hr
jaargang -23 - laatste artikel 25-4 14:00 - 74448 artikelen - nu online 39 bezoekers -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum


'wat me is overkomen' - 'wat me is overkomen' - 'wat me is overkomen'


1 [2]

Dorp of stad

06-03-07 12:36:00 - Quote! - @Tovenaar
Tovenaar
Erelid

WMRindex: 370
OTindex: 3.459
Quote Muaddhib:
een echt stadsmens hiero... dorp is mij te stil...
Ligt eraan met wie ik daar in het dorp ben.. ;) Ik woon in een dorp. Maar het is een van de dichtstbevolkste gebieden dan Nederland.

01-10-07 13:29:33 - Quote! - @mafkees
mafkees
Erelid


WMRindex: 1.774
OTindex: 596
ik woon nu in nanjing (7 miljoen mensen) is dus heel groot, maar toch wordt er veel gesproken met vreemden in de metro of in een park ofzo. gewoon op straat zegt niemand hoi. veel te veel mensen daarvoor

01-10-07 13:30:23 - Quote! - @Usitarie
Usitarie
Erelid


WMRindex: 422
OTindex: 5.771
ik woon in een plaats dat geen stad is en ook geen dorp.

21-10-07 21:52:08 - Quote! - @botte bijl
botte bijl
Oudgediende


WMRindex: 90.799
OTindex: 39.076
ben zelf in een groot dorp (Aalsmeer) opgegroeid, waar gedag zeggen ook heel normaal was, daarna 8 jaar Kudelcity (gemeente Aalsmeer) was iets afstandelijker, maar omdat je elkaar iedere keer weer tegen kwam had je ook al gauw heel veel mensen die je gedag zei....
toen 10 jaar Bijlmer, waar groeten ook een gebruikelijke handeling was, vooral als je je regelmatig in buurtcentra liet zien....
nu ben ik in een saaie Zweedse provinciestad aan ht inburgeren. hier moet je voordat je groet wel iets beter kijken of je de persoon in kwestie kent, maar na bijna een half jaar groet ik al heel wat af (eigen schuld dikke bult, ging geheel vrijwillig naar inburgering, werk buitenshuis en doe aan vrijwilligerswerk en nog veel meer, als ik braaf thuis was gebleven, zoals die vriend om wie ik emigreerde wilde (hij had gelezen dat in Nederland meer vrouwen thuis zitten dan in andere landen in de EU en verwachtte dat ik dat ook zou doen), dan hoefde ik nu niemand te groeten, en had ik waarschijnlijk nog voor het eind van het jaar hulp nodig vanwege de eenzaamheid.....
het is te laat om een lang verhaal kort te houden, maar kort samengevat, wees blij als er op straat regelmatig mensen zijn die je moet groeten :ja

26-10-07 11:27:21 - Quote! - @Pluppel
Pluppel
Oudgediende


WMRindex: 2.068
OTindex: 13.920
S
Op dat gebied ben ik ook raar. Of ik wil een een klein dorp wonen, of in een grote stad. :|

29-10-07 16:28:01 - Quote! - @manoukV
manoukV
Senior lid

WMRindex: 168
OTindex: 116
Wnplts: Hilversum
Ik woon in Hillywood, dus een dorp, want geen stadsrechten. Maar ik groette in Amsterdam-West meer mensen dan hier, want hier doen ze alleen maar sjachie terug...

Al moet ik zeggen dat ik nu ga verhuizen naar een speciaal project, en daar zijn de buren wel van het groeten :D

05-12-07 21:26:28 - Quote! - @Henky
Henky
Senior lid

WMRindex: 203
OTindex: 117
Wnplts: Garderen
S
bij ons in het dorp groeten we ook vaak zat.. maar das omdat je iederen kent..

gisteren in apeldoorn wordt ik ook twee keer "begroet" en of ik 18 ben en mee wil doen aan een onderzoek:r

geef mij garderen dan maar

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

1 [2]

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven