hr
jaargang -23 - laatste artikel 26-4 10:00 - 74452 artikelen - nu online 43 bezoekers -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum


Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek


1 [2]

Formatie kabinet een stapje terug

12-01-07 18:42:37 - Quote! - @lanira_mommy
lanira_mommy
Erelid

WMRindex: 833
OTindex: 743
S
ja maar hoe krijgen we dat voor elkaar? :(

12-01-07 18:44:28 - Quote! - @nietmeer
nietmeer
Dat gaat niet lukken, gelukkig maar 8)

12-01-07 18:55:17 - Quote! - @heraux
heraux
Oudgediende


WMRindex: 9.537
OTindex: 27.258
T S
De formatie een stapje terug... zo zie je maar dat de evolutie van de mens niet altijd een vooruitgaande ontwikkeling is.

12-01-07 23:25:26 - Quote! - @evertwinter
evertwinter
Senior lid

WMRindex: 318
OTindex: 555
Wnplts: Hasselt
S
Geef mij maar centrum-rechts. Niet zo extreem als het vorige kabinet, maar zeg maar, conservatief. Ik denk dat CDA, PvdA en CU de meest voor de hand liggende optie is.

13-01-07 00:10:05 - Quote! - @de Mexicaan
de Mexicaan
Oudgediende


WMRindex: 3.266
OTindex: 3.691
Quote evertwinter:
Ik denk dat CDA, PvdA en CU de meest voor de hand liggende optie is.

En nu maar hopen dat Wouter Bos dan opstapt...

13-01-07 01:36:44 - Quote! - @Mmore
Mmore
Administrator


WMRindex: 1.439
OTindex: 15.022
En dan kunnen we opnieuw gaan verkiezen. Hoe duur zou het kosten om één keer de verkiezen te organiseren? Miljoenen €'s lijkt mij. Kunnen ze beter aan mij geven 8O

13-01-07 01:57:19 - Quote! - @heraux
heraux
Oudgediende


WMRindex: 9.537
OTindex: 27.258
T S
Voor de hand?

Gek dat mensen de voorspelbaarheid van deze coalitie niet zien en daarmee een goede NEE voor zulk een constructie.

Tuurlijk voorspelbaar.. tuurlijk iets Gristelijks in het systeem - want we waren zo goden-loos de laatste 6 jaar.. losgeslagen -stuurloos - erbarmelijke zielloosheid - verkocht aan de hoogste bieder... en de hoogste bieder was het volk.. dat geld wil zien!

En het moet ergens vankomen.. Expeditie mass-murder.. ergens moeten er markten worden aangeboord.. volkeren uitgemoord... op geruimte afgeschoten voor het goede doel..

zoek een volk dat zich in princype zich niet kan verdedigen en veeg het van de kaart.. niemand echt gewond of aangeslagen - dubbele pret - het waren toch maar barbaren.. wie o wie zal ooit vragen.. wat ligt daar zoal onder de grond te rotten..

nix.. iets archaïsch van een ontvreemde tijd.. tulle-banden en kalachnikov, gesluierde waarheid, behouden waarde.
Da war einmahl.. eine bande.. eine religion zu zweifln änlich wie die Kristen aber nanten einen andere zur Got. Jetzts ist nur einen Got - Der Got der Kapital, Dinari und Pucinia.


13-01-07 10:30:12 - Quote! - @heraux
heraux
Oudgediende


WMRindex: 9.537
OTindex: 27.258
T S
Zo en nu iets lekkers bij de koffie

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

1 [2]

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven