hr
jaargang -23 - laatste artikel 19-4 18:00 - 74423 artikelen - nu online 30 bezoekers -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum


Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek


1 [2]

De Stemwijzer

20-10-06 19:50:28 - Quote! - @de Mexicaan
de Mexicaan
Oudgediende


WMRindex: 3.266
OTindex: 3.691
Niet alleen van belang is het advies dat je krijgt over de standpunten van een partij, maar ook of je denkt dat een partij ze daadwerkelijk kan uitvoeren. Dat is denk ik lang niet altijd het geval, paar voorbeeldjes:
- LPF: gaat ten onder aan intern geneuzel.
- D66: grote bek, maar krijgt als regeringspartij zelfs niet eens hun stokpaardje (bestuurlijke vernieuwing) gedaan;
- SP: nog grotere bek, maar blijft maar liever in de oppositie zitten (praten is tenslotte gemakkelijker dan doen).

20-10-06 19:51:36 - Quote! - @lanira_mommy
lanira_mommy
Erelid

WMRindex: 833
OTindex: 743
S
Quote de Mexicaan:
Niet alleen van belang is het advies dat je krijgt over de standpunten van een partij, maar ook of je denkt dat een partij ze daadwerkelijk kan uitvoeren. Dat is denk ik lang niet altijd het geval, paar voorbeeldjes:
- LPF: gaat ten onder aan intern geneuzel.
- D66: grote bek, maar krijgt als regeringspartij zelfs niet eens hun stokpaardje (bestuurlijke vernieuwing) gedaan;
- SP: nog grotere bek, maar blijft maar liever in de oppositie zitten (praten is tenslotte gemakkelijker dan doen).


De SP wil graag regeren!
Maar dan moeten ze die kans wel krijgen he?

20-10-06 19:56:21 - Quote! - @de Mexicaan
de Mexicaan
Oudgediende


WMRindex: 3.266
OTindex: 3.691
@lanira: Ik geef maar een mening/voorbeeld. Ik heb nog steeds de oude SP slogan: 'Stem tegen, stem SP' in mijn hoofd, met die rotte tomaat op de poster. Niet echt een constructieve slogan. Maar OK, we zullen zien.

20-10-06 19:58:15 - Quote! - @lanira_mommy
lanira_mommy
Erelid

WMRindex: 833
OTindex: 743
S
maar nu zeggen ze stem VOOR stem SP ;)


Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

1 [2]

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven