Rijmelarij |
nietmeer
|
rijmduimpje is met een bouwvrouw getrouwd  door brandwerende muren is de rijmschuur zeer compleet  |
|
Wien Erelid
 WMRindex: 1.295 OTindex: 1.731
|
Maar binnen wordt het nu wel zeer heet Gelukkig begint het ineens te stortregenen |
|
nietmeer
|
Quote:
maar hebben wel een schuur gebouwd en daar kan de computer in en daar zitten ze nu met heel veel zin alle rijmen in op te slaan met kartonnen ordners en mappen is het gedaan alle rijmen weten ze te branden het gebeurt zo onder hun handen mits ze de juiste toetsen indrukken en toen moest de brandweer uitrukken want de rijmschuur staat in brand met de rijmschuur is niks aan de hand die is solide en degelijk gebouwd rijmduimpje is met een bouwvrouw getrouwd door brandwerende muren is de rijmschuur zeer compleet Maar binnen wordt het nu wel zeer heet Gelukkig begint het ineens te stortregenen je schopt nu tegen veel benen  noch rijmduimpje noch de reus zijn getrouwd Offtopic: @Wien sorry maar als ik bezig ben met aanpassen zie ik niet dat een ander ook al heeft gerijmd  en boos ben ik niet, ik wil het alleen rijmend houden  |
|
Wien Erelid
|
Offtopic: oh sorry hoor, 'k wist niet dat je kwaad werd.  Ik ben hier weg. |
|
nietmeer
|
wat hoort rijmduimpje daar een kat die miauwd toch maar even een kijkje nemen het zekere voor het onzekere |
|
nietmeer
|
hij neemt het zekere  en ziet een jong katje onder de struiken zitten |
|
nietmeer
|
en verderop zat er nog een kitten Rijmduimpje kon het niet laten en neemt ze mee  |
|
nietmeer
|
waarna ze, met volle buikjes en heel tevree, gaan liggen slapen bij rijmduimpje en de reus op schoot  |
|
Giovanni
Oudgediende
 WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
die dit rijmverhaal afsloot en daarna lekker van een  tje geniet |
|
yakkiba Erelid
 WMRindex: 1.137 OTindex: 3.922
|
nou genieten doen we even niet er moet nog gewerkt worden |
|
Usitarie Erelid
 WMRindex: 422 OTindex: 5.771
|
maar niet tussen pannen en borden het word tijd voor iets leuks |
|
nietmeer
|
voor een paar leuke spreuks  maar rijmduimpje en de reus zijn nog steeds druk bezig  |
|
yakkiba Erelid
|
maar dan zijn er nog wel wat afwezig misschien kan ik helpen met mijn blog |
|
nietmeer
|
maar yakkiba toch  hier moet je rijmen en zo  |
|
yakkiba Erelid
|
en in het engels is nee... no ja wat moet ik er anders van maken? |
|
alweerdood
winnaar PW 06
 WMRindex: 852 OTindex: 5.796
|
Laat het zo, richt je op andere zaken zie eens rond en kijk naar de zon
|
|
nietmeer
|
anders ga je op de bon  er moest toch iets op zon rijmen  |
|
alweerdood
winnaar PW 06
 WMRindex: 852 OTindex: 5.796
|
tuurlijk honne pon, je hoeft niet te slijmen   nu gaan we verder met een ander verhaal |
|
yakkiba Erelid
|
owh wat gaan jullie snel allemaal ik kan het haast niet bij houden |
|
nietmeer
|
ben je verkouden  en nee, we gaan door met rijmduimpje en zijn belevenissen  |
|
yakkiba Erelid
|
alleen als ik iets mag verzinnen met hagedissen volgens mij doe je het echt express |
|
nietmeer
|
rijmduimpje werkt ook nog undercover voor de vrije pers  en daar moet hij wel verhalen voor hebben  |
|
Wiellemien Erelid
 WMRindex: 376 OTindex: 2.025
|
Ah daarom laat hij dit gerijm niet wegebben En onderzoekt hij nu het gedrag van een reptiel |
|
nietmeer
|
rijmduimpje is heel stabiel  hij onderzoekt alles tot in de puntjes  |
|
Wien Erelid
|
en eet ondertussen heel veel pepermuntjes  hagedissen en salamanders vindt hij niet leuk  |
|