hr
jaargang -23 - laatste artikel 19-4 18:00 - 74423 artikelen - nu online 18 bezoekers -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum


'wat me is overkomen' - 'wat me is overkomen' - 'wat me is overkomen'


1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10]

Wat heb je wel eens gedaan in een dronken bui

11-10-13 09:53:02 - Quote! - @childofsjatter
childofsjatter
Senior lid

WMRindex: 108
OTindex: 588
Wnplts: emmen
Ik heb wel eens omdat ik een vecht trukje wilde laten zien, mn vent in zn ballen getrapt en mn vriendin een blauw oog geslagen, was wel een ongelukje, maar ik was druk wild en dronken.

maar ze hebben me vergeven

15-01-14 10:58:28 - Quote! - @Broertje_bas
Broertje_bas
Vrijdagnacht, boven 't toilet: "Ik ga nooit meer drinken!" - Broertje bas

Zaterdag nacht: "Noooouuu, een biertje kan nu wel weer"

08-12-14 12:28:50 - Quote! - @DeathJester
DeathJester
Erelid

WMRindex: 890
OTindex: 403
Wnplts: Roosendaal
Ah drunken verhalen, altijd leuk!

- Ooit een biker (agent op fiets) erop gewezen dat hij zonder licht fietste (wat ook echt zo was). Hij was wel zo netjes om af te stappen en lopend op het bureau een nieuw lampje te halen!

- Een meisje waarmee ik aan het 'daten' was naar huis gebracht, om vervolgens door te fietsen naar het huis van m'n ex. (Het is met beide niets meer geworden overigens :P) ; ben er overigens later achter gekomen dat het meisje waarmee ik aan het daten was, de dochter van een secretarieel medewerkster van school was.

- In half-dronken toestand de zus van mijn toenmalige vriendin thuis gebracht en tegen mijn stomdronken vriend gezegd dat ik terug naar de stad zou fietsen om hem ook thuis te brengen. Kreeg op de terugweg een telefoontje van hem met de vraag waar ik was. Hij was zelf al 'richting' huis gegaan, totaal de andere kant op dus.

- Een hele avond -naar het schijnt- op een tafel pinda's zitten pellen in mijn stamkroeg. In mijn beleving was ik helemaal niet zo dronken, maar dat is puur perceptie.

- Een pizzagevecht gehouden in een döner zaak. Zittend. Aan tafel. Was nog best ranzig eigenlijk.

- Op de verjaardag van een vriend (die het bij de scouting vierde) op een tafel in slaap gevallen om vervolgens op de 1e verdieping op een bank wakker te worden. Weet nog steeds niet hoe ik daar ben gekomen...

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10]

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven