Rijmelarij | |
06-09-07 15:29:52 | Verticae![]() Senior lid WMRindex: 79 OTindex: 280 Wnplts: het Gooi S |
dus ga heen, met goed fatsoen, en zet dat leven op z'n kop | |
06-09-07 19:31:02 | WMR-kok![]() ![]() ![]() WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
Ja doet dat, dan is het zo top. leven maken in de brouwerij. | |
06-09-07 19:41:52 | Giovanni![]() ![]() ![]() WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766 |
en lekker dansen en zuipen op een trouwerij en na afloop wankelend naar huis | |
06-09-07 19:44:36 | WMR-kok![]() ![]() ![]() WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
kan je weer zitten voor de buis. Gek wordt je van die tv. | |
06-09-07 19:58:32 | Giovanni![]() ![]() ![]() WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766 |
weg ermee, is de laatste tijd zeker niet okee behalve engels voetbal op Sport 1 | |
06-09-07 19:59:27 | nietmeer |
Lachen om de keepers gebroken teen is het vermaak van de lijdenden | |
06-09-07 20:02:29 | WMR-kok![]() ![]() ![]() WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
Zoals de priesters zeggen, alleen voor de ingewijdenden. En Ceasar gaf het volk de spelen. | |
06-09-07 20:03:54 | Giovanni![]() ![]() ![]() WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766 |
tot vermaak van velen die vaak niks anders hadden te doen | |
06-09-07 20:05:56 | WMR-kok![]() ![]() ![]() WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
Dus gaven de gladiators van katoen En gaven gevechten zo bloederig | |
06-09-07 22:48:16 | je zus![]() ![]() ![]() WMRindex: 45 OTindex: 1.544 |
dan blijf je op je hoederig beter tien vechters in de ring | |
07-09-07 00:39:12 | nietmeer |
rijmelarij 7 wat ik nu weer heb meegemaakt, wat mij nu weer is overkomen.... daar durfde ik alleen maar van te dromen het is raar maar waar!! ik was namelijk zo snel met dit gedicht klaar! Het was onvoorstelbaar... en kijk, rijmelarij nummer 7 is daar over een poosje weer knippen en plakken ja, en ook nog hier en daar wat hakken, want soms staat er een rare toevoeging bij. daarmee ben ik ook niet blij maar soms is het niet anders En het Waalse woord voor Vlaanderen is Flanders, en dit leidt gelijk tot een andere verhaallijn. dat is wel zo fijn laten we eens rijmen op Belgenland Belgie, het land met bergen, bossen, gezelligheid en een heus strand, Belgie het land van Kwak, La Chouffe en Houten Kop. Binnenkort geannexeerd door den Hollandsen kaaskop, uitkijkend vanaf Luik naar de Ardennen. Belgie, het land waar je jezelf ruimschoots kunt verwennen, Maar opgepast, want niet alles is daar koek en ei... blijkt uit het relaas van het meisje met de prei. blijkt uit het relaas van het meisje met de prei. Tijdens haar zomertoer zag ze Filip de Winter.. En die trapte net in een splinter! Vloeken kunnen die Belgen dan wel... dat leren die Belgen al heel snel maar wat zouden de Duitsers daarvan vinden? de Duitsers moeten heel rap inbinden, laat die maar kuilen graven op Zandvoort dat is echt iets wat mij stoort laten we alle kuilengravers op een grote boot zetten Goed plan, dan vertrekken ze vanaf Petten, en dan gaan ze met een hele grote omweg... toch niet want ze hadden pech Maar hebben die wel genoeg tijd? ach, we willen ze toch al kwijt maar zonken ze nu naar benee??? Ik dacht het wel maar waarschijnlijk niet nee. Heeft niemand daar problemen mee? ze varen dus nog op de grote zee maar daar is een orkaan aan de gang Ohohoh wat zijn die Duitsers bang! en wat er toen gebeurde... het was de boot die zo meurde die liet dikke rookpluimen dit is zeker niet om onze geest te