hr
jaargang -23 - laatste artikel 25-4 18:00 - 74450 artikelen - nu online 49 bezoekers -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum


Consumenten Forum, met welk bedrijf moet je wel/niet zaken doen


[1]

Youp

22-11-10 19:32:41 - Quote! - @Roflcopter
Roflcopter
Senior lid

WMRindex: 142
OTindex: 655
Geniale actie van Youp, het klantenservice probleem. Komt wel alleen doordat zijn zoon problemen ermee had, maar ja, details details details...En jullie? Ook problemen met T-Mobile of een andere bedrijf?

22-11-10 19:34:09 - Quote! - @Kameleon
Kameleon
Oudgediende


WMRindex: 452
OTindex: 48.504
T S
Alleen maar, rekeningen die niet kloppen, medewerkers die je niet willen helpen omdat T-Mobile het allemaal zo goed doet.. Onduidelijkheid op facturen, die ineens ex btw zijn, en later ineens incl btw..

Youp, richt die imbecielen ten gronde!

12-03-11 13:04:34 - Quote! - @heraux
heraux
Oudgediende


WMRindex: 9.537
OTindex: 27.258
T S
Mijn moeder heeft een T-mobile prepaid - ze gebruikt de telefoon niet echt heel vaak - daardoor staat de telefoon vaak in de oplader - en incidenteel gaat ie mee als dat handig lijkt.

Nu blijkt dat ze van T-mobile al regelmatig sms heeft ontvangen over de houdbaarheidsdatum van haar prepaid.

Alleen al het concept van een houdbaarheidsdatum vind ik onrechtmatig - lijkt me sterk in overtreding in vergelijking met andere regels gesteld voor online diensten.

Nu is ze dus haar nummer kwijt en weet natuurlijk niet hoe je zoe iets moet voorkomen laat staan moet oplossen.

IK vind het schandalig dat men mensen in een bepaalde positie opzadelen met een stukje onnodig administratief werk dat me ooknog onwettig lijkt.

12-03-11 13:06:28 - Quote! - @Kameleon
Kameleon
Oudgediende


WMRindex: 452
OTindex: 48.504
T S
Heraux, is ook erg achterlijk, dat je een houdbaarheidsdatum hebt op je beltegoed. Gaat het dan schimmelen ofzo?

12-03-11 13:09:35 - Quote! - @Luna
Luna
Moderator


WMRindex: 23.879
OTindex: 45.412
S
In principe is dat gewoon je eigen geld in vorm van belminuten of wat dan ook.
Daar horen ze vanaf te blijven :O

12-03-11 13:21:09 - Quote! - @heraux
heraux
Oudgediende


WMRindex: 9.537
OTindex: 27.258
T S
De prepaid is recentelijk opgewaardeerd met een token (bon) - waarom nu al het is verlopen is me een raadsel.

Verder liegen medewerkers van T-mobile betreffende acties van T-mobile, je ontvangt de sms - je doet een opwaardering en je krijgt geen bonus.. als je dan vraagt waarom niet.. dan is dat doordat

a) ik heb geen actie ontvangen!

b) het past niet in mijn telefonie account


Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

[1]

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven