hr
jaargang -23 - laatste artikel 28-3 18:00 - 74300 artikelen - nu online 40 bezoekers -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum


Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek


1 [2]

Hirshi Ali terecht geen Nederlandse

03-09-06 20:55:48 - Quote! - @herauthon
herauthon
Senior lid

WMRindex: 125
OTindex: 201
S
De schrijnende gevallen - wat is schrijn - heeft de minister het over schijn vs schrijn?

Je vlucht en mag geen misdaden begaan - geen brood stelen - geen geld overhouden - geen leugens verkopen - dat mogen alleen rijke mensen die goede redenen hebben om te liegen - arme mensen mogen niet liegen - dat is strafbaar - brood stelen ook - je kunt toch werken!! Je mag ook niets willen wat dat is economisch.

Vluchten doe je met plezier - voor de fun - je doet het met een groep als een soort vakantie - er even op uit. Dat het huis daarna verkocht wordt of je goederen verpand zijn dat is toch normaal, je hebt het niet meer nodig. Dat je gevolgt wordt, vervolgt wordt maakt het een beetje spannend. Dat je ook even niet aardig mag zijn tegen mannen - of je je niet mag kleden zoals je wilt hoort bij de cultuur - dat je geen rechten hebt - die heb je toch niet nodig onderweg. Je hoeft toch niet te stemmen en te studeren, onderweg is alles gratis.

Kortom; om te vluchten moet je gewoon je zelf zijn - schoon en onbevlekt zodat de ander kan zeggen - nou, is de vakantie nu eindelijk over? - ga maar fijn terug. Dooei..

Vluchtelingen moeten voldoen aan het beeld; arm, dom, fragiel, hulpeloos, ziek, gestoord, getraumatiseerd, lidtekens, liefst amputaties, anders is er geen bewijs. De wat meer frolijke mensch is een twijfelgeval.

Ik twijfel aan de zeef met zeer kleine gaatjes - voor alleen de geraffineerde mens.

03-09-06 21:08:53 - Quote! - @nietmeer
nietmeer
lang verhaal ;) ik vind het wel ietsjes overdreven, maar ben het tot op zekere hoogte met je eens..

03-09-06 21:22:44 - Quote! - @herauthon
herauthon
Senior lid

WMRindex: 125
OTindex: 201
S
ja, ik overdrijf.

Dus als iemand niet zijn eigen naam gebruikt - maar dat van een familielid.. is dat nu zo erg als een totaal andere naam, echt vervalst en uiterste pogingen van misleiding ondernemen.. wat een verschil..

Je moet als vluchteling toch overleven, of was dat nu juist niet te bedoeling..

03-09-06 21:23:38 - Quote! - @Morpheus30
Morpheus30
Erelid

WMRindex: 389
OTindex: 1.549
Wnplts: Dordrecht
maar ja gelden de regels ook als je liegt bijv. over je leeftijd zoals Hirsi Ali heeft gedaan ?

Goed stukje verder trouwens.

03-09-06 23:37:37 - Quote! - @willyowinki
willyowinki
Senior lid

WMRindex: 159
OTindex: 415
Wnplts: Halfweg
S
Quote herauthon:
ja, ik overdrijf.


Maar dan toch.....
Ik leerde vroeger:Eerlijkheid duurt het langst.
Maar dat geldt zeker niet meer vandaag de dag,om welke reden dan ook !

18-09-06 08:36:11 - Quote! - @heraux
heraux
Oudgediende


WMRindex: 9.537
OTindex: 27.258
T S
even testen; als ik nou asiel zou aanvragen in duitsland - zou ik dan asiel krijgen ?

18-09-06 12:39:42 - Quote! - @Stryfe
Stryfe
Senior lid

WMRindex: 525
OTindex: 572
Wnplts: Den Bosch
S
Quote heraux:
even testen; als ik nou asiel zou aanvragen in duitsland - zou ik dan asiel krijgen ?


Ligt eraan, als je sommige van je artikelen laat lezen en er dan bij verteld dat je de ogen van de mensen hebt geopend en dus door de regering gezien wordt als volksvijand nummer 1,..... misschien heb je dan een klein kansje. Mocht het toch niet lukken kun je altijd nog je arm amputeren een oog uitsteken en jezelf in oude lakens wikkelen en het nog eens proberen...

P.S. Ik vond je stuk super en ben het 100% met je eens!

18-09-06 16:17:57 - Quote! - @heraux
heraux
Oudgediende


WMRindex: 9.537
OTindex: 27.258
T S
Als je eens wist hoeveel echte heksen de andere behekst hebben om anderen tot heks te verklaren omzodoende aan hun machtige hekszijn te komen..

Always read twice that what is ordered to read once.

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

1 [2]

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven