hr
jaargang -23 - laatste artikel 28-3 18:00 - 74300 artikelen - nu online 15 bezoekers -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum


Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek


[1]

Burger doelen

27-06-07 13:56:29 - Quote! - @heraux
heraux
Oudgediende


WMRindex: 9.537
OTindex: 27.258
T S
Quote ‘Onbesuisde’ NAVO drijft Karzai in het nauw:


Door onze correspondent Philip de Wit

New Delhi, 25 juni. De Afghaanse president Karzai heeft een groot probleem. De NAVO en de VS – zijn bondgenoten – doden steeds meer burgers.

„President Karzai heeft het recht om teleurgesteld en boos te zijn over de omvang van het aantal burgerslachtoffers in de afgelopen dagen.” Zo klonk gistermiddag in Kabul het mea culpa van de NAVO, nadat de Afghaanse president Hamid Karzai verontwaardigd had uitgehaald over het „onbesuisde” militaire optreden van stabilisatiemacht ISAF in het zuiden van Afghanistan. Inderdaad, „we moeten het beter gaan doen dan we tot dusver hebben gedaan” , zei NAVO-woordvoerder Nick Lunt gisteren. „Maar anders dan de Talibaan zijn we er niet op uit om burgerslachtoffers te maken, en dat is een cruciaal verschil.”
meer hierover


27-06-07 16:18:10 - Quote! - @nietmeer
nietmeer
Oudgediende

WMRindex: 1.656
OTindex: 9.237
Nee, we zijn er niet op uit, maar we doen er ook niets aan :?

Als je niet in dat land thuis hoort, terug naar waar je vandaan komt...

27-06-07 16:19:32 - Quote! - @yakkiba
yakkiba
Erelid


WMRindex: 1.137
OTindex: 3.922
Quote LuckyMe:
Nee, we zijn er niet op uit, maar we doen er ook niets aan :?

Als je niet in dat land thuis hoort, terug naar waar je vandaan komt...
_O__O__O_
Helemaal mee eens. Laatst in de Metro ook zo een ´heldenverhaal´. Nou zo een helden zijn het ook niet. De vijandige troepen houden burgers gevangen. Hadden ze die niet moeten beschermen dan?

27-06-07 16:23:06 - Quote! - @stormzoeker
stormzoeker
Erelid


WMRindex: 2.784
OTindex: 1.845
Goh :P Aardige president :D Die wil eigenlijk dus een oorlog zonder burgerslachtoffers. Wie gaat die arme man uit zijn droom helpen (6)?
Overigens vraag ik me af wat de NAVO daar moet doen? Laat die gasten het ff lekker zelf uitzoeken (A).

Wat mij betreft: Ieder land is verantwoordelijk voor zijn eigen puinhoop en als iedereen dat nou eens zou zien, dan is er geen leger meer nodig (owkee, ik ben soms een dromer (A))

27-06-07 17:16:46 - Quote! - @heraux
heraux
Oudgediende


WMRindex: 9.537
OTindex: 27.258
T S
Wie wilde zo nodig naar binnen
om een kleine groep mensen te pakken
en vervolgens ... meer mensen te pakken.. om vervolgens.. nog meer mensen te pakken..

en de Talibaan dwingen tot gevecht.. want.. er is geen goed alternatief..

De talibaan hebben ooit om een staakt het vuren gevraagt - nee, ze moeten allemaal töT - dat zal wel nuttig zijn - wapen test 1,2,3,4,5,6 en 7 - bombdrop oefening - maar dan life.. tja.. een oorlog is een unieke situatie..

Gaan we voorbij het doel?
Wat is het doel?

27-06-07 20:31:07 - Quote! - @Giovanni
Giovanni
Oudgediende


WMRindex: 3.218
OTindex: 72.766
Afganistan en Irak een gebed zonder end.:{

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

[1]

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven