hr
jaargang -23 - laatste artikel 26-4 14:00 - 74454 artikelen - nu online 12 bezoekers -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum


'wat me is overkomen' - 'wat me is overkomen' - 'wat me is overkomen'


[1]

Blikseminslag

12-06-07 17:37:03 - Quote! - @Ikje
Ikje
Senior lid

WMRindex: 395
OTindex: 727
Waaaa! Blikseminslag vrijdag. Gelukkig niet bij ons thuis maar, wel in het kastje van de kabelmaatschappij. Resultaat: computer doet niets meer. Zit nu noodgedwongen bij iemand anders te internetten.:(
We hebben even wat nagevraagd en het kan misschien een kleinigheidje zijn, maar het kan ook finito zijn voor mijn computer.8O
Naja maar hopen op het eerste dan.:?

12-06-07 18:03:34 - Quote! - @Sto
Sto
Oudgediende


WMRindex: 6.021
OTindex: 14.071
Hoezo internet verslaafd xD maar ja is het weer opgelost?

12-06-07 22:45:53 - Quote! - @heraux
heraux
Oudgediende


WMRindex: 9.537
OTindex: 27.258
T S
Stroom storing
dag gelee
de duisternis
en verlichte velden
Stralend weer in de nacht
knetterd feest in de donkere
luchten

Helemaal van Slag bij elke
donder - op een donderdag
kwam die onverwacht.
In de ochtend een lichte mist
een warm zwoele dagenraad..
langzaam trok de mist
op naar andere einden.

Aan het einde van de dag
Hoorde we in verre
de nieuwe slag van Waterloo
Heldere Hemelen nooit meer
voor mij..
Ik houd van donder..
Het is de schoonmaak van
moeder natuur en maakt
alle porien vrij

12-06-07 23:11:22 - Quote! - @Luna
Luna
Moderator


WMRindex: 23.879
OTindex: 45.412
S
Hey, Ikje..ben je er weer :D

13-06-07 21:27:48 - Quote! - @lucb1e
lucb1e
Erelid


WMRindex: 381
OTindex: 2.139
T S
Quote Ikje:
We hebben even wat nagevraagd en het kan misschien een kleinigheidje zijn, maar het kan ook finito zijn voor mijn computer.8O
Naja maar hopen op het eerste dan.:?

Waarom hopen op het eerste? als mijn pc stuk is (en ik kan er nix aan doen) krijg ik een nieuwe van mijn ouders 8)
ff belangrijke bestanden van de harde schijf kopieren (of je gebruikt 2 schijven, de nieuwe en de ouwe), dan heb je tenminste een snellere pc (die slome die ik heb zijn toch niet meer te koop (1.6GHz) dus veel te langzaam voor mijn favo spel (cnc3) :P)

19-06-07 16:12:05 - Quote! - @Ikje
Ikje
Senior lid

WMRindex: 395
OTindex: 727
:[Pc is kapot....total loss.
Kan denk ik nog wel even gaan duren voordat we een nieuwe hebben. Naja we gaan toch eerst nog van de vakantie genieten.8)

19-06-07 16:18:16 - Quote! - @nietmeer
nietmeer
@Ikje: als het is ingeslagen bij de kabelmaatschappij en jou pc is kapot, kun je altijd nog proberen te claimen bij de verzekering als zijnde bliksemschade...............;)

19-06-07 18:27:03 - Quote! - @Unlogic
Unlogic
Senior lid

WMRindex: 455
OTindex: 405
Wnplts: België
Kun je inderdaad proberen. Tijdje geleden sloeg ie in bij de overburen, heel de buurt zat met zware schade.
Overburen natuurlijk helft van hun dak kwijt (en dus ook waterschade), hun twee auto's geraakt door het puin en tsja, hun apparaten waren ook voor het grote deel naar de vaantjes.

Bij ons was het een dvd-speler, de router, satellietschotels- en ontvanger en nog paar dingen. Héél veel geluk heb ik gehad, aangezien mijn netwerkkabel er nog in zat en mijn pc het toch nog deed. :S

Was bij ons niet de moeite waard echter om de verzekering aan te spreken. Was pas zo geweest moest mijn pc der ook effectief aan zijn geweest. (Erg eh?)

19-06-07 19:12:42 - Quote! - @Ikje
Ikje
Senior lid

WMRindex: 395
OTindex: 727
Verzekering????
'k Heb geen verzekering...
Dom dom dom.:nee

19-06-07 20:05:00 - Quote! - @Unlogic
Unlogic
Senior lid

WMRindex: 455
OTindex: 405
Wnplts: België
Zit bij ons automatisch in de brandverzekering of zoiets.

27-06-07 09:17:01 - Quote! - @LangeJan
LangeJan
Lid

WMRindex: 26
OTindex: 3
Wnplts: Elspeet
Ik zeg nog zo.. Gebruik nu een spanningsbeveiliging...

03-07-07 13:17:12 - Quote! - @blusgast
blusgast
Erelid


WMRindex: 463
OTindex: 1.779
Geen inboedelverzekering of zo? Die moet je toch hebben. En als je die niet hebt dan aviseer ik, als brandweerprofessional er toch maar gauw 1 af te sluiten. Denk ook aan de brandverzekering

03-07-07 14:25:33 - Quote! - @nietmeer
nietmeer
Oudgediende

WMRindex: 1.656
OTindex: 9.237
Quote blusgast:
Geen inboedelverzekering of zo? Die moet je toch hebben. En als je die niet hebt dan aviseer ik, als brandweerprofessional er toch maar gauw 1 af te sluiten. Denk ook aan de brandverzekering

Hm, een inboedelverzekering moet je alleen afsluiten als je niet voldoende middelen hebt om spullen aan te schaffen als ze verloren raken. Als je voldoende fincanciele middelen hebt hoeft het niet.
Een opstalverzekering ben je meestal verplicht te hebben als je een eigen woning hebt. Dit vraagt de hypotheekverstrekker. Ze zijn dan ook eerste begunstigde...#no

03-07-07 15:18:57 - Quote! - @Regie
Regie
Erelid


WMRindex: 892
OTindex: 2.859
toen bij ons blikseminslag was sliep ik gewoon door:P:P
onze computer was er wel aan en we moesten alles opnieuw instellen:(

we kregen trouwens wel een nieuwe computer :ja:)

04-07-07 01:26:17 - Quote! - @Peterisbeter
Peterisbeter
Senior lid

WMRindex: 107
OTindex: 74
Wnplts: Purmerend
Quote blusgast:
Geen inboedelverzekering of zo? Die moet je toch hebben. En als je die niet hebt dan aviseer ik, als brandweerprofessional er toch maar gauw 1 af te sluiten. Denk ook aan de brandverzekering
Tegenwoordig hoeft dat niet meer... ik mag geen reclame maken natuurlijk, maar er zijn verzekeringen waarbij je niet meer lastig je hele inboedel op een lijstje moet hebben staan.Gewoon alles in je huis is verzekerd tot 100.000 euro en als je iets nieuws koopt, hoef je dat niet te melden bij de verzekering.Wat je in je huis hebt staan staat dus centraal.

Je beheerd het dus helemaal zelf.#ok;)

04-07-07 10:25:02 - Quote! - @heraux
heraux
Oudgediende


WMRindex: 9.537
OTindex: 27.258
T S
blixemuitslag.. zalfje

22-07-07 00:39:21 - Quote! - @4stroke_delight
4stroke_delight
Lid

WMRindex: 40
OTindex: 10
Wnplts: Everywhere
Quote lucb1e:
Quote Ikje:
We hebben even wat nagevraagd en het kan misschien een kleinigheidje zijn, maar het kan ook finito zijn voor mijn computer.8O
Naja maar hopen op het eerste dan.:?

Waarom hopen op het eerste? als mijn pc stuk is (en ik kan er nix aan doen) krijg ik een nieuwe van mijn ouders 8)
ff belangrijke bestanden van de harde schijf kopieren (of je gebruikt 2 schijven, de nieuwe en de ouwe), dan heb je tenminste een snellere pc (die slome die ik heb zijn toch niet meer te koop (1.6GHz) dus veel te langzaam voor mijn favo spel (cnc3) :P)


Doe mij zulke ouders! of toch niet? :P

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

[1]

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven