hr
jaargang -23 - laatste artikel 29-3 08:00 - 74301 artikelen - nu online 26 bezoekers -

Home
Forum
Lid worden

Leden
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Login onthouden

Login via:
Wachtwoord vergeten.

Het Forum

· [MED] Mededelingen
· [SUG] Suggesties
· [M&S] Moppen/Spelletjes
· [CUL] Kunst & Cultuur
· [OFT] Offtopic
· [G&C] Games & Computers
· [WMO] Wat me is overkomen
· [VDS] Vragen des levens
· [POL] Politiek
· [CON] Consumenten forum


'wat me is overkomen' - 'wat me is overkomen' - 'wat me is overkomen'


[1]

Adres gebruikt

26-04-13 10:58:17 - Quote! - @nietmeer
nietmeer
De laatste tijd word ik geconfronteerd met iets raars.
Op verschillende namen (nu is het M. van der Kluis maar de naam wisselt nog al eens) krijg ik dingen toegestuurd die ik niet heb besteld.
Zo kreeg ik ineens de Veronicagids, een pakketje van het NTI met waarschijnlijk een cursus, dingen van Readers Digest, een abonnement op de postcodeloterij, het blad Landleven van Reed Business, een proefabonnement op het AD en nog een stuk of wat andere zaken.
Ik werd zelfs gebeld door het AD met een mooie aanbieding. Dus ook mijn (zakelijke) telefoonnummer wordt schaamteloos gebruikt voor dit soort doeleinden.
Ik heb ondertussen als stickers klaarliggen met de tekst: Retour afzender, geadresseerde onbekend.
Vanzelfsprekend komen ook de facturen op mijn adres binnen. Zelfs aanmaningen ondanks het retour zenden van de spullen.

Dit gaat me toch wel erg vervelen.
Naast het terugsturen van de handel moet ik ook vaak bellen met klantenservices van verschillende bedrijven om de zaak stop te zetten.

Wat ik echt niet begrijp, is waarom iemand mijn adres misbruikt.
Wat heb je er aan?
Je krijgt de spullen toch niet.
En nee, ik heb geen reden om iemand uit mijn omgeving te verdenken van dit soort ongein.
Ik schat mijn kennissen stuk voor stuk heel wat hoger in.

Wat zou hier aan de hand kunnen zijn?

11-06-13 17:26:53 - Quote! - @SjekRussell
SjekRussell
Senior lid

WMRindex: 95
OTindex: 189
Wnplts: Tilburg
T S
Ik maak hetzelfde mee, maar dan krijg ik boeken van Disney boekenclub aan, telefoontjes van de Postcode loterij( en ook al geef je aan dat je die persoon niet bent, gewoon nog proberen je iets aan te smeren.), Totaal tv op de deurmat, brieven vanhet ggn, Aegon.. En ga zo maar even door.

En ook al zovaak terug gestuurd met reden: geadresseerde woont hier niet!

En ik weet ook niet waarom nu net mijn adres en telefoonnummer hiervoor wordt gebruikt, maar ik ben wel furieus dát het gebeurt.

Wat ik me zou kunnen bedenken, is dat iemand jou en mijn adres invult bij online enquetes.
En zich er vervolgens niet druk om maakt of die bedrijven dan je vervolgens gaan benaderen met allerlei dingen.

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren!

[1]

WMRphp ver. 7.1 secs - Smalle versie - terug naar boven