hr
jaargang -23 - laatste artikel 24-4 08:00 - 74445 artikelen - nu online 26 bezoekers -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum


Mededelingen - Mededelingen - Mededelingen - Mededelingen - Mededelingen


[1]

Waarom een Facebook en Twitter t-shirt actie

11-02-13 12:23:39 - Quote! - @Voogeltje
Voogeltje
Administrator


WMRindex: 1.751
OTindex: 3.684
T S
Eind dit jaar stopt Google met de persoonlijke startpagina, zoals velen van jullie waarschijnlijk wel weten is de introductie daarvan verantwoordelijk geweest voor de grote groei van WMR.

Nog steeds komt een aanzienlijk deel van onze bezoekers via de startpagina van Google binnen. Om deze afhankelijkheid wat te beperken willen we graag meer volgens op Twitter en Facebook. De makkelijkste methode om dit voor elkaar te krijgen is: iets weggeven.

Daarom verloten we dus onder alle oude en nieuwe volgers op Twitter en Facebook in totaal 10 shirts (5 voor Twitter en 5 voor Facebook).

11-02-13 12:48:03 - Quote! - @Sto
Sto
Oudgediende


WMRindex: 6.021
OTindex: 14.071
Ik had al zo'n vermoeden dat het daarmee zou samenhangen. Jammer dat google met de startpagina stopt, want ik vrees dat dit de groei van wmr een beetje zal inperken. Achja, heb jullie in ieder geval geliked :D

11-02-13 16:29:45 - Quote! - @EruYagami
EruYagami
Oudgediende


WMRindex: 19.022
OTindex: 1.455
Wel een beetje jammer voor WMR-fans/-leden die permanent allergisch zijn voor FarceBook en Twitter, zoals ik... :(

11-02-13 16:42:18 - Quote! - @heraux
heraux
Oudgediende


WMRindex: 9.537
OTindex: 27.258
T S
Het kan ook op andere manieren
Zoals leden-webs waarop wmr staat
als "aanbevolen voor uw dagelijkse snacks"

11-02-13 17:01:45 - Quote! - @nietmeer
nietmeer
@EruYagami: allergiën zijn meestal permanent, toch? :P

11-02-13 21:45:44 - Quote! - @EruYagami
EruYagami
Oudgediende


WMRindex: 19.022
OTindex: 1.455
wortel: Niet helemaal waar. Van sommige allergieën die je als kind hebt, kun je op latere leeftijd overheen groeien.
Vroeger had de (school)arts geconstateerd dat ik allergisch/overgevoelig was voor (bepaalde?) conserveringsmiddelen in verpakt voedsel. Naarmate ik ouder ben geworden heb ik er geen last meer van (of fabrikanten hebben conserveringsmiddelen veranderd/verminderd).

Maar voor Feestboek of de digitale kletsvogel blijf ik m'n hele leven allergisch en maak ik 0,0% procent kans om een shirt te winnen (ga het er ook niet speciaal voor aanmaken)... :[

12-02-13 16:55:32 - Quote! - @nietmeer
nietmeer
@EruYagami: Ja, oké. Je weet niet of je allergisch blijft, hè. :D Maar ik denk het wel, als ik het zo zie. :)

04-04-13 17:49:48 - Quote! - @nietmeer
nietmeer
Als ik WMR op facebook like krijg ik dus elke keer op mijn startpagina een nieuw artikel te zien, en dat drukt al het andere weg :P. Nou heb ik al genoeg andere spamkonten op die startpagina zitten (Marvel Cinematic Universe is stipt nr 1. :P) dus WMR hoeft daar echt niet bij, maar ik vind de site wel leuk hoor xD.

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

[1]

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven