...
Je mag alleen met het ip spelen waar je accound mee activeerd...
Wil je op een ander ip spelen... dan moet je weer via mail dat ip activeren... niet zo moeilijk toch??...

Als hij dan een miljoen keer per seconde van mijn part zijn ip wil veranderen komtie nie meer veel aan spelen toe denk ik... :P

13-11-07 21:53:19
biolith
dit is boerka bullshit het is een vet spel naabs(6)

15-11-07 08:20:56
Usitarie
Erelid


WMRindex: 422
OTindex: 5.771
IK geef het toe! Ik was zo'n hacker!!! (6) Maar als je al zolang normaal speelt, en aan hax kunt komen is het wel is grappig om te doen :P maar zodra je het 1x hebt gedaan wil je het blijven doen xD

Edit RonHunter: Je capslock bleef hangen.....8)

15-11-07 09:43:40
ZarZon
Senior lid

WMRindex: 583
OTindex: 6
Wnplts: Onder je b
Ik speelde Maplestory voor een tijdje, maar ik hou niet zo van die 2D-wereld. Geef mij maar 3D :D

Je kan leuke classes enzo kiezen, maar er zijn weinig leuke quests en de monsters worden na een tijd dik moeilijk :(

Ook hackers maken het spel minder leuk
*kijkt naar Usitarie*
Dus ik ben er al gauw mee gestopt.

15-11-07 10:11:04
Tontje
Erelid


WMRindex: 1.232
OTindex: 1.130
maple zuigt zijn genoeg betere die ook gratis zijn :P

15-11-07 10:13:59
ArjanDo
Erelid


WMRindex: 221
OTindex: 3.307
ik heb lvl 50 cleric en lvl 30 spearman!8O speel het alleen nooit meer en is al tijden geleden!

15-11-07 10:24:36
Caster
Oudgediende


WMRindex: 2.086
OTindex: 16.129
Wat dachten jullie van RuneScape of WoW

15-11-07 11:17:19
Usitarie
Erelid


WMRindex: 422
OTindex: 5.771
blame me dat het minder leuk is, als je zelf gaat hacken is het fantastisch xD

15-11-07 13:43:53
KingPos
Lid

WMRindex: 47
OTindex: 1
Wnplts: Bilthoven
S
Tibia! nagenoeg het zelfde als runescape/mapple storry, alleen een hoger leeftijds nivau.

in mijn ogen ook beter, maar smaken verschillen 8)

15-11-07 14:38:16
Usitarie
Erelid


WMRindex: 422
OTindex: 5.771
om eerlijk te zijn. ziet dat er nog goedkoper uit dan runescape 8O dan moet de gameplay wel heel goed zijn :P

04-02-08 12:57:29
ikkenjouniet
Senior lid

WMRindex: 218
OTindex: 275
Wnplts: Nederland
S
maple is best verslavend

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

[1] 2

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven