Rijmelarij |
Giovanni
Oudgediende
 WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
en druk je op de bel komt een picolo om je koffer naar boven te dragen |
|
Traevel Oudgediende
 WMRindex: 302 OTindex: 17.280 S |
En je hoeft hem dat niet eens te vragen  zou er ook een pepermuntje op het kussen liggen?  |
|
nietmeer
|
in het wmr hotel liggen er biggen  anders kwam het niet in de raarste krant |
|
nietmeer
|
dat is niet erg, want er liggen wel zeepjes in de badkamer  |
|
Traevel Oudgediende
Die geur is daardoor in ieder geval wat aangenamer  Al kun je dat niet van alle gasten zeggen  |
|
nietmeer
|
|
|
Traevel Oudgediende
Al gedaan  nog even voor het gemak: Quote Traevel: Die geur is daardoor in ieder geval wat aangenamer  Al kun je dat niet van alle gasten zeggen  |
|
nietmeer
|
maar te laat  Quote Traevel: Die geur is daardoor in ieder geval wat aangenamer  Al kun je dat niet van alle gasten zeggen  hoe moet je die stank uitleggen van al die biggen die in dat hotel verblijven  |
|
Traevel Oudgediende
en ook nog in de modderbaden rondrijven de schoonmakers raken er haast depressief van  |
|
nietmeer
|
De koks hakken die biggen in de pan  Dat wordt groot feest met een BBQ in de tuin  |
|
Traevel Oudgediende
Gegrilde biggen, lekker goudbruin  Daar weet zelfs een uilskuiken wel raad mee  |
|
nietmeer
|
Daarna gaat iedereen dansen van hupsakee  Wat een plezier zal dat zijn |
|
Traevel Oudgediende
Als ik dat zo hoor, wordt dat een heus festijn  Wanneer staat die BBQ eigenlijk gepland? |
|
nietmeer
|
Voor morgen, maak jij het bekend? Laten we lekker met zijn allen gaan feesten  |
|
Traevel Oudgediende
Maar hoe moet het met al die verdwaalde geesten  Die kan ik natuurlijk nooit bereiken  |
|
nietmeer
|
Ga nou niet over die geesten zeiken  Die verpesten aleen maar ieders plezier  |
|
Traevel Oudgediende
Oké, het staat nu allemaal op papier  Wie zal ik eens als eerste gaan uitnodigen?  |
|
nietmeer
|
Begin gewoon met de modjes hier uit te nodigen  En vergeet vooral Voogel niet te vragen  |
|
Traevel Oudgediende
Ik betwijfel of die wel op komt dagen  Zullen we anders eerst onzelf maar eens als gast opschrijven  |
|
nietmeer
|
Goed idee, daar ga ik niet om kijven  Maar het wel leuk zijn als er meer mensen komen  |
|
Traevel Oudgediende
Dan is dat voorstel aangenomen  Zullen we anders gewoon een advertentie zetten  |
|
nietmeer
|
Zouden ze op een google ad hier op wmr letten?  Of wil je een nieuwe topic in het forum maken? |
|
Traevel Oudgediende
Als ze dan maar niet allemaal afhaken  Het zou zonde zijn als we het met z'n tweeën moesten rooien |
|
nietmeer
|
Al die biggen samen naar binnen gooien?  Neem dan in elk geval ook Mrs Traevel mee  |
|
Traevel Oudgediende
Die weet vast wel raad met al dat vee  Gewoon een kwestie van de lasso goed gebruiken  |
|