hr
jaargang -23 - laatste artikel 19-4 12:00 - 74420 artikelen - nu online 40 bezoekers -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum


'wat me is overkomen' - 'wat me is overkomen' - 'wat me is overkomen'


[1] 2 3

Blog verdwenen

18-07-07 09:03:49
nietmeer
Oudgediende

WMRindex: 1.656
OTindex: 9.237
Mijn blog is permanent verwijderd uit het blogoverzicht. Dus voor degene die mijn blog wil blijven bezoeken, klik op het woordje klik onder mijn avatar.
Is jouw blog ook verwijderd? Zet je naam erbij dan kan iedereen je blog weer gemakkelijk vinden :D

18-07-07 09:05:24
puppy
Erelid


WMRindex: 727
OTindex: 6.557
Heeft dat nog te maken met gister?

18-07-07 09:05:50
nietmeer
Hoe kan dat LM???

18-07-07 09:11:26
nietmeer
Oudgediende

WMRindex: 1.656
OTindex: 9.237
Quote puppy:
Heeft dat nog te maken met gister?

Quote Cootje68:
Hoe kan dat LM???

Ik heb bij mijn vorige blog periode wel eens iets te schuin gepost :$
Maar nu heb ik volgens mij geen gekke dingen gedaan. Maar als de modjes het niet correct vinden, prima. Gisteren werd er al een mop verwijderd terwijl die volgens mij ontdaan was van alle sexueel expliciete handelingen, maar nog wel de essentie van de mop bevatte. Maar goed. Vorige keer werd ik daar boos om, maar nu laat ik het maar over me heen komen. Als iemand zich eraan stoort, dan kijkt hij/zij maar niet. Ik snap alleen niet dat ze dan niet mijn hele blog hebben weggehaald. Als het aanstootgevend is, dan verwijder je toch alles? Of in ieder geval de bewuste blogposts. Dat is ook niet gebeurt :nee
Dus ik snap het niet zo goed....

18-07-07 09:13:38
nietmeer
Maar nu hebben ze hem dus helemaal verwijderd? Mmm, tja vervelend voor je :ja
Misschien in de toekomst toch maar beter opletten met wat je plaatst? Er zijn ook erg jeugdige lezers hier :ja

18-07-07 09:14:42
nietmeer
Ik snap het wel, als ik weer elk filmpje moet gaan nalopen, dan kan ik beter met wmr kappen want dan heb ik echt helemaal geen tijd meer om t werk te doen waarvoor ik moddervreter ben geworden. Gister was het er eentje met een vent in zijn nakende reet, ik heb gekeken tot het sleutelgat en m toen verwijderd. Je weet best wat wel of niet kan. Als Luna die mop had gezien had ze m ook verwijderd dus mijn inziens een terechte actie na voorgaande missers.

18-07-07 09:15:36
puppy
Erelid


WMRindex: 727
OTindex: 6.557
Ik had al zo'n idee dat t daar mee te maken had. Maar wel vreemd dat je via je naam toch nog op je blog terecht kan?8O

18-07-07 09:19:21
nietmeer
Oudgediende

WMRindex: 1.656
OTindex: 9.237
Kpuc: Een blote reet door een sleutelgat...was dat bij mij?? Ooo, je bedoelt die reklame met die schoonouders...Hmmm, tja, je ziet niks. Geen borsten of geslachtsdelen of wat dan ook. Op het strand zie je meer naakt. Daarom dacht ik dat hij wel kon.

(vond je hem ook niet grappig???;))

18-07-07 09:21:18
nietmeer
Een vent die zich jensig uit aan het kleden is, totaal nakende reet in beeld, nee, not done. Ik zag het als testen en weer de grenzen zoeken, daar heb ik het mee gehad. Ik heb wel wat beters te doen dan ieder blog na te lopen omdat er wat fouts tussen kan zitten.

18-07-07 09:21:49
nietmeer
@LM: je hoeeft niet altijd iets te zien om het aanstootgevend te vinden :nee
Hou in je hoofd dat er ook 12 jarigen en jongeren op deze site bladeren.

18-07-07 09:22:14
nietmeer
Oudgediende

WMRindex: 1.656
OTindex: 9.237
Kpuc: Het was zeker niet bedoeld om grenzen op te zoeken :nee

18-07-07 09:22:54
nietmeer
Oudgediende

WMRindex: 1.656
OTindex: 9.237
Quote Cootje68:
LM: je hoeeft niet altijd iets te zien om het aanstootgevend te vinden :nee
Hou in je hoofd dat er ook 12 jarigen en jongeren op deze site bladeren.

Daarom heb ik er ook geen probleem mee als mijn blog lastiger te vinden is :nee

18-07-07 09:23:45
nietmeer
LM: Maar het had niet gehoeven, als je daar eerder aan gedacht had :nee

18-07-07 09:25:26
nietmeer
Oudgediende

WMRindex: 1.656
OTindex: 9.237
Quote Cootje68:
LM: Maar het had niet gehoeven, als je daar eerder aan gedacht had :nee

Zoals ik al zei, ik vond hem grappig en niet aanstootgevend. En als de modders er anders over denken, prima, dan hebben we gewoon een andere opvatting wat betreft aanstootgevendheid. En dat mag. Daar is niets mis mee.

18-07-07 09:28:43
nietmeer
Een volwassene kan ermee lachen, een kind van 10, en daar zijn er tegenwoordig nogal wat van hier, die kan zeggenmams, kijk es, waarop mams denkt jeemig, dat kan niet. Waarop wmr een klacht kan krijgen en alsnog hiertoe moet overgaan. Dan voorkom ik die klacht liever.

18-07-07 09:32:50
puppy
Erelid


WMRindex: 727
OTindex: 6.557
Ik snap t standpunt van de modjes wel. Ze hebben ntl ook rekening te houden met de wat jongere bezoekers onder ons:ja
Maar soms gaan "gesprekken" of topics ook best ver...

18-07-07 09:33:10
nietmeer
Oudgediende

WMRindex: 1.656
OTindex: 9.237
Kpuc: Ik heb er dus ook vrede mee :ja
@puppy: Dat is wel zo, maar dan moet je maar net naar die pagina gaan en dan moet je lezen. Dit speelt na een klik automatisch af.

18-07-07 09:46:32
stormzoeker
Erelid


WMRindex: 2.784
OTindex: 1.845
@puppy
Kpuc
Soms gaat ook het nieuws behoorlijk ver, en sommige onderwerpen nodigen gewoon uit om 'uit de bocht te vliegen' zal ik maar zeggen. Recentelijk nog het onderwerp over het bordeel met een golfbaan. Voor nieuwsartikelen hoef je ook maar één keer te klikken om alle commentaren te lezen.

Ik begrijp het standpunt van de modjes, maar met de hoeveelheid artikelen en commentaar is het bijna niet te doen om het bij te houden.

Zou een oplossing zijn om een leeftijdsgrens op bepaalde artikelen te zetten? Is de leeftijd niet bekend, dan ook geen toegang. Bij het invullen van de leeftijd voorwaarden vermelden waar de gebruiker mee akkoord moet gaan. Geeft iemand dan een valse leeftijd op en krijg je klachten van ouders dan heb je aan je verplichtingen voldaan als eigenaar van de site.

Ergens vind ik het ook de taak van de ouders van de erg jonge WMR'ers om in de gaten te houden wat hun kinderen op de pc doen....

18-07-07 09:56:35
nietmeer
Oudgediende

WMRindex: 1.656
OTindex: 9.237
@stormzoeker: Ik denk dat Mmore wel andere dingen te doen heeft 8)
Maar je hebt gelijk, sommige onderwerpen kun je beter afvangen met een Terms of Use.

18-07-07 10:09:43
stormzoeker
Erelid


WMRindex: 2.784
OTindex: 1.845
Overigens schiet me nog iets te binnen waar ik gisteren per ongeluk tegenaan liep.
De door Google toegevoegde ads....... ik begrijp dat er op de één of andere manier inkomsten gegenereerd moeten worden, maar sommige advertenties gaan naar sites die ook niet bepaald voor kinderen bestemd zijn ;)
Als op een onderwerp over knakworsten een datingsite en een site voor vaginale droogheid getoond worden door google ads gaat dat toch ook wel een beetje ver (A) Ik herinner het me toevallig omdat ik zelf de humor er wel van in kan zien :P
Als je 'jonge' kinderen zonder toezicht op het internet loslaat als ouder, dan accepteer je ook dat ze op sites terecht komen waar content op staat die niet voor die groep bestemd is.

18-07-07 10:13:25
nietmeer
Oudgediende

WMRindex: 1.656
OTindex: 9.237
@stormzoeker: De vaginale droogheid en datingsite wordt wel redelijk vaak getoond...
en je hebt gelijk dat als je daar op zou klikken je ook een hoop bagger over je heen krijgt. Het probleem is dan alleen niet meer van WMR, maar van die andere site.

18-07-07 10:14:56
Voogeltje
Administrator


WMRindex: 1.751
OTindex: 3.684
T S
LM en Stormzoeker: Deze ads zijn volledig geblokkeerd via Google maar toch blijven ze getoond worden? Die vaginale droogheid gebruikt namelijk een tussen persoon waarvan de url telkens aangepast wordt.

18-07-07 10:17:13
nietmeer
Oudgediende

WMRindex: 1.656
OTindex: 9.237
Quote Voogeltje:
LM en Stormzoeker: Deze ads zijn volledig geblokkeerd via Google maar toch blijven ze getoond worden? Die vaginale droogheid gebruikt namelijk een tussen persoon waarvan de url telkens aangepast wordt.

@Voogeltje: Ik ben hem vandaag nog niet tegengekomen :nee, maar zal je melden zodra ik hem weer zie :ja

18-07-07 10:18:27
stormzoeker
Erelid


WMRindex: 2.784
OTindex: 1.845
Quote LuckyMe:
en je hebt gelijk dat als je daar op zou klikken je ook een hoop bagger over je heen krijgt. Het probleem is dan alleen niet meer van WMR, maar van die andere site.


Als je het doortrekt is WMR wel degelijk verantwoordelijk voor de links op de site. Er is voor gekozen om gebruik te maken van Google Ads en daarmee accepteerd de eigenaar van de site dat er links geplaatst worden die naar sites gaan die niet bedoeld zijn voor kinderen.
Begrijp me goed: ik heb niets tegen Google Ads (de boel moet betaald worden), maar je kunt moeilijk het een weren en het ander toestaan.

18-07-07 10:19:15
nietmeer
Oudgediende

WMRindex: 1.656
OTindex: 9.237
@stormzoeker: Daar heb je ook wel een punt ja. Zo had ik er nog niet naar gekeken.

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

[1] 2 3

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven