Komt dr zon man bij de dokter |
Leeg Hoofd Erelid WMRindex: 602 OTindex: 1.936 Wnplts: Geheim S |
Ga maar weer weg, het is leuk geweest. |
|
Pluppel
Oudgediende
 WMRindex: 2.068 OTindex: 13.920 S |
Komt een neger bij de dokter "Ik heb pijn aan mijn duim". "Kleed je maar uit, en ga in de hoek staan". Maar waarom?, vraagt de man. "Doe wat ik zeg, of ik stuur Senna op je af. De man gaat in de hoek staan. "Ga even twee centimeter naar voren staan."Na een half uur rondlopen moet hij zich aankleden. 'waarom heb ik pijn?". Zegt de dokter "Weet ik niet, maar heb een zwart kastje gekocht en wil kijken waar hij het beste staat."  |
|
Giovanni
Oudgediende
 WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
Komt een man bij de dokter. "Wat scheelt er aan", vraagt de dokter. Zegt de man, "Als ik mijn arm omhoog doe, dan doet het zo'n pijn". Zegt de dokter, "dan moet u dat niet doen". Flauw (en ooooooooooooooooooooooud) ik weet het, maar klassieker. |
|
Giovanni
Oudgediende
 WMRindex: 3.218 OTindex: 72.766
|
Quote Larsjes: Ga maar weer weg, het is leuk geweest. Leuk.   |
|
Kom't er zo'n vis bij de dokter zegt de dokter: Ow ik zie het al, Uit de kom |
|
Henky Senior lid WMRindex: 203 OTindex: 117 Wnplts: Garderen S |
komt er een man bij de dokter, zegt de dokter: ruim je het ook ff zelf op
|
|
Tovenaar Erelid WMRindex: 370 OTindex: 3.459
|
Quote Pluppel: Komt een neger bij de dokter "Ik heb pijn aan mijn duim". "Kleed je maar uit, en ga in de hoek staan". Maar waarom?, vraagt de man. "Doe wat ik zeg, of ik stuur Senna op je af. De man gaat in de hoek staan. "Ga even twee centimeter naar voren staan."Na een half uur rondlopen moet hij zich aankleden. 'waarom heb ik pijn?". Zegt de dokter "Weet ik niet, maar heb een zwart kastje gekocht en wil kijken waar hij het beste staat."  Wat een k*t racistische mop.  |
|
nietmeer
|
komt een man bij de doktor, nou doktor eigenlijk kom ik niet voor mezelf maar voor mijn vrouw, ze denk een piano te zijn. Vraagt de doktor waarom neemt u uw vrouw dan n iet mee ?
zegt de man, weet u wel wat dat kost om zo'n ding te vervoeren ? |
|
Luna
Moderator
 WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
@Tovenaar, ik zat ook al te twijfelen of ik hem moest verwijderen of niet. Maar Pluppel bedoelt het niet verkeerd  |
|
Arthas Senior lid WMRindex: 167 OTindex: 185 Wnplts: Winterswij
|
Komt een man bij de dokter "ik heb als ik op mn knie druk pijn, als ik op mn elleboog druk heb ik pijn. Wanneer ik op mn buik druk heb ik pijn" "Oh ik zie het al," zegt de dokter, "vinger gebroken" |
|
tosti Senior lid WMRindex: 416 OTindex: 249
|
komt een man bij de dokter met een briefje; 'ik kan niet praten' de dokter zegt: 'leg je hand maar even op tafel' de man doet het, en de dokter slaat met een grote, zware hamer keihard op zijn hand
'AAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!' ok, zegt de dokter, kom morgen maar terug, dan oefenen we de B |
|
Quote Arthas: Komt een man bij de dokter "ik heb als ik op mn knie druk pijn, als ik op mn elleboog druk heb ik pijn. Wanneer ik op mn buik druk heb ik pijn" "Oh ik zie het al," zegt de dokter, "vinger gebroken" Echt flauw maar toch super grappig  |
|
|
Quote Luna: Tovenaar, ik zat ook al te twijfelen of ik hem moest verwijderen of niet. Maar Pluppel bedoelt het niet verkeerd  Daar gaat het niet om Luna, ook al is het een mop. Door racistische uitspraken hier te laten staan. Gaat men het dalijk nog vanzelfsprekend vinden. Wij zouden dit juist tegen moeten gaan. Dit is naar mijn mening echt geen humor.. |
|
Komt er een turk en een marrokaan en een nederlander bij de dokter..
zegt de dokter: is dit aan racistische mop?? |
|
|
Quote Henky: Komt er een turk en een marrokaan en een nederlander bij de dokter..
zegt de dokter: is dit aan racistische mop?? In principe wel. Want je kunt de mop net zo goed met 3 verschillende "mensen" vertellen. |
|
Hoskeu Erelid
 WMRindex: 276 OTindex: 5.455
|
@Tovernaar... Idd... hij had zijn mop ook gewoon zonder die nederlander kunnen vertellen  ... Voor zover die andere "mop" van pluppel vind ik idd ook nogal op het randje... eigenlijk er net wel over... daar kan ik nou de humor ook niet echt van inzien... en ik kan me voorstellen dat mensen dat niet leuk vinden en zich gediscrimineerd voelen... Maar je kan ook overdrijven natuurlijk  ... om nou iedereen die het woord turk of marrokaan noemt direct als racist aan te wijzen bij wijze van spreken  ... In het laatste "mopje" wordt er verder naar mijn mening niets negatiefs gezecht of gesuggereerd... dus dat vind ik nou nogal meevallen... daar kan ik nou eigenlijk geen discriminatie of raccisme in bespeuren... al moet ik ook bekennen dat ik ook daar nou niet echt "dubbel om gelegen heb"... EDIT: Je begrijpt vast wel wat ik bedoel...  |
|
|
Ik begrijp wel wat je bedoelt, maar:
Het is gewoon al racistisch als je over een mopje met mensen uit verschillende landen begint. Je kunt het uiteraard op verschillende eigenschappen van de landen doelen, maar gebruik dan de aardige "vleugjes". En niet zoiets dat, een Marokaan altijd schapen neukt. Ofzo. Want dat is ten eerste nergens op gebaseerd. En altijd negatief bedoelt. Zo geef je aan dat je niet veel respect voor de mensen uit dat land toont. |
|
Arthas Senior lid WMRindex: 167 OTindex: 185 Wnplts: Winterswij
|
Een man komt bij de dokter: "Dokter, ik laat de laatste tijd zoveel winden!" en demonstratief knettert er een flinke scheet door de spreekkamer. "Goed" zegt de arts "we zullen daar eens even naar gaan kijken." Hij staat op en haalt een grote ijzeren haak uit de hoek van de kamer. Verschrikt kijkt de man de dokter aan: "Maar wat gaat u nu doen?" vraagt hij angstig. Antwoordt van de arts: "Om te beginnen ga ik eerst even dat bovenraampje open zetten!" |
|
Arthas die kende ik al maar hij is en blijft grappig  |
|
nietmeer Oudgediende WMRindex: 1.656 OTindex: 9.237
|
Er komt een vrouw bij de dokter. Zegt de dokter: Dag mevrouw Jansen, wat heb ik u een tijd niet gezien! Zegt de vrouw: Dat klopt dokter want ik was ziek.  |
|
tosti Senior lid WMRindex: 416 OTindex: 249
|
Quote Arthas: Een man komt bij de dokter: "Dokter, ik laat de laatste tijd zoveel winden!" en demonstratief knettert er een flinke scheet door de spreekkamer. "Goed" zegt de arts "we zullen daar eens even naar gaan kijken." Hij staat op en haalt een grote ijzeren haak uit de hoek van de kamer. Verschrikt kijkt de man de dokter aan: "Maar wat gaat u nu doen?" vraagt hij angstig. Antwoordt van de arts: "Om te beginnen ga ik eerst even dat bovenraampje open zetten!" ik begon gelijk aan saw 3 te denken...  |
|
ik bedoelde met dat "mopje" te zeggen dat rasicme wel een heel populair woordje is geworden,
Er komt een dwerg bij de dokter ( geen commentaar)
komt een belg bij de dokter (geen commentaar0
komt een turk bij de dokter (racisme) |
|
|
Quote Henky: ik bedoelde met dat "mopje" te zeggen dat rasicme wel een heel populair woordje is geworden,
Er komt een dwerg bij de dokter ( geen commentaar)
komt een belg bij de dokter (geen commentaar0
komt een turk bij de dokter (racisme) Ja d0h, je kunt het toch ook gewoon met een Nederlander vertellen? Waarom zo moeilijk doen? |
|
nietmeer Oudgediende WMRindex: 1.656 OTindex: 9.237
|
Tovenaar: Dat zijn nu juist de steriotypen die uitvergroot worden. Het wordt daardoor een karikatuur. Uiteraard moet het niet beledigend zijn. belg = dom nederlander = zuinig (net als de schotten trouwens) duitser = dik en heeft grote mond fransman = dun en drinkt alleen maar wijn etc. |
|
Ja, lucky me zo is dat, dat is gewoon grappig.. |
|