hr
jaargang -23 - laatste artikel 28-3 18:00 - 74300 artikelen - nu online 12 bezoekers -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum


Consumenten Forum, met welk bedrijf moet je wel/niet zaken doen


1 2 3 4 5 6 7 8 [9]

Blog van Ronnymij

04-07-21 20:00:59 - Quote! - @allone
allone
Oudgediende


WMRindex: 50.718
OTindex: 90.298
@Ronnymij: mooi.. Gezellige middag gehad, zegt Mamsie :)

04-07-21 20:54:02 - Quote! - @Ronnymij
Ronnymij
Erelid


WMRindex: 1.187
OTindex: 843
@allone: zeker weten. :ja

05-08-21 09:14:24 - Quote! - @Ronnymij
Ronnymij
Erelid


WMRindex: 1.187
OTindex: 843
Het wordt redelijk mooi weer vandaag, dus ik ga een dagje de dakgoot in. Uiteindelijk beland ik elke keer weer in de goot 8O

Dinsdag komen mijn vrouw en zoontje weer terug uit een oververhit Griekenland. Ik heb ze dan sinds 5 mei niet meer om mij heen gehad. Ook dat zal even wennen zijn weer, al is het fijn om weer een gezin te zijn en samen dingen te doen.

Nog 1 weekendje on my own en dan is alles weer normaal, voor zover dat het geval is in ons huishouden ;)

Fijne dag allemaal en geniet van de zon als die er is.

05-08-21 09:18:07 - Quote! - @Mamsie
Mamsie
Oudgediende


WMRindex: 45.472
OTindex: 94.218
@Ronnymij: Wat zullen ze blij zijn om in het koele Nederland weer op te stijven na die gruwelijke hitte daar.

05-08-21 18:18:03 - Quote! - @Ronnymij
Ronnymij
Erelid


WMRindex: 1.187
OTindex: 843
@Mamsie: dat weet ik wel zeker, al is dat ook weer gauw vergeten, en dan hunkeren ze weer naar het mooie klimaat dat er doorgaans heerst.

10-08-21 18:16:45 - Quote! - @Ronnymij
Ronnymij
Erelid


WMRindex: 1.187
OTindex: 843
Update hereniging familie:

Het is er dus niet van gekomen. Mijn gezin is vanochtend vroeg naar Athene afgereisd. Na een paar uur wachten bij de Gate kwam de piloot vertellen dat het KLM vliegtuig een mankement aan een van de vleugels had. Een uur later werd de vlucht afgelast.

Daar zit je dan met een kind van 4. gelukkig was er nog een hotelkamer beschikbaar, en daar zitten ze veilig en verzorgd tot de vlucht van morgenmiddag.

Ik hoop niet dat ze nu weer getest moeten worden, want de 48 uren zijn dan natuurlijk alweer verlopen volgens mij.

Ik had er op gerekend natuurlijk dat we gezellig samen zouden zijn vanavond. Het is maar een dag meer, maar toch een beetje jammer.

10-08-21 21:09:10 - Quote! - @Mamsie
Mamsie
Oudgediende


WMRindex: 45.472
OTindex: 94.218
@Ronnymij: Niet een béétje jammer maar ontzettend jammer!
Je zal er zó naartoe geleefd hebben en dan gaat het niet door.
Da's toch om uit je vel te springen!
En zeker met alle onzekerheden die erbij komen.
Je wilt toch je gezin in de armen sluiten en niet weer langer wachten.
Ik begrijp dat je vreselijk baalt!

10-08-21 21:37:39 - Quote! - @Buick
Buick
Oudgediende


WMRindex: 5.038
OTindex: 1.090
@Ronnymij, ow wat jammer voor jullie.
En wat een gedoe voor je vrouw en kinderen.

11-09-21 14:11:13 - Quote! - @Ronnymij
Ronnymij
Erelid


WMRindex: 1.187
OTindex: 843
Zo, daar ben ik weer even. De afgelopen periode was het heel druk op mijn werk, en er was ook veel druk van klanten die dit jaar nog hun huis aan de buitenkant geschilderd wilden hebben. Dat is natuurlijk onbegonnen werk, al was dit niet al te makkelijk uit te leggen soms.

Een groot project in Spaarndam is bijna afgerond, tussen alle buien door. Ik heb gemerkt dat de stress mij niet goed deed, en regelmatig uitte dit zich in duizelingen en lichte pijn op de borst. Rustiger aan doen dus, al is dat makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk.

Ik hoop dat ik niet teveel gemist heb hier, en alles goed gaat met iedereen. Nu lekker weekend, zonder al te veel afspraken.

11-09-21 14:43:26 - Quote! - @Emmo
Emmo
Stamgast


WMRindex: 65.335
OTindex: 28.406
@Ronnymij: Advies van mijn tuinman (die ook al een dagje ouder wordt): Leren "nee" te zeggen. Soms kun je niet alle werk aannemen, anders loopt het je over de kop.

11-09-21 15:08:27 - Quote! - @Mamsie
Mamsie
Oudgediende


WMRindex: 45.472
OTindex: 94.218
@Ronnymij: Is je gezin weer naar Griekenland of nog gezellig hier?

En neem voldoende rust, er is niemand mee gebaat als jij op een dag van je ladder afdondert en kassie wijlen bent.
Luister naar de signalen van je lichaam want daar heb je er maar één van!
Daar moet je dus heel zuinig op zijn.

11-09-21 15:21:11 - Quote! - @Ronnymij
Ronnymij
Erelid


WMRindex: 1.187
OTindex: 843
Quote @Emmo:
@Ronnymij: Advies van mijn tuinman (die ook al een dagje ouder wordt): Leren "nee" te zeggen. Soms kun je niet alle werk aannemen, anders loopt het je over de kop.


Dat klopt, al werd er door het weer roet in mijn planning gegooid dit jaar. Zoveel regen waardoor elke klus uitliep. Ik heb dan ook een aantal klanten naar volgend jaar en zelfs naar 2023 verhuisd.

11-09-21 15:23:46 - Quote! - @Ronnymij
Ronnymij
Erelid


WMRindex: 1.187
OTindex: 843
@Mamsie: nee, mijn gezin is gewoon hier. Dat is eigenlijk de normale gang van zaken, aangezien Andreas volgend jaar leerplichtig wordt. Mijn schoonmoeder komt dan wat meer naar Nederland zolang ze nog kan reizen met haar medische conditie.

En je hebt volkomen gelijk wat betreft naar mijn lichaam luisteren. Ik zie om mij heen genoeg gevallen die slecht afliepen omdat het werk zo nodig voor moest gaan.

30-11-21 11:15:31 - Quote! - @Zuwe
Zuwe
Oudgediende


WMRindex: 661
OTindex: 22.210
Hey Ron, gefeliciteerd met je zoon Arto, fijne dag! (L)

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

1 2 3 4 5 6 7 8 [9]

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven