hr
jaargang -23 - laatste artikel 19-4 18:00 - 74423 artikelen - nu online 34 bezoekers -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum


'wat me is overkomen' - 'wat me is overkomen' - 'wat me is overkomen'


[1]

heel erg dom,en boos

26-09-13 18:36:21 - Quote! - @monte
monte
Ik ben een zeer domme en boze concument, wel om de volgende reden. Begin juli wordt ik gebeld door de dierenkortingskaart te Almere. Werd natuurlijk heel mooi voorgesteld dus heb met mijn stomme kop ja gezegt. Kreeg binnen een uur ook de bevestigings-mail binnen en die heb ik toen ook bewaard. De dag daarop, zag ik op radar page, dat ik binnen 8 dagen alsnog hiervan af mocht zien, dus heb ik de e-mail beantwoordt en uitgelegt dat ik toch van de koop af wilde zien. Geen reactie hierop. Ben via google aan hun adres en telefoonnummer gekomen en heb nog even gebeld. Volgens degene die ik aan de telefoon had, zou het geregeld worden. Op 7 aug. werd ik gebeld met de mededeling dat ik nog even 69,- voor de kaart moest betalen en wel binnen 48 uur, want anders zou dit naar een incasso buro gestuurd worden. Totaal verbaast, heb ik trachten uit te leggen dat ik netjes binnen de 8 dagen van die koop af te komen. Nou toen brak de hel los, ben voor alles wat los en vast zat uitgemaakt. En nu wordt ik dus voor leugenaar uitgemaakt en mag dus leuk even 109,14 http://wimg.nl/smile/oops.gifophoesten.http://wimg.nl/smile/twisted.gif

26-09-13 19:14:01 - Quote! - @ledi
ledi
Oudgediende


WMRindex: 47.811
OTindex: 23.036
S
Ik zou maar contact opnemen met Radar en Kassa!

01-10-13 09:48:13 - Quote! - @nietmeer
nietmeer
Oplichterszootje! Gewoon de rekeningen negeren, laat maar voorkomen, doen ze toch niet :nee En als ze een incasso inschakelen, wettelijk ben je niet verplicht meer dan de hoofdsom te betalen.. Laat ze lekker de pleuris krijgen! Bovendien: Als je jouw afmeldingsmail bewaard hebt dan is dat voldoende bewijs dat je het geannuleerd hebt! Komt puntje bij paaltje dan kan middels een trace nagegaan worden of de mail bij de geadresseerde is aangekomen. Dat ze er niet op gereageerd hebben is niet jouw pakkie an!

01-10-13 11:03:11 - Quote! - @ledi
ledi
Oudgediende


WMRindex: 47.811
OTindex: 23.036
S
SamuiAxe: Prima advies, alleen heeft monte, na op 26/9 zijn gal te hebben gespuugd, nooit meer van zich laten horen.

Een eendagsvlinder dus.

Laatste edit 01-10-2013 11:04

01-10-13 11:06:34 - Quote! - @nietmeer
nietmeer
@ledi: Ow, inderdaad 8O Nouja, dan is het misschien goed advies voor een ander lid dat in de problemen komt door dit soort oplichterspraktijken :)

01-10-13 11:23:08 - Quote! - @ledi
ledi
Oudgediende


WMRindex: 47.811
OTindex: 23.036
S
SamuiAxe: ik vind het inderdaad maar vreemde vogels die overal lid worden om hun sores te deponeren.

01-10-13 11:31:14 - Quote! - @Emmo
Emmo
Stamgast


WMRindex: 65.623
OTindex: 28.417
@ledi: Ja, je kunt beter lid blijven en constant lopen mekkeren over van alles :ja :D

01-10-13 11:33:18 - Quote! - @allone
allone
Oudgediende


WMRindex: 50.832
OTindex: 90.631
Quote @ledi:
SamuiAxe: ik vind het inderdaad maar vreemde vogels die overal lid worden om hun sores te deponeren.
dan zijn ze op RAARmaarwaar op hun plaats :P

01-10-13 12:35:44 - Quote! - @ledi
ledi
Oudgediende


WMRindex: 47.811
OTindex: 23.036
S
@Emmo: toch maar liever niet :)

@allone: ik zie toch liever andere vogels.

01-10-13 12:38:01 - Quote! - @Emmo
Emmo
Stamgast


WMRindex: 65.623
OTindex: 28.417
@ledi: tweet tweet....

01-10-13 17:35:32 - Quote! - @nietmeer
nietmeer
Dit soort problemen kun je simpel oplossen, je moet het alleen weten hoe.
Op de bank de rekeningnummer blokkeren, zodat zij het niet automatisch kunnen afschrijven.
Verder met je beste Nederlands een brief schrijven en vertellen dat je anders juridische stappen gaat ondernemen.

Dat werkte heel goed bij een verzekeringsmaatschappij bij ons, die schijnbaar meerdere mensen te pakken heeft gekregen.

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

[1]

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven