Rijmelarij |
Wien Erelid
 WMRindex: 1.295 OTindex: 1.731
|
bijvoorbeeld door bij albert heijn vakken te vullen  of in een restaurant keuken af te wassen  |
|
RonHee Oudgediende
 WMRindex: 10.567 OTindex: 4.662
|
Een probleem dat zich aandient in alle bevolkingsklassen Dus binnenkort ook in NL het kastesysteem zoals in India |
|
nietmeer
|
krijgen we dan hier te maken met de Indiamaffia?? want laat dan maar zitten  |
|
RonHee Oudgediende
 WMRindex: 10.567 OTindex: 4.662
|
Ga nou niet op die Indiase maffia lopen vitten Die gasten hebben ook geld nodig om rond te komen |
|
nietmeer
|
van dingen waarvan wij alleen maar kunnen dromen  dan werk ik er toch liever eerlijk voor  |
|
Giovanni
Oudgediende
 WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
ik liever ook hoor  eerlijkheid duurt tenslotte het langst  |
|
Wien Erelid
|
Als maffioos zou ik leven in angst,  en van de luxe spullen niet kunnen genieten  |
|
nietmeer
|
genieten behoort wel tot mijn favorieten  maar genieten kun je ook van de kleine dingen in het leven |
|
nietmeer
|
zoals voor heel even een gelukje met iemand dicht bij je  |
|
Wien Erelid
|
Of met de muziek keihard aan, door de polder rijen, en dan luidkeels meebrullen, heel erg vals  |
|
nietmeer
|
of samen dansen op sambamuziek een wals  zo zijn er zoveel dingen die je kunt doen  |
|
nietmeer
|
maar veel dingen kosten veel poen  al is het alleen maar de benzine of stroom  |
|
Wien Erelid
|
dan verzin je voor jezelf toch een hele mooie droom in gedachten doe je waar je zin in hebt  |
|
nietmeer
|
en voordat iemand je  droom verder klept vergeet je m weer kan niemand er nog bij  |
|
Wien Erelid
|
en jij voelt je toch weer helemaal blij  zo'n gevoel als je heel fijn hebt gedroomd  |
|
nietmeer
|
is het beste wat je overkoomt als het een chaos is in je leven  |
|
nietmeer
|
kunnen dromen uitkomst geven  maar de werkelijkheid is meestal heel anders  |
|
Wien Erelid
|
Dan koop je toch een roze bril bij hans anders  dat is beter dan wat jij nu op je snuit draagt  |
|
nietmeer
|
pas als ik jou genoeg heb geplaagd  wordt die foto weleens vervangen  |
|
Wien Erelid
|
dan zal ik zingen blijde gezangen, want van dit plaatje word ik wat nerveus  |
|
nietmeer
|
is het waar, is het heus?? dan laat ik deze nog een paar weken staan  |
|
Pepper Erelid
 WMRindex: 2.424 OTindex: 563
|
doe maar niet, want zoals je ziet, rijmt iedereen gewoon door, en rijmen we in koor |
|
nietmeer
|
Pepper, je moet wel rijmen op staan ... |
|
Pepper Erelid
 WMRindex: 2.424 OTindex: 563
|
oow, dan laat ik me gaan. zonder moeite woorden rijmen, en dat zonder te lijmen |
|
nietmeer
|
Pepper en dan nog in 2 zinnen .... Quote: oow, dan laat ik me gaan. zonder moeite woorden rijmen, en dat zonder te lijmen Ben jij nu bezig met slijmen??  want daar doen wij hier niet aan  |
|