verruimen maar ik vind het niet erg ja maar niet meer zo snel anders ga ik slaan. het verhaal moet toch ergens over gaan!! gaan met die banaan we glijden vanaf de berg Je hoeft me niet zo aggressief te woord te staan want dat vind ik erg! Maar goed, ik vraag me af hoe het met de Duitsers af gaat lopen... die duitsers gaan we allemaal dopen want de boot zinkt nog steeds .... Das geen punt zei Nicolaas Beets Het wad is tenslotte niet al te diep jaja dat was anders toen ik daar liep toen is de helft van de duitsers verdronken ze zijn met naar de diepte gezonken het was toen net weer vloed .... oh oh dat komt nooit weer goed en ik heb niet eens mijn fiets terug Kijk dan maar eens heel vlug Want je vindt er zat in de Oudegracht Daar heb ik de mijne niet heengebracht! Maar we zullen eens even kijken... mja je vind er ook wel eens lijken maar die moeten naar het mortuarium Ik heb er een in mijn aquarium Maar dat is al een skelet zo in die lades krijgt ie vorstverlet zolang de stroom maar niet uit zal vallen Dit kan toch nooit bevallen we gaan veel te snel! Ze leken dood, maar lagen in een delerium. Zo zat als een maleiër. dat is een grote vleier maar is die fiets nu al boven water??? Nee, die komt pas later. Maar die dronkaard zit nu in een cel! en leeft daar nu als in de hel maar wat ik weten wil, waar zijn die Duitsers gebleven?? Ach, die waren hier maar heel even. Ze zijn verhuist naar Verwegistan. Wat doen ze daar dan rijden ze daar op kamelen Nee, daarvoor zijn ze met teveelen. Ze zijn daar aan het zandhappen. En met Amerikanen aan het aanpappen. Dat moet voor de internationale relaties warm te houden. Laat die Amerikanen maar dwalen in de wouden. Die zeggen het één en doen iets anders. dan krijgen ze weer uitbranders en zand schuurt de maag ........... Zo niet voor Jochem Uyt den Haegh die is wijs en knalt als een speer over t ijs das heel gevaarlijk en ook onwijs pas maar op straks valt ie nog dan komt ie wel in de boarding toch? of doen ze daar niet meer aan ja dag loop naar de maan dat is toch hartstikke ouderwets! daar knallen ze tegenaan met een pets ... en dan doen ze zich niet zo zeer recht in de klauwen van een beer. toevalligerwijs is er een circus dichtbij. en de directeur daarvan ben jij wat voor acts kunnen we verwachten??? Sorry pos, maar we hebben te veel klachten. Maar als je wilt, we hebben tijgers te koop. ach een lekker stukkie vlees voor op mijn brood wat moeten die tijgers kosten? Filét van de borsten? 1 kilo'tje voor 35 euro. krijg de pleuro dat is veels te duur Ik heb ook nog een olifant, maar die is te huur. 35 euro per dag. dat komt beter in de buurt als ik dat zeggen mag maar wat moet ik met een olifant Zet hem nou niet gelijk aan de kant. Je kan er op rijden. dan moet die olifant onder mijn gewicht lijden dat wil ik dat beest niet aandoen Hoezo; hij is toch niet van katoen? Nee dan een wollen schaap! Hij is het gewent zware lasten te tillen, je kan er dus op zitten. Ja, dat kan je rustig doen. Aaaaah, sorry, ik gaap. Of maak een ritje met je kinderen. Die zullen je slaap verhinderen. Je kunt beter gaan tekenen. dan moet ik weer gaan rekenen of de maten dan wel kloppen daar kan ik dus niet mee stoppen zodat het steeds ingewikkelder wordt dan brengen we jou wel naar het stort kun je daar verder gaan kijk uit, dat je niet uitglijdt. Want daar ligt een schil van een banaan. En gooi pietjevlip niet gelijk weg, t'is zo'n zonde voor de vuilnisbelt. Ik heb net met het stort gebeld ze hadden pietjevlip nog liggen hij lag tussen de biggen dus heb ik hem maar opgehaald Er is nu vast iemand die vreselijk baalt Maar zo als het klokje thuis tikt tikt het bij een ander ook Intussen was zijn huis afgefikt en was het verhaal aangedikt was die olifant van Giovanni daar ook ??? die lag te stoeien met een spook terwijl zijn voeten branden daarom loopt hij nu op zijn tanden en met zijn slurf doet hij kunstjes zoals het werpen van muntjes in een grote put vol met prut krijg je vieze handen van als je er in graait maar geen haan die daar naar kraait want met sommige dingen moet je je niet bemoeien vooral niet als ze gaan knoeien mag jij de rommel opruimen want na die handeling kun je beter je blik gaan verruimen. misschien een beetje meer naar het westen hoi, ik ben dit topic aan het verpesten met een vraag, namelijk: doen we niet meer aan 1 zin Andreesie toch, dit is toch een veel leuker begin? Nu kan je door blijven gaan. n al ben je een rijmer van geen naam je kunt de lezer zo maar laten gaan je zus, wat ben je toch een rare banaan. Er staat nu twee maal gaan achter elkaar. ach,moet kunnen daar ze woont tenslotte ook ver weg van hier Wat hoor ik voor een gegier?? O, het is posi maar buiten adem. ze is even niet bij stem maar dat komt morgen wel weer Aha, dan trek je weer van leer. Arme degene die weer aan zijn oren wordt getrokken. die oren liggen ook helemaal in brokken maar secondenlijm doet wonderen Maar gaat die lijm niet klonteren? Net als te weinig water bij de behanglijm? Ja, en je valt ervan in katzwijm. Net zoals in het café zonder gasten. Tsja, dat geeft wel zware lasten. Maar gelukkig staat de kroeg op naam van Voogeltje. Schiet dan maar geen kogeltje. Kom liever naar de Vogelvlucht terug. Dat is te ver, die ligt over de brug. Maar ik heb hier een fles met een bruine zak. die lag zeker in je achterbak?? is de fles leeg of vol Hij is nog maar half vol, maar de fles staat wel bol. Het is rum-cola in een plastieken fles. die krijg je nooit open zonder mes of je moet scherpe tanden hebben dan denk erom anders krijg je ook nog afgebroken tanden ervan moeten we weer met je naar de tandarts Ik gebruik een wok als pan, uit de winkel van Barts. Maar die fles, daar draai je de dop ervan af. Met aan de mond een versgedraaide paf Lig ik heerlijk in het wilde gras Kpuc, wat ben je toch een wildebras. Maar pas op, want je ligt in een mierennest. en dat is zonder kleren niet best kun je beter in een hoge boom wees dan maar niet sloom anders val je er ook nog uit bovenop een kluit. Kijk uit, er hangt ook een nest wespen. gelukkig hebben je laarsen gespen anders was je ook nog de pieneut Pak gauw nog een neut voor de leut. Maar niet teveel, anders wordt je zo dronken. En dan wordt er door de barman niets meer geschonken Dat zou toch jammer wezen houd je over schrijven en lezen en dat is in deze tijd ben je daar weer veel tijd mee kwijt we kunnen ook plaatjes gaan kijken ja, en wat wilde je daarmee bereiken? hee Staal je gaat over lijken geen zin neergezet om verder te rijmen nu moet ik straks 1 zin gaan lijmen maar mijn lijm is op ik eet liever Engelse drop dan dat ik lijm zou snuiven je leven kun je beter besteden met bloemen bestuiven maar zonder gein he er zijn wel van dat soort knakkers die gebruiken lijm niet voor plakkers maar nu over een andere boeg nou ik vind dat gejammer over lijm nu wel genoeg hebben we niks anders om over te rijmen? vertel anders aan ons jou geheimen misschien hoor je dan ook een geheim van ons maar ik spring nu in het water met een grote plons oeps ik verdrink ik weet dat ik in rijmen niet uitblink maar rijmen over geheime zaken Oplichtend als een stralend baken En toch, geef ik mijn diepste geheim niet prijs. Kom mee naar het café, dan eten we ijs Of is het al te laat? anders vallen we van onze graat we moeten wel blijven drinken maar na een tijdje ken je rechter hand niet van de linke... het doet misschien raar klinken maar er is geen rijm op Denix zin t maakt me krabbe aan me kin maar dat moet ook gebeuren moet je het daarom vertellen in geuren en kleuren? ach, dat kan soms gebeuren en we doen nu 2 zinnen rijm Dus val niet in zwijm. Reageer, en zet hier al het gerijm. En mocht het gebeuren, zet het dan hier in alle kleuren en geuren. au... en loop niet tegen deuren ik heb het zojuist gedaan, ik zag de deur niet staan maar ik zou het alsnog niet doen 2 zinnen rijm daar wringt de schoen luitjes hou het daar ook bij dan Het hoeft echt niet zo lang, ik doe het met mijn schoenen aan. Al dat gerijm en geschrijf doe ik op mijn computer. ik liever met de pen, dat scheelt geploeter het heeft wel wat met pen of vulpen, want bij de vulpen blijft de inkt nog even nat. Maar gebruik je dan aan één kant, het papier? schrijven geeft me veel plezier soms stop ik langs de straat en raak ik met mensen aan de praat. lekker met de mensen keuvelen. maar nu is wel het euvel dat ik soms gelukkig en niet zo nukkig mijn dingen kan blijven doen moet mijn broek even maken, die is van katoen. Mijn andere broek is van wol. straks zit hij helemaal vol waarmee mogen jullie zelf bedenken zal ik dan een pamper schenken een schone natuurlijk, anders kan er niks meer bij Was al even bang; wat als pos "een volle" zei! Je kan zoiets natuurlijk nooit voorspellen, laten we het zo stellen, rijme is makkelijker dan je dacht wat met liefdesverdriet soms verzacht en dat is maar reuze fijn Maar schrijf niet te klein. dan vliegt de tekst zo om je oren. en tot het stille ochtendgloren is je straks je humeur net als bij een grimeur een vrolijk beschildert gezicht die je laat stralen als een nicht die net als je oude tante met haar verkleurde wante je een aai over je bol geeft zodat je helemaal weer opleeft. Maar niet gezwicht, Peter is hier met veel vaten bier maken wij plezier en leut dat geeft veel plezier ook je zus is van de partij Al die palen in de grond, wat een gehei Ik ga wel naar de kroeg een pintje pakken. idd, WMR is blij Nu spring ik van hak op de tak en steken we dat maar in onze zak mag het wel een grote zak zijn ik houd liever van klein maar zo heeft ieder zijn smaak Dat is wat jou appart maak iets om niet te vergeten Friko eten morgen is het vrijdag en wat niet iedereen hoeft te weten wij zijn allemaal apart en uniek en in de kop een beetje ziek overmorgen is het zaterdag is dat een dag die ik overslaan mag?? zaterdag zie ik ff niet zitten Waarom niet? Maar kan je wel lang pitten. Zondag is een saaie dag, bah. zaterdag sta ik waar ik liever niet sta dus sla ik die dag liever over een kaars doof je met een kaarsendover en nieten doe je met een nietmachine en griep bestrijd je met anti-gripine het is bewolkt en mijn bloed kolkt tijd voor wat actie maar dat is geen makkie de kattenbak moet nog schoon Eerst Joep een stukkie Poon en dan tijd voor de kat in de zak ik heb meer zin in een stuk gebak en geen ziek kind wat ik net als jij waardeloos vind zodirect ff een broodje eten en daarna niet te vergeten afwassen ook Nee, want ik moet nog aan de kook al eet ik vanavond bruine bollen met palingworst en een biertje tegen de dorst Daarna even goed naar het toilet en daarna naar bed maar eerst nog Bouten? weet ik, maar kon het ff niet laten, sorry. maar eerst nog een grog, zo goed?? Nee, een grog is niet goed Een Dropshotje, omdat dat moet Getsie, dat is veel te zoet! Ik lust liever een glaasje rum met cola en ijs, jum of een lekkere whiskey, nog een gekkere! Nee, voor drank is het nog iets te vroeg met nog een hele avond voor de boeg doe dan maar een justje of een nachtmutsje pas op dat je niet gaat lallen of gaat vallen na al die alcohol het stijgt zo naar je bol ik drink wel een espresso ja maar waarzo doe mij maar een knalpotje dan moet je naar de Kwik-Fit, rotje doe mij dan maar een tje uit de tap met een lekkere vette hap maar er is 1 ding wat ik niet snap waar blijft mijn rijstepap? wie wil er een klap van zo'n sumo-jap, ik denk, niet l*llen maar de buikjes vullen met patat en appelmoes wat is dat toch een mafkees die Bush straks X-Men The Last Stand opnemen en dan bij die leuke buurvrouw gaan flemen, want voor het te laat is geen boter bij de vis wat gaat de tijd toch snel Zeker met Bush als vader van de hel stevenen we af op verdoemenis die ik liever mis gelukkig zijn er in november verkiezingen maar ga wel de kerk uit voor het zingen. anders, je kan er donder op zeggen, Dan kan Bush eindelijk een toontje lager zingen Dat willen we toch allemaal nietwaar? want de man is gevaarlijker dan een klapsigaar, dan heb ik veel liever dan die griever Hilary Clinton Zet die ook maar in een lekke regenton en laten we als vanouds dat eiland regenteren ik geef zo antwoord, 'k mot eerst beren................................................... zo gebeurd, waar waren we gebleven Bij een toost op het goede leven vergezeld van een stuk banitsa Dan toost je toch wel met slivovitsja?! Een glaasje daarvan gaat er wel in een 2e, 3e is ook niet te min maar ja, wie is de BOB anders belanden we misschien in het ruime sop en dan zijn we de sigaar gaan we gewoon, met z'n allen naar waarmaarraar, want als dit niet helpt zijn we ermee klaar. Is het bloe3den gestelpt Laten we positief blijven en... elkaar ontmoeten op de ven daar zullen wij een rijmzin verzinnen toch blijf ik liever binnen zitten we gezellig bij de open haard dat is met deze kilte ook wat waard met een glas wijn in de hand smeed je toch een vriendschapsband maar ik ga met de auto naar de zoo want zondag is een saaie dag met allemaal spinnenrag die ik weghalen moet en toen stootte ik mijn voet dat deed heel erg veel pijn maar dat verhelp ik wel met wijn ga jij naar de kelder je kijkt nu nog helder, maar na 4 glazen begin je te blazen waardoor je misselijk wordt dan houd ik het kort met lange zinnen en een heleboel spinnen die om te beginnen heel erg met velen zijn wel een berg wie belt de insecten verdelger? Ik niet, want die zwelger is zo gek als een deur dan maar een andere kleur waar is mijn kleuren palet onder je bed want je ezel dan ga ik naar beesel wonen daar in dat gat maar daar woont een hele grote rat die 's avonds kleine kinderen laat winderen wat hij niet vindt kunnen de Hunnen ook niet meenemen dat die maar zemen werken voor dat geld want een held brengt ook niks in het laatje zonder dat werkblaadje van de sociale dienst die kient enzo bingo hebben Kient rijmt op dienst? en daarna fierljeppen en om het af te sluiten een warme maaltijd lekker met ontbijt met een eitje en daarna een vrijpartijtje met na afloop een grote aankoop van de winkel van Sinkel die ook op zondag open is en verkoopt ook vis gebakken en wel dan maar snel ff wat halen anders zal ik balen as ik te laat kom en ik krom voor niks ben langs geweest gedragen als een beest ben ik nog niet samen dus lap ik maar de ramen want dat moet ook gebeuren ik wil niet steeds blijven zeuren maar kunnen de zinnen wat langer gemaakt worden??? okay jij je zin, want als de zinnen tekort zijn, dan maak ik ze wel wat langer hoor, positivily, want de borden... zijn nog steeds niet afgewassen na gisteravond toen de visite eindelijk eens naar huis ging na al die uren en uren en uren zeg zolang hoeven die zinnen nu ook weer niet te duren je snapt me wel anders zal ik het je wel leren je bent nooit te oud om te leren zei de man onder de pek en veren ik ga brood gereed maken voor morgen, hoef ik dat alvast niet meer te doen doe je er vlees van een koe op of vlees van een hoen? of kwak je er gewoon pindakaas tussen nee, pindakaas blegh. wat een mussen ik ga zo weg bij mijn moeder eten en daarna de voetbalsamenvattingen kijken op rtl 4 dan wens ik jou heel veel plezier doe je moeder de groeten van ons zal ik doen, want ik gons, door de spons en ik bons jij een fijne avond en tot morgen die halen we vast zonder zorgen morgen is het alweer maandag, wat vliegt de tijd Erg toch, zoals de tijd voorbij glijdt. En voordat we het weten, is het weer geborgen, en is de dag afgesloten. en het avondlicht alweer aangebroken zo glijden de dagen 1 voor 1 langs ons heen dan gaan we nu op de been met de benen wagen op weg Wat is die weg slecht zeg. Liever niet over de kinderkopjes. dan moet je langs bij hans voor een paar handsopjes het is ook een heel gedoe dat gewielren Hè, 'kwist nie da ik daar ben. Hoe kom ik daar nu ineens. als je met mij mee gaat sta je zo wijdbeens maar begrijp met niet verkeerd anders wordt je geteerd en de stad uitgedragen als je je auto maar goed parkeert of heb je die niet? Ja ja, je hebt het zo geleerd, je bent geen vergiet. voordat je het weet, ben je op de grond gegooid wel heb ik ooit wat gebeurt er nu allemaal hier Nee nee, voor mij geen bier. Doe maar een lekkere rum-cola. komt door al dat bier wat gaat de tijd toch snel ja zo laat en dan weet je het wel ik zou er zou van raken in een enorme huilbui en loop ik zo tegen een huispui en dan moet ik naar de dokter en dan lokt er zoveel gevaar om de hoek dus pak ik na afloop maar een goed boek dat ik dan in één keer uitlees dan is mijn keel droog en ben ik hees dus dan moet ik maar aan t orgel en ik dus met bier gorgel maar ik ga zo eerst naar bed, want morgen weer vroeg op Anders staat morgen weer alles op zijn kop. Maar niet getreurd, hier is ie weer en gaat nog steeds heel hard tekeer wat zullen we drinken na vandaag? niet teveel, dan wordt ik traag. Maar jij drinkt een koffie Buitenlust. omdat jij daardoor wordt gesust dit kan men niet van Soepie zeggen Daar moet Kareltje zich maar bij neerleggen. Niet te dichtbij, anders gaat Soepie met Kareltje spelen. Dat kan Kareltje echt niks schelen Soepie zal nog vreemd opkijken Pas maar op, Soepie gaat over lijken. Daar staan Sjaakie en Kareltje van te rillen Ze zullen Soepie levend villen. Wie heeft er nu het laatste woord? Voordat ze bij Soepie zijn heeft hij ze al doorboort. Dus dat laatste woord blijft bij Soepie. Alleen roept hij niet: Woepie! dat doen die twee van mij Soepie stopt ze in de gelei. Maar eerst jast hij de vleugelstaarten eraf. nou, dat lijkt Sjakie nogal straf! Hij vreest niet ene witte kat Pas maar op, Soepie nagelt ze zo aan de lat. Hij is de schrik van de buurt. Totdat Sjaak z'n vacht afschuurt. Dan zit hij in z'n blote billen Dat zou tie nou willen. Droom maar lekker verder Sjaakie! Om te beginnen zet ie een krakie. Katten zijn hem veel te min Ja ja, Soepie gooit hem snel in de bin. Daar kan Sjaakie verder dromen. Sjaak zal Soepie laten stomen in een pan van een zekere kok Mmmm, dat is niet voor de bok. Tis zonde voor Sjaakie dat Soepie de wok hanteert. Let op hoe Sjaak met een kat jongleert! Die witte belandt straks in de oven Soepie houdt zich dan vast aan de balken boven. Om vervolgens op Sjaakie te storten. Maar eerst Soepie's staart inkorten. Wat heeft die kat toch een praatjes! Deze kat vult zijn holle gaatjes. Met Sjaakie en Kareltje ieder aan één kant Straks heeft hij slechts nog maar één tand. Als Sjaak met hem heeft afgerekend Het is prettig Sjaak te hebben gekend. Want Soepie lust hem rauw. Maar nu zit die kat toch ècht in het nauw. Ach... eens moest dit gebeuren. Oei, de parkieten gaan al rood kleuren. Van al dat bloed dat Soep uit ze haalt Nee, omdat Sjaak die kat fijn maalt. In zijn nieuwe kattenmolen. Soepie draait zich lenig eruit en geeft Sjaak een klap van de molen. Daardoor wordt Sjaak fijngemalen. Ach, het zijn maar kattenverhalen. Wie gelooft er nu zoiets? mij zegt het in ieder geval niets zullen we de vogels nu maar laten rusten?? Liever zag ik mensen die kusten of op straat knuffelen ipv altijd maar buffelen dag in en dag uit, totdat ze helemaal opgebrand zijn iemand zin in een glas wijn? mensen werkte te weinig of te veel En vlogen elkaar naar de keel Tot iemand er een einde aan maakte toen ze met ze alle staakte werd het een opstand die neergeslagen werd op het strand en dat stond dus de volgende dag in de krant dat was erg plezant het bericht kwam op wmr en wat zagen we daar een heleboel artikels over een flink aantal eikels Ze dachten dat ze het beter weten van mensen die niet hebben ontbeten maar voor de rest ook niks hebben gedaan en dan gaat je mooie dag weer naar de maan die zag er toch al niet zo vrolijk uit maar dat kost je geen duit laat de zon lekker schijnen en de wolken verdwijnen want met een stralende lach pluk je de dag en ben je tevree Zit het leven weer mee En begin je te zingen over alledaagse dingen en neem je de zon overal mee en te springen en te swingen na een paar jenevertjes ik zag een hoop kevertjes in het zand lopen dus ik maar hopen dat ze niet vleesetend zijn dus stop ik ze in de wijn Omdat ze toch niet in leven zijn keverwijn smaakt vast niet fijn doe mij maar een Guinness dan Je bent toch een man ! Dan is de wijn Zowieso niet fijn Manner drinken bier Soms met een beetje mier ! O je bent een vrouw zag ik op je profiel Ik ben ook zo’n debiel Beelen Giel, wat een infantiel ik zit maar te wachten en te wachten jullie zijn dit rijm aardig aan te ontkrachten maar wees niet getreurd ik ben weer aan de beurt dus dat wordt weer kunst verleen mij is een gunst en vertel eens even over vla wat valt er te vertellen over vla, ik zit niet, ik sta het is lekker, vooral de aardbeiensmaak maar dat is vaak gekleurt en namaak ik houd liever van de blanke variant of luchtig toetje frambozensmaak, want die vind ik toch wel de lekkerste nou die vind ik van de gekkerste hoe lang praten we nu al over toetjes nog niet zolang vla komt van de koetjes de melk dan wel te verstaan maar meng je het met een banaan dan is het weer eens wat anders op zoek naar een bril bij Hans Anders of je gaat net zoals ik zo douchen en dan dineren met slagroomsoezen haha gaan we weer naar het eten Ja yakkiba, jij kan het weten. Want jij hebt altijd lekkere trek ja maar dat is toch ook niet zo gek? Er zijn zoveel lekkere dingen Zet niet je natte glas op de tafel, dat geeft kringen. Maar lekkere recepten zijn mijn specialiteit daar heb je dan veel tijd aan gewijd maar ik lag toen zeker nog in de luiers je kan hier je ei kwijt en wandelde je met kruiers hee wat is dat voor geluiers kunnen we t nu eens hebben over de liefde zoals een pijl die het hart kliefde Hoe pijnlijk kan dat zijn 't is vast niet fijn je zal waarschijnlijk doodbloeden Toch zal de Agis dat dan wel vergoeden Zijn hier overal tegen verzekerd al is pech niet leuk, ik weet t leven gaat niet altijd over rozen de nare dingen stop je in dozen de goede dingen in je hoofd eerst wordt je verliefd, dan ben je verloofd daarna trouwen en hopelijk nooit scheiden het zijn meestal goede tijden je mag gerust meningsverschillen hebben de woede zal vaak genoeg snel wegebben maar dat neemt niet weg dat je je best moet doen dus ga heen, met goed fatsoen, en zet dat leven op z’n kop Ja doet dat, dan is het zo top. leven maken in de brouwerij. en lekker dansen en zuipen op een trouwerij en na afloop wankelend naar huis kan je weer zitten voor de buis. Gek wordt je van die tv. weg ermee, is de laatste tijd zeker niet okee behalve engels voetbal op Sport 1 Lachen om de keepers gebroken teen is het vermaak van de lijdenden Zoals de priesters zeggen, alleen voor de ingewijdenden. En Ceasar gaf het volk de spelen tot vermaak van velen die vaak niks anders hadden te doen Dus gaven de gladiators van katoen En gaven gevechten zo bloederig dan blijf je op je hoederig beter tien vechters in de ring Zo, weer een heel geknip en geplak, maar nog steeds de moeite waard ![]() ![]() dit was rijmelarij nummer zeven nu op naar rijmelarij nummer acht ![]() | |
07-09-07 01:42:10 | WMR-kok![]() ![]() ![]() WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
haast U snel, want er is niemand die wacht. Degene die wachten worden overgeslagen. | |
07-09-07 01:45:14 | nietmeer |
behalve die twee parkietenblagen. Ze vragen opnieuw om een emmertje drank | |
07-09-07 02:29:20 | WMR-kok![]() ![]() ![]() WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
Ze krijgen af en toe stank voor dank, Maar dat is niet verwonderlijk zoals Kareltje liep te schijten. ![]() | |
07-09-07 02:46:02 | nietmeer |
Wacht maar tot hij in Soepie's kont begint te bijten. En daarna zal hij verder gaan met | |
07-09-07 02:53:30 | WMR-kok![]() ![]() ![]() WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
onder de shit te komen die Soepie geproduceerd heeft na het eten van een omelet. Gemaakt van zo'n dertig parkieteneieren. ![]() | |
07-09-07 02:56:42 | nietmeer |
Sjaak zal Soepie's b***** eens laten beieren. Hij laat zich niet zomaar kisten. | |
07-09-07 02:57:41 | WMR-kok![]() ![]() ![]() WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
Soepie heeft nog veel meer listen. ![]() Zoals Kareltje het zal gaan merken. ![]() | |
07-09-07 08:29:07 | StefannafetS![]() Senior lid WMRindex: 75 OTindex: 129 Wnplts: Purmerend S |
Want Soepie is een sterke! 't Is geen ordinaire kat, | |
07-09-07 11:09:46 | nietmeer |
maar wel met streken als van een rat ![]() zullen we nu eens een ander dier gaan pakken?? | |
07-09-07 11:13:21 | yakkiba![]() Erelid ![]() WMRindex: 1.137 OTindex: 3.922 |
Kijk eens wat ik vond in de slabakken een heuse hagedis genaamd jopie | |
07-09-07 11:29:28 | nietmeer |
die wordt vast heel erg popie ![]() heeft hij nog een staart? | |
07-09-07 13:49:47 | Jasmina![]() Erelid ![]() WMRindex: 155 OTindex: 3.188 |
Hij rent in ieder geval met grote vaart Aldaar naar de hoek van de kamer | |
07-09-07 13:55:10 | je zus![]() ![]() ![]() WMRindex: 45 OTindex: 1.544 |
ik sta helemaal klaar met een hamer niet om te slaan maar om hem op te jagen | |
07-09-07 13:57:16 | Jasmina![]() Erelid ![]() WMRindex: 155 OTindex: 3.188 |
van angst begint hij aan de stoelpoot te knagen Laten we lief zijn tegen het arme dier | |