hr
jaargang -23 - laatste artikel 28-3 18:00 - 74300 artikelen - nu online 12 bezoekers -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum


Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek - Politiek


[1]

Personeelsproblemen in de politiek

29-03-11 07:42:03 - Quote! - @Invisible
Invisible
Oudgediende


WMRindex: 3.730
OTindex: 5.186
Toch wel een uniek verschijnsel: in Dongen verdwijnt de hele SP fractie uit de gemeenteraad omdat er niemand te vinden is die namens de partij erin wil. En dat in wat toch wel als 1 van DE SP bolwerken gezien kan worden.

Ik vraag me werkelijk af hoe dit kan. Is de mens inmiddels zo geindividualiseerd en op zichzelf gericht dat een raadslidmaatschap te veel werk is? Is men zelfs in SP hoek niet meer idealistisch genoeg?

Het is in ieder geval wel heel opmerkelijk...


29-03-11 15:47:55 - Quote! - @Kpuc
Kpuc
Oudgediende


WMRindex: 7.557
OTindex: 38.305
S
Tja, ik ken nog een partij wie zoiets eigenlijk zou moeten doen 8)

29-03-11 15:56:34 - Quote! - @Invisible
Invisible
Oudgediende


WMRindex: 3.730
OTindex: 5.186
Je stelt me niet teleur...... ;)

29-03-11 17:08:18 - Quote! - @Invisible
Invisible
Oudgediende


WMRindex: 3.730
OTindex: 5.186
Je kan overigens beter geen personeel hebben dan zulk personeel....


29-03-11 23:35:57 - Quote! - @nietmeer
nietmeer
Niet gek dat niemand in de gemeenteraad wil joh :P Als ik zo kijk wat een familielid van me verdient door zijn raadszetel bij Ouder-Amstel... (350 ofzo per maand) is 't duidelijk dat 't niet bepaald z'n primaire baantje is.
Een krantenwijk loont bijna meer.

Daarentegen Invis...
Als we de pot gaan open trekken met incapabel personeel van de politiek...? Kom op zeg :P Daar zullen we maar niet mee beginnen, zitten we zo weer in dat grote topic.

30-03-11 06:15:51 - Quote! - @Kpuc
Kpuc
Oudgediende


WMRindex: 7.557
OTindex: 38.305
S
Zulke luitjes horen zich juist... Nou ja, dat is duidelijk, opzouten die twee met een aantekening van niet meer bij enige gemeente inzetten 8O

30-03-11 17:16:17 - Quote! - @yes_my_dear
yes_my_dear
Oudgediende


WMRindex: 1.205
OTindex: 17.061
S
Precies... die horen er niet thuis, gelijk eruit gooien. Ik bedoel voor Groen-Links en D66 werken en bakken geld verdienen hoort niet bij elkaar... hij kan beter bij de VVD gaan dan :r

30-03-11 20:46:36 - Quote! - @nietmeer
nietmeer
@yes_my_dear:
En alle VVD werknemers zijn zakkenvullers?
Generalisatie :D
Er is nog steeds een groot deel van de VVD achterban die gelooft in liberalisme en niet achter het huidige beleid van de VVD staat. Zat VVD'ers die tegenwoordig D66 stemmen.

30-03-11 20:48:43 - Quote! - @Kameleon
Kameleon
Oudgediende


WMRindex: 452
OTindex: 48.504
T S
NG: Ik wil niet veel zeggen, maar zie ING-gebeuren van afgelopen weken maar eens. Wel de pensioenen verlagen maar de grote bazen krijgen dikke bonus, leuk hè? :D

30-03-11 21:20:26 - Quote! - @Invisible
Invisible
Oudgediende


WMRindex: 3.730
OTindex: 5.186
Kameleon: en weet je wie er direct verantwoordelijk is dat die bonussen gegeven worden: Lodewijk de Waal....oud vakbondsleider.....

30-03-11 21:22:56 - Quote! - @Kameleon
Kameleon
Oudgediende


WMRindex: 452
OTindex: 48.504
T S
Invisible, schandalig vind ik het. Alsof je dan zó enorm veel beter bent dan je werknemers, belachelijk.

30-03-11 22:45:45 - Quote! - @nietmeer
nietmeer
@Kameleon: Wat wil je gaan doen tegen de bonussystemen van de bedrijven dan :P
Het is een motivatietechniek om hun top management te dwingen hun targets te halen. Dat is in feite alleen maar goed voor het bedrijfsleven. De hoogte is tot idiotie verheven, maar is dat de verantwoording van de VVD?
Bedrijven mogen met hun geld omgaan zoals dat hen goeddunkt, en soms besteden ze het op bizarre wijze. Het is de verantwoording van de bedrijven zelf dat ze zo als mafketels rondstrooien met hun geld. Zie maar hoe makkelijk ze hun klanten erdoor zullen verliezen ;)

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

[1]

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven