KPN internet plus bellen |
Dweezle Senior lid WMRindex: 95 OTindex: 983 Wnplts: Eiland S |
Probeer al heel lang in contact te komen met KPN. Lukt steeds niet vanwege grote drukte. Nu eindelijk wel, hiep hoi, maar niet heus. Hoor nu dus al 26 minuten: onze medewerkers zijn nog in gesprek.Een ogenblik geduld a.u.b. Wat moet ik doen? Hebben jullie zoiets ook weleens meegemaakt? |
|
|
nietmeer
|
Ojee, noem ze maar op, kpn, casema, upc. Nog meer liefhebbers? |
|
|
Dweezle Senior lid WMRindex: 95 OTindex: 983 Wnplts: Eiland S |
Na 30 min. contact met chagrijnige vent. Nogeens 30 minuten voor probleem opgelost zou moeten zijn. Een probleem wordt in Maart opgelost, updaten Experia Box. En nu doet mijn telefoon het niet meer en kan ik nog steeds niet inloggen op Mijn KPN. K.., K.. |
|
|
Ikke Oudgediende
WMRindex: 888 OTindex: 29.466 S |
1) Je abo niet betalen totdat alles 't doet 2) Stel ze 'n ultimatum: 't probleem is binnen 'n uur opgelost, of ik zeg m'n abo op 3) Dreig met 't terugvorderen van alle telefoonkosten |
|
|
NeaRoW Erelid
WMRindex: 472 OTindex: 2.965 S |
dan is KPN nog niet zo KL*TE als @Home... dat hebben we na een maand opgezegd en we hebbe nog steeds gezeik...
KPN is kwalitiatief minder goed internet... bij home kun je gewoon vol downloaden, met alle programmas, maar nu heb hem gelimiteerd op 30 verbindingen, en om de 2 uur houdt mn internet het weer voor gezien, dus ook bagger. |
|
|
Twaggy Oudgediende
WMRindex: 1.552 OTindex: 9.593
|
planet is ook zoiets wij opzeggen per 1 1 2007. krijgen we een bevestegings mailtje dat we per 1-1-2008 hebben opgezegd . wij reageren van het was per 1-1-2007 zij zeuren dat we te laat waren terwijl we vorigjaar al opgezegd hebbenO_o nu gaan ze het eindelijk veranderen maar onder tussen draai ik nog steeds op Planet. Soon Tele2 |
|
|
Dweezle Senior lid WMRindex: 95 OTindex: 983 Wnplts: Eiland S |
Quote Twaggy: planet is ook zoiets wij opzeggen per 1 1 2007. krijgen we een bevestegings mailtje dat we per 1-1-2008 hebben opgezegd . wij reageren van het was per 1-1-2007 zij zeuren dat we te laat waren terwijl we vorigjaar al opgezegd hebbenO_o nu gaan ze het eindelijk veranderen maar onder tussen draai ik nog steeds op Planet. Soon Tele2 Tele 2 geeft ook problemen. Bij iemand was opeens het telefoonnr zoek. Nergens terug te vinden. Ze hebben drie maanden zonder telefoon en internet gezeten. |
|
|
Dweezle Senior lid WMRindex: 95 OTindex: 983 Wnplts: Eiland S |
Het is overal gezeik. Zou nog een topic kunnen openen, dit maal over de Neckermann.
|
|
|
heraux Oudgediende
WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
Quote Dweezle: Na 30 min. contact met chagrijnige vent. Nogeens 30 minuten voor probleem opgelost zou moeten zijn. Een probleem wordt in Maart opgelost, updaten Experia Box. En nu doet mijn telefoon het niet meer en kan ik nog steeds niet inloggen op Mijn KPN. K.., K.. We hebben vrij weinig problemen.. maar de volgende dingen doen zich voor: - contactverlies bij een lang gesprek - niet worden gebeld -dat hoor je dan van anderen die je proberen te bereiken - echo over de lijn (bekend VoIP probleem) - Blijkbaar geen nationale dekking Kinderziektes - zo zie ik dat een technologie iets te vroeg geintroduceerd. Daar moeten we even doorheen bijten.. Of je kiest de conventionele analoge lijn. Die is iets betrouwbaarder - maar zal in den beginne ook zijn nukken hebben gehad.. vraagt uw grootmoeders maar eens.. |
|
|
Dweezle Senior lid WMRindex: 95 OTindex: 983 Wnplts: Eiland S |
Quote heraux:
KPN internetplusbellen
We hebben vrij weinig problemen.. maar de volgende dingen doen zich voor:
- contactverlies bij een lang gesprek - niet worden gebeld -dat hoor je dan van anderen die je proberen te bereiken - echo over de lijn (bekend VoIP probleem)
Contactverlies bij lang gesprek, ja heb ik ook. Onlangs bij een lang gesprek 5 keer weggevallen. Ben blij dat je vertelt over die echo, dacht dat het aan de telefoon lag, overigens zeer irritant. Wordt dit ook nog opgelost? |
|
|
Kate778
|
@ heraux: heb je daar nog lang last van gehad? zie dat het alweer enige tijd geleden is, maar ik heb er nu last van en ik word er een beetje moe van! heb nu internet plus bellen ook van kpn, maar ik word echt van het kastje naar de muur gestuurd... |
|
|
Daanhoek
|
Hey allemaal, Ik ben net nieuw op dit forum en kom een beetje met de deur in huis vallen maar ik hoop dat jullie me kunnen helpen. Ik heb nu een internetabo wat ik eigenlijk veel te duur vind.. Heb nu een site gevonden van waar ik mijn KPN abonnement opzeggen kan. Maar als ik daar klik op switchen naar een andere aanbieder krijg ik alleen maar weer abonnementen van KPN (mijn huidige aanbieder) aangeboden, wat ik dus helemaal niet wil.. Weten jullie meer over deze site? ERn hebben jullie nog tips naar welke provider ik het beste kan overstappen (ik hoor veel positieve verhalen over tele2) Alvast bedankt!! Groetjes Danielle |
|
|
sjatter Oudgediende
WMRindex: 10.025 OTindex: 7.180 T S |
Topic verplaatst van offtopic naar Consumenten Forum. |
|
|
Sjaak Moderator
WMRindex: 21.248 OTindex: 53.456
|
Je kunt proberen buiten het spitsuur te bellen. 's Avonds na 9 uur bijvoorbeeld. |
|
|
heraux Oudgediende
WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
@!@! dt is dus alweer 3 jaar geleden - er doen zich geen problemen voor - soms, zeer zelden.. maar dantoch zodanig regelmatig.. ok, dat klinkt vaag..
incidenteel dus; kan een nummer niet worden gebeld.. dan voeg ik er het net nummer aan toe - dan lukt het wel - de echo is weg, het wegvallen ook..
maar dat komt allemaal omdat we geen KPN hebben.. wij hebben viop-ziggo.. dus.. |
|
|