Wat is het toppunt van romantiek. |
puppy Erelid
 WMRindex: 727 OTindex: 6.557
|
Wat vind jij het toppunt van romantiek? |
|
ikky
Oudgediende
 WMRindex: 705 OTindex: 8.854
|
Met zonsondergang onder de Eiffeltoren zoenen met je geliefde  |
|
nietmeer
|
Een Siberische winter met je geliefde meemaken. |
|
Luna
Moderator
 WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Poehee, ff nadenken  |
|
Twaggy Oudgediende
 WMRindex: 1.552 OTindex: 9.593
|
een gouwe ouwe s'nachts met zijn 2en in het park bij de fontein zoenen. voor mij in elkgeval doet het me herinneren aan afgelopen zaterdag nacht   ops: |
|
dandy
winnaar PW 06
 WMRindex: 202 OTindex: 1.935 S |
een lied zingen onder haar slaapkamerraam! |
|
nietmeer
|
zonsondergang is al geweest  wat zullen we dan is verzinnen  volle maan ? @ikky: Oeps, mijn schuld .. |
|
puppy Erelid
|
Quote dandy: een lied zingen onder haar slaapkamerraam! Of het vrouwelijk schoon dit ook zo romantisch vindt?  |
|
nietmeer
|
dat ligt dan weer aan je zangtalent  |
|
alweerdood
winnaar PW 06
 WMRindex: 852 OTindex: 5.796
|
Quote puppy: Quote dandy: een lied zingen onder haar slaapkamerraam! Of het vrouwelijk schoon dit ook zo romantisch vindt?  ligt eraan wat je zingt en hoe je t zingt  |
|
ikky
Oudgediende
 WMRindex: 705 OTindex: 8.854
|
Ikkuh: Ja, grr ik neem het je nog steeds kwalijk.. Dandy, dat is wel romantisch inderdaad;) Comment Kpuc: Mooi moment om elkaar te knuffelen toch? |
|
dandy
winnaar PW 06
 WMRindex: 202 OTindex: 1.935 S |
ja dat weet k niet, maar ik kan best mmooi szingen, denk ik
Vaarwel allemaal, ik ben 5dagen met school op survival, ik ga jullie missen:cry: |
|
Enkie
Oudgediende
 WMRindex: 2.511 OTindex: 18.336
|
Quote puppy: Quote dandy: een lied zingen onder haar slaapkamerraam! Of het vrouwelijk schoon dit ook zo romantisch vindt?  hard..  ik zou het anders wel cool vinden. |
|
nietmeer
|
doei dandy !! veel plezier !! |
|
puppy Erelid
|
Quote dandy: ja dat weet k niet, maar ik kan best mmooi szingen, denk ik
Vaarwel allemaal, ik ben 5dagen met school op survival, ik ga jullie missen:cry: Veel plezier! (en sterkte, pffff) |
|
Tovenaar Erelid WMRindex: 370 OTindex: 3.459
|
Als ik ooit op een groot podium sta. Waar ik optreed. En mijn toekomstige meid bewonderd me helemaal. Roep ik haar het podium op. ;D |
|
Stevie Senior lid WMRindex: 381 OTindex: 769 Wnplts: Culemborg S |
Bij dr balkon gaan staan, roep haar, en dan keiharde hardcore opzetten, das romantisch  |
|
barrels2301 Senior lid WMRindex: 56 OTindex: 940 Wnplts: Zwijndrech
|
brrr...ik snap ineens weer waarom ik vrijgezellig ben....zoveel romantiek...ik kan het niet aan hoor  |
|
|
Hehe..  |
|
Ikje Senior lid WMRindex: 395 OTindex: 727
|
Heerlijk op een zwoele zomeravond langs het strand wandelen. Met het rustgevende geluid van de golven op de achtergrond en het oneindige uitzicht over de dan misterieus uitziende zee. Mmmmmmmmmmmmmm heerlijk!
|
|
Twaggy Oudgediende
 WMRindex: 1.552 OTindex: 9.593
|
yeah doet me denken aan spanje  en dan lekker naakt zwemmen en de hele rattaplan op het strand*blush* |
|
Dulcin Erelid WMRindex: 1.014 OTindex: 453 Wnplts: Amsterdam S |
Echt romantisch is met z'n tweeën de kerst door brengen... kerstmis heeft altijd iets extra's vind ik.. |
|
heraux Oudgediende
 WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
vanaf 200meter elkaar zien en weten dat het binnen 3 seconden minder dan 5 meter is.. hmmmzz.. die mooie ogen
*klabang..*
Gotv* kun je niet uitkijken, uilskuiken..
|
|
|
Je hebt je dag niet gehad, alles ging mis. Je loopt naar huis. En plotseling begint het pijpenstelen te regenen. Je komt doorweekt thuis. Je belt aan. En je vriendin maakt open. Bij de deur doe je je kleren uit en je badjas aan. Gaat bij de kachel zitten met je hoofd op de schoot van je vriendin. Ze heeft al warme chocolademelk gemaakt... |
|
puppy Erelid
|
Zoiets heb ik een keer meegemaakt. Dat is idd superlief! Mijn man stond me al op te wachten met een handoek en had 't bad al vol laten lopen... |
|