hr
jaargang -23 - laatste artikel 8-5 12:00 - 74507 artikelen - nu online 36 bezoekers -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum


Consumenten Forum, met welk bedrijf moet je wel/niet zaken doen


[1]

Pensioenoverzicht

06-01-11 09:23:33 - Quote! - @Invisible
Invisible
Oudgediende


WMRindex: 3.730
OTindex: 5.186
Pensioen. Voor velen een onbekende materie en geen idee wat ze hebben.

De overheid heeft daarom besloten een website in te richten waarop iedere nederlander met zijn DigId kan inloggen en al zijn rechten kan inzien. Pensioenmaatschappijen zijn verplicht hiervoor de gegevens te leveren.

Hoewel dit al lang in voorbereiding is onder de naam Nationaal Pensioenregister, was het tot nu toe nagenoeg onmogelijk het echte webadres te vinden. Alsof men bang was dat mensen ook daadwerkelijk zouden willen kijken.

Inmiddels is de website gestart onder de naam www.mijnpensioenoverzicht.nl. Alleen inzien gaat momenteel wat moeilijk: de site is er ondanks het verstopertje spelen overbelast. Iedereen wil direct kijken....

Dat laat echter onverlet dat dit voor iedereen in de komende tijd toch een nuttige site zal zijn. Ook voor jongeren, voor wie pensioen nog een ver van mijn bed show lijkt, maar die wel met slechtere regelingen te maken krijgen dan de ouderen. Een site dus die eigenlijk in ieders favorieten lijst zou moeten staan. Ook al zal het nog wel even duren voordat hij weer echt online is ben ik bang.

En vandaar dat ik hier even op deze site wijs.

25-09-11 22:47:20 - Quote! - @De Paus
De Paus
Oudgediende


WMRindex: 13.508
OTindex: 19.488
S
Hallo beste mensen, denk ook eens aanmijn pensioen> Ga snel naar een Rooms-Katholieke kerk (a) en stop heel veel geld in de collectebus of in het kerkenzakje. Bij voorbaat mijn dank :D vanuit het Vaticaan _O_.

25-09-11 23:27:54 - Quote! - @WMR-kok
WMR-kok
Oudgediende


WMRindex: 5.850
OTindex: 106.950
S
De Paus: 8) Daar denkt men ook aan!
Men is bezig een cel in te richten in guantanamo bay. (6)

@Invisible: :{ Ik ben bang dat ik later geen pensioen zal hebben omdat alles al opgeteerd is.

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

[1]

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven