hr
jaargang -23 - laatste artikel 29-3 10:00 - 74302 artikelen - nu online 31 bezoekers -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum


Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek


[1]

Stromend water

18-05-07 09:29:54 - Quote! - @heraux
heraux
Oudgediende


WMRindex: 9.537
OTindex: 27.258
T S
Quote SA girl's electrocution ignites service debate:


By Mahlatse Gallens
BBC News, Soweto

Oprah Rapuleng was due to start school on Wednesday, like other six-year-old South Africans, however she was electrocuted after drinking water from a standpipe near her Soweto home, in a case which has caused outrage among her friends and neighbours.
m e e r


18-05-07 22:03:46 - Quote! - @Henise
Henise
Oudgediende


WMRindex: 6.287
OTindex: 6.684
En wij maar klagen, als er E-coli bacterie in ons altijd verkrijgbare drinkwater zit.

18-05-07 22:05:09 - Quote! - @nietmeer
nietmeer
Ben een maand in Afrika geweest, het is daar echt bar en boos! Ik weet wel dat ik alle luxe die we hier normaal vinden ben gaan waarderen door die ervaring!

18-05-07 22:12:29 - Quote! - @Henise
Henise
Oudgediende


WMRindex: 6.287
OTindex: 6.684
Maar zolang ze nog zoveel geld aan wapens besteden en het belangrijker vinden om de macht te hebben,zal er niet veel veranderen in die landen.

18-05-07 22:15:45 - Quote! - @nietmeer
nietmeer
:( Idd Henise, dat merk je vooral in de "arme" landen. Zambia is er een mooi voorbeeld van... Infrastructuur is daar helemaal niet aanwezig. Een ge-asfalteerde weg is een weg van 60 km met ongeveer 1 meter asfalt en de rest modder en kuilen. De jeugd staat daar op strategische plekken met schoppen klaar. Als ze een toeristenbus zien aankomen beginnen ze een gat "dicht" te gooien voor eten of geld... Triest maar waar :(

18-05-07 23:31:13 - Quote! - @Henise
Henise
Oudgediende


WMRindex: 6.287
OTindex: 6.684
De genocide, die nu plaatsvindt in Darfour is er een triest voorbeeld van.
Als de "zoveelste" actie voorbijkomt, om geld in te zamelen, ben ik steeds minder geneigd, om iets te geven.
Ik denk, dat dat geld niet op de goede plaats terecht komt. Hulpgoederen worden te gelde gemaakt.En degene die er werkelijk iets aan wil doen, als speciaal afgezand van de VN wordt, persona non grata en Soudan uitgegooid.
En die arme vluchtelingen met hun hongerende kinderen zijn de dupe.
Ik wordt telkens weer beroerd van die beelden.

19-05-07 02:19:25 - Quote! - @de Mexicaan
de Mexicaan
Oudgediende


WMRindex: 3.266
OTindex: 3.691
@Henise, frustrerend is dat ja. Je wilt wel helpen, zelfs al is het maar met geld. Maar het werkt niet...

19-05-07 03:43:19 - Quote! - @Thommy
Thommy
Erelid


WMRindex: 352
OTindex: 7.127
Er zijn overal wel acties voor, en overal wordt geld voor ingezameld. Vaak is het project gewoon te groot, en weet niemand waar te beginnen..

19-05-07 17:45:18 - Quote! - @heraux
heraux
Oudgediende


WMRindex: 9.537
OTindex: 27.258
T S
Quote Cootje68:
:( Idd Henise, dat merk je vooral in de "arme" landen. Zambia is er een mooi voorbeeld van... Infrastructuur is daar helemaal niet aanwezig. Een ge-asfalteerde weg is een weg van 60 km met ongeveer 1 meter asfalt en de rest modder en kuilen. De jeugd staat daar op strategische plekken met schoppen klaar. Als ze een toeristenbus zien aankomen beginnen ze een gat "dicht" te gooien voor eten of geld... Triest maar waar :(


vind ik een goede actie..

ze moesten hier ook zoiets doen..

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

[1]

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven