Dikke Moeders |
Bobiebier Senior lid WMRindex: 85 OTindex: 95 Wnplts: Sittard S |
Jouw moeder is zo dik, dat ze d'r riem om moet doen met een boomerang! Jouw moeder is zo dik, dat als je om d'r heen loops je een voedselpakketje nodig hebt! Jouw moeder is zo dik, dat haar maat evenaar is! En zo verder  |
|
Anacho
Erelid
 WMRindex: 1.615 OTindex: 406 S |
From the ice-age to the dole-age There is but one concern I have just discovered :
Some girls are bigger than others Some girls are bigger than others Some girl's mothers are bigger than Other girl's mothers
Some girls are bigger than others Some girls are bigger than others Some girl's mothers are bigger than Other girl's mothers
As Anthony said to Cleopatra As he opened a crate of ale :
Oh, I say : Some girls are bigger than others Some girls are bigger than others Some girl's mothers are bigger than Other girl's mothers
Send me the pillow ... The one that you dream on ... Send me the pillow ... The one that you dream on ... And I'll send you mine
(The Smiths)
|
|
SlomNoel Senior lid WMRindex: 731 OTindex: 338 Wnplts: Landgraaf S |
Quote Anacho: Send me the pillow ... The one that you dream on ... Send me the pillow ...
Oh, ik was al bang dat je de Engelstalige versie van "Ik lig op m'n kussen" van Hepie en Hepie begon te quoten  |
|
Blehhh111jr Senior lid WMRindex: 378 OTindex: 238 Wnplts: Paterswold S |
one thing, i dont know why> It doesn't even matter how hard you try. Keep that in youre mind that the desing is right, to remind ourselves. All i know; time is valuebale thing, watch de clock pass bye as the pendolum swings. watch the count down at the end of the day, the clock ticks...... its so unreal. |
|
Be@stie
Senior lid WMRindex: 535 OTindex: 781
|
jou moeder is zo dik, dat ze wegen belasting moet betalen  |
|
semtex Senior lid WMRindex: 150 OTindex: 95 Wnplts: zuid holla
|
Quote Bobiebier: Jouw moeder is zo dik, dat ze d'r riem om moet doen met een boomerang! Jouw moeder is zo dik, dat als je om d'r heen loops je een voedselpakketje nodig hebt! Jouw moeder is zo dik, dat haar maat evenaar is! En zo verder  volgens mij uit de nutty professor met eddie murphy |
|
Poenie Senior lid WMRindex: 20 OTindex: 225 Wnplts: hierden S |
jou moeder is zo dik dat het 2 dagen duurt voordat ze om der as is gedraaid.
jou moeder is zo dik dat als ze een puist moet uitknijpen dit in coördinaten wordt aangegeven waar hij zit
jou moeder is zo dik dat als ze op het strand ligt greenpeace haar terug de zee in rolt
jou moeder is zo dik dat haar kont in een stratenboek staat |
|
Ersani Junior lid WMRindex: 9 OTindex: 4 Wnplts: Amsterdam
|
jou moeder is zo dik dat ze groepskorting bij de mcdonalds krijgt
je meoder is zo dik dat je hacter haar verstoppertje kan spelen en nog niet wordt gevonden
je moeder is zo dik dat als ze zich omdraait mensen in taiwan moeten oppassen
jou moeder is zo dik dat ze een straatgids nodig heeft om haar reet te vinden |
|
Pluppel
Oudgediende
 WMRindex: 2.068 OTindex: 13.920 S |
je moeder is zo dik, dat er een panoramafoto nodig is voor op haar paspoort |
|
Poenie Senior lid WMRindex: 20 OTindex: 225 Wnplts: hierden S |
jou moeder is zo dik dat als je er boven oplicht en jezelf 3x om je as draait dat je er dan nog bovenop ligt |
|
Tukka finalist MPPV 06 WMRindex: 293 OTindex: 954
|
jou moeder is zo dik, dat als ze ergens niet bijkan ze niet op haar tenen gaat staan maar op haar buik |
|
Ñilsinho Senior lid WMRindex: 273 OTindex: 32 Wnplts: South Park
|
jou moeder is zo dik dat ze een eigen planeet vormt. Vandaar Jupiter. |
|
Andries Louw Senior lid WMRindex: 167 OTindex: 202 Wnplts: Sneek S |
|
|
alweerdood
winnaar PW 06
 WMRindex: 852 OTindex: 5.796
|
mooi liedje, maaruhh jouw moeder is zo dik, als ze haar zwarte kleed aan heeft denkt iedereen dat het nacht is jouw moeder is zo dik dat de hele buurt haar gebruikt als springkussen |
|
NeaRoW
Erelid
 WMRindex: 472 OTindex: 2.965 S |
|
|
broodje nuchter
|
Jouw moeder is zo dik dat ze frituurvet zweet.
Jouw moeder is zo dik dat je poffertjes kan bakken in de kuilen in haar benen.
Jouw moeder is zo lelijk, die durf ik niet met een stok aan te raken.
Jouw moeder is zo lelijk. Als ik haar spek om de buik bind, dan wil de hond er nog niet op. |
|
Blend
Oud Moderator
 WMRindex: 3.111 OTindex: 13.725 S |
Je moeder is zo dik dat ze haar eigen zwaartekracht heeft
Je moeder is dik, dat als ze in de bios zit dan zit iedereen naast haar.
Je moeder is zo lelijk, dat zelfs blinden mensen moeten huilen.
je moeder is zo dik als je een film aan het kijken bent en ze loopt langs de tv mis je de hele film |
|
drol Senior lid WMRindex: 343 OTindex: 87 Wnplts: in een doo
|
jouw moeder iz zo dik, dat ze op deze link klikken al te sportief vind. |
|
Tovenaar Erelid WMRindex: 370 OTindex: 3.459
|
Moedergrappen zijn nooit grappig. |
|
NeaRoW
Erelid
Hoe komt het dat ik dit heb gepost en toch niet? |
|
nietmeer
|
@NeaRoW. In een vlaag van verstandsverbijstering? |
|
NeaRoW
Erelid
Nee man egt niet  waarom zou ik nou een achterste van een paard gaan opzoeken... Ik heb niet eens 1 pilsje op laatste erh, 3 dagen  |
|
Toerist Senior lid WMRindex: 622 OTindex: 461 Wnplts: bermuda
|
je moeder is zo DIK dat als je op haar buik staat hoogtevrees begint te krijgen
je moeder is zo DIK dat je 3 treinen, een vliegtuig en 2 bussen moet nemen om aan haar goede kant te komen
je moeder is zo dik dat als ze de lucht in springt tussen 2 planeten blijft steken
je moeder is zo dik, de enigste foto die je van haar hebt zijn satelietfoto's
je moeder is zoooo DIK dat ze tegelijkertijd in 7 tijdzones zit! |
|
Oubliej Junior lid WMRindex: 2 OTindex: 15
|
je moeder is zo dik dat als ze zich in bed omdraaien wil dat ze de brandweer moeten opbellen... ofzoiets  |
|
alweerdood
winnaar PW 06
 WMRindex: 852 OTindex: 5.796
|
je moeder is net kruidvat, steeds verassend, altijd voordelig.. je moet ff doordenken maar dan snap je 'm wel  |
|