hr
jaargang -23 - laatste artikel 28-3 18:00 - 74300 artikelen - nu online 16 bezoekers -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum


Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek


[1]

Prinsjesdag 2008

14-09-08 22:12:21 - Quote! - @de Mexicaan
de Mexicaan
Oudgediende


WMRindex: 3.266
OTindex: 3.691
Dinsdag is het weer prinsjesdag. Het NRC heeft al een en ander gepubliceerd uit de miljoenennota.
Heeft Wouter Bos zijn zaakjes goed voor elkaar, of heeft hij gewoon de wind in de rug?

14-09-08 22:14:33 - Quote! - @Jannick
Jannick
Oudgediende


WMRindex: 1.125
OTindex: 42.838
T
Is er een begroting voor mijn help Jannick de winter door fonds? Nee? Jammer..

17-09-08 16:47:01 - Quote! - @Giovanni
Giovanni
Oudgediende


WMRindex: 3.218
OTindex: 72.766
Mij te ingewikkeld die politiek Speedy. :) En ook veel te saai. :-O

Ik heb iig alvast een leuk spaarpotje voor het geval dat. 8)

19-09-08 10:48:52 - Quote! - @mat2005
mat2005
Lid

WMRindex: 30
OTindex: 11
Hebben jullie het gehoord van de censuur van de nos op wilders?? Linkje

19-09-08 10:50:34 - Quote! - @Kpuc
Kpuc
Oudgediende


WMRindex: 7.557
OTindex: 38.305
S
Mat, GeenStijl? Dat zegt al genoeg he 8) Oftewel, baggernieuws van de kant van Wilde Greetje bekeken. Die ***pruik werd niet gecensureerd, gewoon een storing. En in de avond hebben ze hem genoeg aan bod gelaten dus wat mij betreft, GeenStijl kan den pot op ;)

19-09-08 10:51:26 - Quote! - @mat2005
mat2005
Lid

WMRindex: 30
OTindex: 11
Ik ben geen wilders fan, meer rutte :P , maar er was geen storing op de andere livestream.... En ook al is de nos ook wat links georienteerd. Ik krijg zo'n gevoel: de nos weet wat goed voor je is :ja
{offtopic}Geenstijl is opzich wel leuk het is allemaal overdrevenenzo, maar wel lachen {/offtopic}

19-09-08 10:53:36 - Quote! - @Kpuc
Kpuc
Oudgediende


WMRindex: 7.557
OTindex: 38.305
S
Iedere omroep heeft een eigen verbinding lijkt me, pech voor de NOS dat die van hun haperde, geluk voor ons om even verlost te zijn geweest van die malloot ;)

Rutte, hm, ik zie t allemaal nog wel even aan, hopelijk heeft Agnes Kant meer ballen dan Jan Marijnissen en duikt ze wel mee in een kabinet ;)

20-09-08 17:00:29 - Quote! - @Giovanni
Giovanni
Oudgediende


WMRindex: 3.218
OTindex: 72.766
Kpuc aangezien jij altijd zo anti-Wilders bent, wat vind je van dit?

21-09-08 09:46:04 - Quote! - @Giovanni
Giovanni
Oudgediende


WMRindex: 3.218
OTindex: 72.766
Quote Giovanni:
Kpuc aangezien jij altijd zo anti-Wilders bent, wat vind je van dit?


En van dit?

21-09-08 09:52:19 - Quote! - @Kpuc
Kpuc
Oudgediende


WMRindex: 7.557
OTindex: 38.305
S
Tsja, wat moet ik er nog van zeggen Gio.. Wilde Geert is weer op stoom, getrokken door zware paardekrachten, bepantserd en beschermd voor fatale invloeden van buitenaf blaast hij weer eens flink van den toren, een nogal wankele toren, eens in de zoveel jaar komt de PVV met een idee, van hopsakee, we moeten buiten het probleem Marokkaans straattuig ook nog denken aan de zorg, veel meer dan dat is er tot nog toe niet uitgekomen. Ik ben het wel met hun eens dat er harder moet worden gestraft en opgetreden, het is te zacht voor sommige mensen in Nederland. En dan bedoel ik dus ieder stuk vreten, wat voor kleurtje of religie er ook moge zijn, gajes is gajes.

Maar om nu botweg de familie van de veroorzaker en passant ook maar even keihard aan te pakken, dat is te zot, die mensen hebben al de straf van een ontspoord kind 8O

Ugh 8)

21-09-08 10:01:09 - Quote! - @Giovanni
Giovanni
Oudgediende


WMRindex: 3.218
OTindex: 72.766
Ik ben geen Wilders fan, laat dat voorop staan, maar hij heeft in sommige dingen wel gelijk.

Ze moeten de schuldige Marokanen, maar ook de nederlanders en die zogenaamde supporters laten opdraaien voor alle schade die ze veroorzaken. Hebben ze een eenmaal werk en dus inkomen, dan moeten ze onmiddelijk betalen voor alle schade. De tijd van de mantel der liefde is voorbij. Niks taakstrafje van 200 uur, maar pak ze in hun portomonnee. Geen woorden maar daden. Ze moeten die jeugd eens een dagje mee laten lopen bij de politie en het ambulancepersoneel.

Stond in een van die gratis kranten een mooi stukje van iemand die een tijd meeliep in de politiek, in het rijlen en zijlen zeg maar. Die zei dat ze helemaal niet met de burger meedenken, maar alleen hun eigen en hun partijbelangen laten prefeleren. Ze weten niet eens wat er echt onder de burgers leeft, want dan zouden ze met Wilders in debat gaan en oplossingen aandragen, wat ze Wilders steeds verwijten, dat hij alleen maar stigmatiseert en geen oplossingen aandraagt, terwijl ze dat zelf ook niet doen.

Ik had de politiek in moeten gaan. 8O:P

21-09-08 17:39:39 - Quote! - @heraux
heraux
Oudgediende


WMRindex: 9.537
OTindex: 27.258
T S
Wilde(rs) heeft altijd ergens gelijk
want er is ook altijd ergens wat
gelijk te halen..

iedereen ziet het..
iedereen weet het..

maar wie geeft het goede voorbeeld?

22-09-08 19:59:17 - Quote! - @Giovanni
Giovanni
Oudgediende


WMRindex: 3.218
OTindex: 72.766
Dat zootje in Den-Haag lost het maar op. Zitten ze voor.


23-09-08 00:33:00 - Quote! - @ToMxlr
ToMxlr
Erelid


WMRindex: 296
OTindex: 7.186
wilders moet gewoon doodgezwefgen worden, issie zo weg daar. en Rita, IJZEREN rita, is nu niets meer dan een uitkeringstrekker. vangt wel, maar is er nooit

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

[1]

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven