hr
jaargang -23 - laatste artikel 26-4 10:00 - 74452 artikelen - nu online 30 bezoekers -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum


Consumenten Forum, met welk bedrijf moet je wel/niet zaken doen


[1]

KPN internet plus bellen

15-02-07 09:00:31 - Quote! - @Dweezle
Dweezle
Senior lid

WMRindex: 95
OTindex: 983
Wnplts: Eiland
S
Probeer al heel lang in contact te komen met KPN.
Lukt steeds niet vanwege grote drukte.
Nu eindelijk wel, hiep hoi, maar niet heus. Hoor nu dus al 26 minuten: onze medewerkers zijn nog in gesprek.Een ogenblik geduld a.u.b.(6)(6)(6) Wat moet ik doen?
Hebben jullie zoiets ook weleens meegemaakt?

15-02-07 09:02:38 - Quote! - @nietmeer
nietmeer
Ojee, noem ze maar op, kpn, casema, upc. Nog meer liefhebbers?

15-02-07 09:34:53 - Quote! - @Dweezle
Dweezle
Senior lid

WMRindex: 95
OTindex: 983
Wnplts: Eiland
S
Na 30 min. contact met chagrijnige vent. Nogeens 30 minuten voor probleem opgelost zou moeten zijn. Een probleem wordt in Maart opgelost, updaten Experia Box. En nu doet mijn telefoon het niet meer en kan ik nog steeds niet inloggen op Mijn KPN. K.., K..(6)

15-02-07 09:51:53 - Quote! - @Ikke
Ikke
Oudgediende


WMRindex: 888
OTindex: 29.466
S
1) Je abo niet betalen totdat alles 't doet
2) Stel ze 'n ultimatum: 't probleem is binnen 'n uur opgelost, of ik zeg m'n abo op
3) Dreig met 't terugvorderen van alle telefoonkosten

15-02-07 12:28:07 - Quote! - @NeaRoW
NeaRoW
Erelid


WMRindex: 472
OTindex: 2.965
S
dan is KPN nog niet zo KL*TE als @Home... dat hebben we na een maand opgezegd en we hebbe nog steeds gezeik...

KPN is kwalitiatief minder goed internet... bij home kun je gewoon vol downloaden, met alle programmas, maar nu heb hem gelimiteerd op 30 verbindingen, en om de 2 uur houdt mn internet het weer voor gezien, dus ook bagger.

15-02-07 13:02:20 - Quote! - @Twaggy
Twaggy
Oudgediende


WMRindex: 1.552
OTindex: 9.593
planet is ook zoiets wij opzeggen per 1 1 2007. krijgen we een bevestegings mailtje dat we per 1-1-2008 hebben opgezegd8O. wij reageren van het was per 1-1-2007 zij zeuren dat we te laat waren terwijl we vorigjaar al opgezegd hebbenO_o nu gaan ze het eindelijk veranderen maar onder tussen draai ik nog steeds op Planet. Soon Tele2 :jeej

20-02-07 01:10:29 - Quote! - @Dweezle
Dweezle
Senior lid

WMRindex: 95
OTindex: 983
Wnplts: Eiland
S
Quote Twaggy:
planet is ook zoiets wij opzeggen per 1 1 2007. krijgen we een bevestegings mailtje dat we per 1-1-2008 hebben opgezegd8O. wij reageren van het was per 1-1-2007 zij zeuren dat we te laat waren terwijl we vorigjaar al opgezegd hebbenO_o nu gaan ze het eindelijk veranderen maar onder tussen draai ik nog steeds op Planet. Soon Tele2 :jeej

Tele 2 geeft ook problemen. Bij iemand was opeens het telefoonnr zoek. Nergens terug te vinden. Ze hebben drie maanden zonder telefoon en internet gezeten.

20-02-07 01:11:11 - Quote! - @Dweezle
Dweezle
Senior lid

WMRindex: 95
OTindex: 983
Wnplts: Eiland
S
Het is overal gezeik.
Zou nog een topic kunnen openen, dit maal over de Neckermann.

20-02-07 05:02:16 - Quote! - @heraux
heraux
Oudgediende


WMRindex: 9.537
OTindex: 27.258
T S
Quote Dweezle:
Na 30 min. contact met chagrijnige vent. Nogeens 30 minuten voor probleem opgelost zou moeten zijn. Een probleem wordt in Maart opgelost, updaten Experia Box. En nu doet mijn telefoon het niet meer en kan ik nog steeds niet inloggen op Mijn KPN. K.., K..(6)


We hebben vrij weinig problemen..
maar de volgende dingen doen zich voor:

- contactverlies bij een lang gesprek
- niet worden gebeld -dat hoor je dan van anderen die je proberen te bereiken
- echo over de lijn (bekend VoIP probleem)
- Blijkbaar geen nationale dekking

Kinderziektes - zo zie ik dat
een technologie iets te vroeg geintroduceerd.

Daar moeten we even doorheen bijten..
Of je kiest de conventionele analoge lijn. Die is iets betrouwbaarder - maar zal in den beginne ook zijn nukken hebben gehad.. vraagt uw grootmoeders maar eens..

21-02-07 01:25:51 - Quote! - @Dweezle
Dweezle
Senior lid

WMRindex: 95
OTindex: 983
Wnplts: Eiland
S
Quote heraux:

KPN internetplusbellen

We hebben vrij weinig problemen..
maar de volgende dingen doen zich voor:

- contactverlies bij een lang gesprek
- niet worden gebeld -dat hoor je dan van anderen die je proberen te bereiken
- echo over de lijn (bekend VoIP probleem)

Contactverlies bij lang gesprek, ja heb ik ook. Onlangs bij een lang gesprek 5 keer weggevallen.
Ben blij dat je vertelt over die echo, dacht dat het aan de telefoon lag, overigens zeer irritant. Wordt dit ook nog opgelost?

16-09-10 14:53:31 - Quote! - @Kate778
Kate778
@ heraux: heb je daar nog lang last van gehad? zie dat het alweer enige tijd geleden is, maar ik heb er nu last van en ik word er een beetje moe van! heb nu internet plus bellen ook van kpn, maar ik word echt van het kastje naar de muur gestuurd... :S

21-10-10 12:44:14 - Quote! - @Daanhoek
Daanhoek
Hey allemaal,
Ik ben net nieuw op dit forum en kom een beetje met de deur in huis vallen maar ik hoop dat jullie me kunnen helpen.
Ik heb nu een internetabo wat ik eigenlijk veel te duur vind.. Heb nu een site gevonden van waar ik mijn KPN abonnement opzeggen kan. Maar als ik daar klik op switchen naar een andere aanbieder krijg ik alleen maar weer abonnementen van KPN (mijn huidige aanbieder) aangeboden, wat ik dus helemaal niet wil.. Weten jullie meer over deze site? ERn hebben jullie nog tips naar welke provider ik het beste kan overstappen (ik hoor veel positieve verhalen over tele2)
Alvast bedankt!!
Groetjes Danielle

27-10-10 17:22:05 - Quote! - @sjatter
sjatter
Oudgediende


WMRindex: 10.025
OTindex: 7.180
T S
Topic verplaatst van offtopic naar Consumenten Forum.

27-10-10 17:23:26 - Quote! - @Sjaak
Sjaak
Moderator


WMRindex: 21.248
OTindex: 53.456
Je kunt proberen buiten het spitsuur te bellen. 's Avonds na 9 uur bijvoorbeeld.

27-10-10 21:45:22 - Quote! - @heraux
heraux
Oudgediende


WMRindex: 9.537
OTindex: 27.258
T S
@!@! dt is dus alweer 3 jaar geleden -
er doen zich geen problemen voor - soms, zeer zelden.. maar dantoch zodanig regelmatig.. ok, dat klinkt vaag..

incidenteel dus; kan een nummer niet worden gebeld.. dan voeg ik er het net nummer aan toe - dan lukt het wel - de echo is weg, het wegvallen ook..

maar dat komt allemaal omdat we geen KPN hebben.. wij hebben viop-ziggo.. dus..

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

[1]

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven