Rijmelarij |
nietmeer
|
en daar lekker van de oliebollen liggen te schransen  terwijl jij je er het ongeluk naar loopt te zoeken  |
|
Wien Erelid
 WMRindex: 1.295 OTindex: 1.731
|
als jij ze kwijt bent loop je toch niet te vloeken  oliebollen vind ik trouwens ook erg lekker  |
|
nietmeer
|
maar ik loop dan te balen als een stekker  wist toch zeker dat ik oliebollen op tafel had gezet  |
|
Usitarie Erelid
 WMRindex: 422 OTindex: 5.771
|
of zijn ze door iemand anders geplet dan word het weer tijd om nieuwe te bakken |
|
nietmeer
|
nee, de hond had ze te pakken  die dacht lekker een vette hap  |
|
Wien Erelid
|
daarvan lust die hond wel pap, waren ze naturel of met rozijnen |
|
Regie
Erelid
 WMRindex: 892 OTindex: 2.859
|
Het maakt niet uit, ze zullen toch in die maag verdwijnen  zolang ze maar wel lekker zijn  |
|
nietmeer
|
ze waren naturel dus zonder krent of rozijn  die krengen zijn niet te eten  |
|
Regie
Erelid
 WMRindex: 892 OTindex: 2.859
|
hoe lekker ze zijn is niet te meten  ik vind die dingen zeer smakelijk  |
|
nietmeer
|
en voor mij zijn ze zeer schadelijk  ik ga die rozijnen dan uitspugen  |
|
nietmeer
|
Quote Regie: hoe lekker ze zijn is niet te meten  ik vind die dingen zeer smakelijk  en voor mij zijn ze zeer schadelijk  ik ga die rozijnen dan uitspuwen Offtopic: kwam erachter dat er niks rijmde op spugen dus is spuwen geworden  thnx biekje  |
|
nietmeer
|
nou dan gaan we de rijm weer op gang duwen  dus posi vindt oliebollen met krenten niet lekker  |
|
nietmeer
|
nee, als ik die krijg baal ik als een stekker  doe ze mij maar zonder dat gedoe  |
|
nietmeer
|
hou het dan maar bij een glas melk van de koe  melk is gezond voor elk  |
|
nietmeer
|
maar niet voor mij  want ik lust geen melk waarom wil iedereen mij dingen voeren die ik niet hoef  |
|
nietmeer
|
wat lus je wel dan iets wat lekker in je mond proef  bijna overal zit wel melk in  |
|
nietmeer
|
nou, in chocola heb ik wel zin  dat heb ik vandaag ook al gehad, door de 'kerstman' hierheen gestuurd  |
|
Wien Erelid
|
Gelukkig dat het tot kerst nu niet meer zolang duurt, Voor de oliebollen eerst nog kerstkransjes en een kersstol wegwerken  |
|
nietmeer
|
Zodat we de schade nog wat kunnen beperken Heb hier immers nog een jaarvoorraad kruidnootjes en chocoladeletters |
|
nietmeer
|
en aan een overvloed aan boterletters daar wordt je gewoon misselijk van  |
|
Wien Erelid
|
gooi ze dan snel in de pan en smelt ze oom tot ehm... vogelvoer? |
|
Twapsie Senior lid WMRindex: 153 OTindex: 131 Wnplts: Meppel S |
Ja, dat geef ik dan aan mijn broer!  Die kan het dan aan zijn parkiet geven.  |
|
Wien Erelid
|
oei, nou zit Tistochwat te beven, al die zoetigheid is vast niet goed voor een parkiet  |
|
nietmeer
|
en straks een parkiet dood zoals je dan leest en ziet  want daar willen wij dan wel een foto van  |
|
Doctor Ugs Senior lid WMRindex: 313 OTindex: 137 Wnplts: Nijmegen
|
is dat wel nodig dan?  het riekt een beetje naar leedvermaak  |
|