hr
jaargang -23 - laatste artikel 19-4 18:00 - 74423 artikelen - nu online 17 bezoekers -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum


Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek


[1]

rasmussen

26-07-07 13:52:19 - Quote! - @hoefnagels
hoefnagels
Senior lid

WMRindex: 221
OTindex: 117
ik ben een fan van de tour de france en vooral van de rabobank. ik vind het beleid dat ze nu voeren tegen rasmussen gewoon ronduit belachelijk. de tour de france leiding is een arogante leiding, want waar slaat het op dat een renner 3 maanden van te voren moet zeggen waar hij is en welke 5 dingen hij per dag gaat doen? hebben ze soms niks beters te doen als de renners van hun training af te houden?

graag zeggen of je het er mee eens of oneens bent en graag een rede geven

26-07-07 13:57:14 - Quote! - @ToMxlr
ToMxlr
Erelid


WMRindex: 296
OTindex: 7.186
ik vnd dat je helemaal gelijk het, er is geen bewijs dat hij oping zu heben ebruikt, alleen 1 italiaan zegt dat hij zich niet aan de regels eeft gehouden, en dan gooien ze hem eruit. zo maken ze de sport kapot

26-07-07 13:59:34 - Quote! - @hoefnagels
hoefnagels
Senior lid

WMRindex: 221
OTindex: 117
Quote ToM_xlr:
ik vnd dat je helemaal gelijk het, er is geen bewijs dat hij oping zu heben ebruikt, alleen 1 italiaan zegt dat hij zich niet aan de regels eeft gehouden, en dan gooien ze hem eruit. zo maken ze de sport kapot


vind ik ok. als ze doping controles willen houden kunnen ze alle renners toch ok bijvoorbeeld 1 keer in de 3 ettapes laten controleren? dan hebben ze een waterdicht systeem en hebben de renners geen last meer van deze overdreven acties

26-07-07 14:02:57 - Quote! - @sjatter
sjatter
Oudgediende


WMRindex: 10.025
OTindex: 7.180
T S
Bij de volgende links staan wat reacties.
klik1
klik2
Als je een contract heb waar in staat dat je bereikbaar moet zijn, moet ja dat na komen.

26-07-07 14:05:26 - Quote! - @hoefnagels
hoefnagels
Senior lid

WMRindex: 221
OTindex: 117
Als je een contract heb waar in staat dat je bereikbaar moet zijn, moet ja dat na komen.[/quote]

weet jij dan de dingen die je over 3 maanden op welke plek jij doet?

26-07-07 14:06:38 - Quote! - @ToMxlr
ToMxlr
Erelid


WMRindex: 296
OTindex: 7.186
sjatter
bereikbaar zijn, ja, maar elke dag van het (voor)seizoen exact op te geven waar je zult zijn? want dit meten ze anden van te voren opgeven...

26-07-07 14:11:38 - Quote! - @sjatter
sjatter
Oudgediende


WMRindex: 10.025
OTindex: 7.180
T S
Quote sjatter:
Als je een contract heb waar in staat dat je bereikbaar moet zijn, moet ja dat na komen.


Quote hoefnagels:
weet jij dan de dingen die je over 3 maanden op welke plek jij doet?

Nee. Maar ik zou mijn werkgever wel inlichten, waar ik op dat moment ben.
En daar heeft hij over gelogen.

26-07-07 14:14:30 - Quote! - @hoefnagels
hoefnagels
Senior lid

WMRindex: 221
OTindex: 117
Quote sjatter:
Quote hoefnagels:
Als je een contract heb waar in staat dat je bereikbaar moet zijn, moet ja dat na komen.


weet jij dan de dingen die je over 3 maanden op welke plek jij doet?

Nee. Maar ik zou mijn werkgever wel inlichten, waar ik op dat moment ben.
En daar heeft hij over gelogen.[/quote]

zijn werkgever moest hij idd wel op de hoogte stellen, maar ik vind dat het de schuld van rasmussen maar ok van de tour de france is. als ze weten dat hij heeft gelogen moesten ze hem 1: of meteen eruit gooien en niet op het laatste moment of 2: de boete die hij heeft betaald genoeg late zijn en hem voor de volgende tour schorsen. maar nu zei een italiaanse renner dat hij hem in italie had gezien en word hij daarom ontslagen

26-07-07 15:04:14 - Quote! - @sjatter
sjatter
Oudgediende


WMRindex: 10.025
OTindex: 7.180
T S
@ Hoefnagels Zijn ontslag is terecht, hij heeft zijn maatjes ook allemaal bedonderd.

En die tour had hij toch niet uitgereden, hij was er door de tour directie toch uit gegooid.

26-07-07 16:50:07 - Quote! - @pietjevlip
pietjevlip
Oudgediende


WMRindex: 2.358
OTindex: 21.468
Het blijft overtrokken... als nou blijkt dat die mafkees van RAI gelogen heeft, is de geloofwaardigheid van de wielersport tot onder het nulpunt weg, als het waar is, is de geloofwaardigheid "gewoon" nul

26-07-07 17:45:41 - Quote! - @sjatter
sjatter
Oudgediende


WMRindex: 10.025
OTindex: 7.180
T S
@ Pietjevlip
Hij had zich gewoon moeten melden, dat moet iedereen die is ingeschreven voor de tour.
Dan geef hij een andere plaats op dan waar hij werkelijk is geweest. Dat slaat helemaal nergens op.
De schuldige is Rasmussen zelf, en hij heeft ook veel voor zijn maatjes verziekt.
Ik blijf het lulig vinden om er zo'n ophef over te maken.

26-07-07 19:26:31 - Quote! - @Giovanni
Giovanni
Oudgediende


WMRindex: 3.218
OTindex: 72.766
Rasmussen is een leugenaar, terecht dat hij ontslagen is.

26-07-07 21:30:14 - Quote! - @Twaggy
Twaggy
Oudgediende


WMRindex: 1.552
OTindex: 9.593
heeft de rabobank eindelijk eens een mogelijkheid om de tour te winne flikkeren ze hem eruit. als ze nu eens wachten tot maandag....

26-07-07 22:04:08 - Quote! - @Giovanni
Giovanni
Oudgediende


WMRindex: 3.218
OTindex: 72.766
Twaggy dat was ook mijn eerste gedachte.
Zo'n kans krijgen ze volgens mij nooit meer.:O

26-07-07 22:04:52 - Quote! - @Twaggy
Twaggy
Oudgediende


WMRindex: 1.552
OTindex: 9.593
dat denk ik ook niet vind deze actie teveel in een opwelling gebeuren

27-07-07 14:18:33 - Quote! - @Bart Wilbrink
Bart Wilbrink
Ze gaan nu uit van één man (Cassani) die hem zou hebben gezien en gesproken en zoals ik Prud'homme hoor, zijn ze blij dat Rasmussen uit de tour is gehaald en dat Contador de gewenste gele-trui drager is. Dit is gewoon een bewijs dat de leiding van de tour en de media steeds meer invloed krijgt op de tour en de tour kapot maakt en dat er een spelletje wordt gespeeld, maar dat is mijn mening.

27-07-07 15:17:24 - Quote! - @heraux
heraux
Oudgediende


WMRindex: 9.537
OTindex: 27.258
T S
Er word verwoed gejaagt op die gele trui.. eerlijk spel zie ik niet - het onderste wordt uit de kan gehaald om iemand te beschadigen - het dopingspel blijkt weer een middel om macht te verkrijgen omdatgene wat normaal niet mogelijk is mogelijk te maken.

Doping in de sport - Kies ja, Kies nee - volgens mij is het niet mogelijk zonder middelen een 13% stijging te beklimmen en geen spierletsel op te lopen - en soms zijn de middelen noodzakelijk - wellicht zelfs levens-noodzakelijk.

Verder is het moeilijk te controleren of middelen die een ziekte aanpakken ookweerniet als verboden worden gezien.

Ik zie een moderatie van de feiten - ik zie middelen in het parcour - ik zie een lijst met niet-verboden middelen - ik zie een ontwikkeling waar de industrie van zal profiteren.. en dan is alles goed..

Quo bonus

[add] Verder is er vrij weinig bewijs - slechts gefundeerd door een overdreven beschuldiging - hij was niet in Mexico - nee, hij was stiekum in Italië - das slim - want dan kan ie ook geheim trainen - en is dat verboden?

27-07-07 16:49:37 - Quote! - @ikky
ikky
Oudgediende


WMRindex: 705
OTindex: 8.854
Ik vind zijn ontslag onterecht. Hij is misschien fout geweest door te liegen over het feit waar hij getraint heeft, maar er is nooit bewezen dat hij doping gebruikt zou hebben. Daarom vind ik het niet terecht dat hij nu weg is bij de rabobank.

27-07-07 16:51:45 - Quote! - @nietmeer
nietmeer
Die m******** van de tour hebben het allemaal zelf in de hand gewerkt, prestatie levert geld op, geld zorgt voor wellust van ik wil... En geld maakt corrupt. Doe mij een lekker shotje doping, dan maak ik wat geld voor de baas.

27-07-07 16:53:40 - Quote! - @ikky
ikky
Oudgediende


WMRindex: 705
OTindex: 8.854
Ik denk ook eigenlijk wel dat bijna alle renners doping gebruiken. Ook al is het in kleine mate, ze gebruiken het allemaal denk ik.

Deze tour vind ik minder leuk dan de voorgaanden, gewoon omdat er zoveel gezeur omheen is. Maar ik kijk er nog steeds toch wel met spanning naar:)

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

[1]

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven