leuke moppen |
bartman
Senior lid WMRindex: 272 OTindex: 422 Wnplts: Boxtel T S |
Er was eens een Nederlander, een Turk en een duitser. De Nederlander zegt laten we een westrijdje doen wie het langst bier kan drinken zonder naar de wc te gaan . De Duitser begint eerst hij moest snel naar de wc. Ook de Nederlander kan het niet erg lang volhouden omdat het bier er nogal hard in gaat!!dus moest even later ook naar de wc. Opeens vraagt die duitser aan die Turk, waarom hoef jij niet naar het toitet?? Waarop de Turkse man antwoord, Turkie turkie is niet dom, Turkie heeft luier op !! |
|
bartman
Er komen een Belg, een Nederlander en een Duitser een café binnen. Zegt de barman: "Zeg, is dit soms een mop of zo?!"
|
|
bartman
Een man komt in het politiebureau gesneld. "Mijn auto is gestolen",zegt de man verward. De politieagent vraagt of de man een persoonsbeschrijving van de dief kan geven. "Neen, ik kon hem niet herkennen. Het was onmogelijk want de dief droeg een bivakmuts.",zei de man,"maar ik heb de nummerplaat kunnen noteren.
|
|
bartman
Waarvoor dient het vierde pedaal in de lada? Om de airbag om te pompen.
|
|
bartman
De juf zegt tegen Jantje:”Jantje, je moet morgen de vier eerste letters van het alfabet weten.”
Komt Jantje thuis en vraagt aan zijn vader die aan het piano spelen is: “Vader, wat is de eerste letter van het alfabet?” Rot op, rot op!”, zegt vader.
Komt Jantje bij zijn moeder, die aan het tv kijken is,en vraagt:”Mam, wat is de tweede letter van het alfabet?”Klonk er op de achtergrond :u bent een biggetje, u bent een biggetje. Komt Jantje bij zijn broer die aan het zingen is en vraagt:”Broer, wat is de derde letter van het alfabet?”Klonk er op de achtergrond: superman,superman!
Komt Jantje bij zijn zus die ook aan het zingen is. Hij vraagt:”Zus, wat is de vierde letter van het alfabet?” Klonk er op de achtergrond: van de barbieclub van de barbieclub!
De volgende ochtend komt Jantje op school. Juf vraagt:”En Jantje, ken je de vier eerste letters van het alfabet al? “”Ja” , zegt Jantje, “Rot op, rot op! “”Wat zeg je me nou?””U bent een biggetje, u bent een biggetje! “”Wie denk je wel dat je bent?” ”Superman, superman! “”“Waar heb je al die woorden vandaan?” ”Van de barbieclub, van de barbieclub!
|
|
bartman
Staat een belg op de bus te wachten, zegt de chauffeur: "he kom eens van die bus af" |
|
bartman
een belg een nederlander en een duitser zijn bij een zwembad en mogen zelf kiezen waar ze in springen de belg zegt cola de nederlander zegt vla en de duitser rent en glijdt uit en roept SJEIZE
Waarom neemt een Belg een lege en een volle glas mee naar bed?
De volle neemt hij mee om uit te drinken als hij dorst heeft en de lege neemt hij mee om uit te drinken als hij geen dorst heeft.
Heb je al gehoord van die Belg die verdronken is... Nee? Hij gooide zijn sigaret in het water en ging hem toen uittrappen! |
|
bartman
Jantje en zijn moeder liepen over straat, ze kwamen een bord tegen daarop stond neuken. dus jantje vraagt zo: wat betekent dat woord. moeder: dat leg ik je thuis wel uit. dus ze liepen weer verder. toen kwamen ze weer een bord tegen daarop stond kut. jantje: wat betekent dat woord? moeder: leg ik je thuis wel uit. toen kwamen ze weer een bord tegen daarop stond lul. Jantje: wat betekent dat woord? moeder: leg ik je thuis wel uit. Toen kwamen ze thuis en de moeder legde uit wat de woorden betekenden. neuken is op bed liggen kut is jas lul is dokter
dus de moeder ging boven even op bed liggen. toen ging de deurbel. en het was de dokter. dus zegt jantje zo: hoi lul hang je kut maar aan de kapstok, me moeder ligt boven te neuken.
er komt een man bij de drogist vraagt mag ik een pakje condooms? de man betaald met 100 euro de vrouw achter de balie vraagt heeft u meschien gepast? waar op de man antwoord nee ze zijn voor me broer
|
|
bartman
Wat is de gelijkenis tussen een homo en een kanariepietje? Ze hebben allebei zaad in hun mond en stront aan hun stokje |
|
Laurens
|
|
|
Laurens
|
Jantje vroeg aan de juf of hij na school bij haar thuis mocht komen. De juf zei: "Nee Jantje." Jantje zei tegen de juf: "Anders ga ik heel hard gillen." De juf zei: "Oké." Even later toen ze er waren vroeg Jantje of hij bij haar mocht blijven eten. De juf zei: "Nee Jantje." Jantje zei: "Anders ga ik heel hard gillen." "Oké," zei de juf toen. Toen ze klaar waren met eten vroeg Jantje of hij bij haar mocht blijven slapen. De juf zei: "Nee Jantje." Jantje zei: "Anders ga ik heel hard gillen." "Oké," zei de juf. "Maar dan op de logeerkamer." Even later kon Jantje niet slapen en ging naar de juf's kamer en vroeg of hij bij haar in bed mocht. "Nee Jantje," zei de juf. Jantje zei: "Anders ga ik heel hard gillen hoor." "Oké dan," Even later vroeg Jantje of hij aan de juf's navel mocht zitten. "Nee Jantje," zei de juf. Jantje zei: "Anders ga ik heel hard gillen hoor." "Oké," zei de juf. Even later zei de juf: "Dat is niet mijn navel." "Nee, mijn hand ook niet," zei Jantje. |
|
Laurens
|
Een bejaard echtpaar ging voor een uitstapje naar de plaats waar ze elkaar voor het eerst ontmoet hebben.
Terwijl ze in het café zitten zegt de oude man : “Herinner je nog Marie,de eerste keer dat ik je leerde kennen, nu al een goede 50 jaar geleden? Toen we het café verlieten, om de hoek bij het hek achter de fietsstalling gingen en ik je een goede beurt gaf ?.” “Maar, natuurlijk herinner ik me dat lieveling”, antwoordt de oude dame met een grijns op haar gezicht. “Ach, voor de goeie oude tijd, laten we nog eens daar naar toe gaan, dan geef ik je nog eens een beurt”, zegt de oude man.
Het bejaarde koppel betaalt de rekening en verlaat het café. Een jonge vent die op de bank tegenover hen zat, had hun gesprek gehoord en bedacht zich dat het wel grappig moet zijn om zo’n bejaard koppel nog eens bezig te zien. Dus staat hij op en volgt ze. Even later ziet hij de twee achter de fietsstalling.
Het oude dametje trekt haar panty’s naar beneden en heft haar rok op. De oude man trekt z’n broek tot op z’n enkels en pakt haar vast bij haar billen. De oude dame grijpt vervolgens het ijzeren hekken vast.
Wat er volgt is 40 minuten van de meest atletische sex die de jonge vent ooit gezien heeft. De oude man beukt erop los tegen een snelheid die alleen maar te omschrijven is als “fenomenaal”. De benen vliegen in de lucht en ze stoppen geen seconde, de man is niet te stoppen en geeft zijn vrouw er flink van langs...
Uiteindelijk storten ze in elkaar en blijven een half uur lang onbeweeglijk van de vermoeidheid op de grond liggen.
De jonge vent staat perplex. Nog nooit in z’n leven heeft hij iets gezien dat hiermee te vergelijken was, noch in films, noch van z’n vrienden, noch van z’n eigen ervaringen. Na wat hij juist gezien heeft, zegt hij tegen zichzelf, “ik moet z’n geheim kennen. Als ik dat toch eens ook zou kunnen!”
Ondertussen is het bejaarde koppel terug bij hun positieven en zijn ze weer deftig gekleed. Nadat de jonge vent al z’n moed bij elkaar geraapt heeft, stapt hij op de oude man af en zegt, “meneer, in mijn hele leven heb ik nog nooit zo iets wilds gezien, laat staan op uw leeftijd. Wat is uw geheim, kon u dat 50 jaar geleden ook al?”,
Waarop de oude man zegt, “Mijn zoon, 50 jaar geleden zat er nog geen stroom op dat stomme hek.” |
|
Laurens
|
Voor meer van deze moppen: klik Hier |
|
l1dert Senior lid WMRindex: 26 OTindex: 417 S |
dame tegen manegehouderL ík wil graag een paard van u huren." manegehouder: "hoe lang?" dame: "lang? oh, eh... de lansgste dat je hebt. we zijn namelijk met z'n zessen |
|
Ken jij die SUPER leuk mop over dat witte hekje met groenne stippen? nee? jammer ik ook niet. |
|
SlomNoel Senior lid WMRindex: 731 OTindex: 338 Wnplts: Landgraaf S |
Belg loopt ijzerwarenwinkel in en vraagt om houtschroeven. Verkoper: "Hoe lang ????"
Belg: "Awel, kende ge die ook huren dan ?" |
|
|
|
er komen 2 mannen op een onbekend eiland komen ze een imborling tegen die ze wil vermoorden. maar als ze 100 vruchten vinden en daarna nog wat doen dan mogen ze weg. dus na een tijdje is 1 van de mannen terug met 100 besjes. zegt de imborling: prop nu alle besjes in je kont. de man doet het. bij de 99e besje begint hij opeens heel hard te lachen. vraagt de imborling  rrm lach je? antwoord de man': m'n vrien komt met 100 kokosnoten. |
|
el-sjorro Lid WMRindex: 52 OTindex: 12 Wnplts: La Chaux-d
|
@bartmanZeg als je moppen kopieert en plakt van een website (www.moppen.net -> zie o.a. onder 'belgen'), haal dan tenminste de spelfouten eruit. Of nog beter: haal moppen van een site die wel leuke heeft Edit Anacho:Beste el-sjorro, het is hier een goed gebruik niet over spelfouten en dergelijke te zeuren, dat heeft in het verleden al menige irritatie opgeroepen, zoek maar eens op de naam Spellchecker bijvoorbeeld.Groet. |
|
Luna
Moderator
 WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Hoe noem je een crematorium voor lesbiennes? Antwoord in wit
Pottenbakkerij |
|
yoeri Lid WMRindex: 19 OTindex: 19 Wnplts: Herpen
|
Verschil in vrouwen Wat is het verschil tussen een vrouw van: 5 jaar 17 jaar 25 jaar 35 jaar
Die van 5 breng je naar bed en vertel je een sprookje. Die van 17 vertel je een sprookje om om haar het bed in te krijgen. Die van 25 is net een sprookje in bed. En die van 35 zegt, vertel geen sprookjes, en kom naar bed!! |
|
|
Maggie Jantje vraagt aan zijn broertje: "wat zijn papa en mama aan het doen"? Broertje antwoord: "volgen mij soep aan het drinken want papa vroeg", maggie erin?   |
|
|
Vibrator Hoe noemt men in België een vibrator? Een kutbrommer. |
|
semtex Senior lid WMRindex: 150 OTindex: 95 Wnplts: zuid holla
|
waarom kan een vrouw geen milieu vergunning aanvragen?
omdat de speeltuin te dicht bij de beerput ligt |
|
|
|
|