Spelletjes voor in bed |
Ryoga Actief lid WMRindex: 73 OTindex: 30 Wnplts: Rotterdam S |
Zo, de aandacht is meteen gevestigd. Ik vond dit niet echt bij Games passen, omdat daar het daar alleen over digitale zooi gaat. Geen idee waar het anders nog kon. Maar goed, ik ben bezig met een zoektocht naar 'spelletjes voor in bed'. Helaas voor menig user moet het niets met seks te maken hebben  Het zijn spelletjes voor als je allebei niet kunt slapen. Nou heb ik er al aardig wat al zeg ik het zelf  Ik heb de hele lijst even online gegooid. Klik!Iemand nog een paar goede ideeën? En nee, geen seks gerelateerde dingen  |
|
heraux Oudgediende
 WMRindex: 9.537 OTindex: 27.258 T S |
Vroeger toen ik nog een kleine knirps wahr - toen deden wij spellen in bed - die zijn so leuk..
Men draaid zijn rug naar de ander en die tekend een vorm op de rug..
En nu het raden wat het is..
Heel vermoeiend dus goed voor het slapen gaan..
|
|
Twaggy Oudgediende
 WMRindex: 1.552 OTindex: 9.593
|
Quote Ryoga: Maar goed, ik ben bezig met een zoektocht naar 'spelletjes voor in bed'. Helaas voor menig user moet het niets met seks te maken hebben  Het zijn spelletjes voor als je allebei niet kunt slapen. hmmz dan heb je juist sex of ligt dat aan mij |
|
Eh? Je ligt heus niet altijd met het oog op seks met elkaar in bed. Stel maar eens voor dat je vriendin ongesteld is, of dat je met een vriend op vakantie bent of zo. Of het is 40 graden en je hebt geen zin in beweging en al helemaal geen slaap  |
|
Basaal
|
Op al jouw argumenten heb ik persoonlijke argumenten die dat weerleggen  ... Maar tis maar net wat je wil, en idd je ligt niet altijd in bed om te batsen. Scrabbelen is ook leuk. |
|
AcidCranberry 1e plek SL 2006
 WMRindex: 136 OTindex: 1.397
|
Ik vind het een toplijst! Staan maar weining spelletjes tussen die ik nog niet kende, maar die onbekende zijn wel erg leuk.  |
|
Mmore
Administrator
 WMRindex: 1.439 OTindex: 15.022
|
@Ryoga: Hoe kom je aan al die foto's van al die meisjes op die website (als die site van jouw is  )  |
|
Quote Mmore: @Ryoga: Hoe kom je aan al die foto's van al die meisjes op die website (als die site van jouw is  )  hehe ooit van een of andere zweedse site afgeplukt en gemirrored. wel mooi, want iets later ging die site down. En dat heeft verder nix met dit topic te maken  |
|
Mmore
Administrator
|
O.. Jammer.. Sommige foto's waren niet erg scherp en ik kon wel even op bezoek komen om het professioneel te fotograferen.. kuch kuch  |
|
Loempia finalist MPPV 06 WMRindex: 415 OTindex: 2.528
|
Zijn er wel veel  Nog wat voor jou tussen Mmore?  |
|
Mmore
Administrator
|
Ik zie er wel een paar ja  |
|
Twaggy Oudgediende
|
Quote Ryoga: Eh? Je ligt heus niet altijd met het oog op seks met elkaar in bed. Stel maar eens voor dat je vriendin ongesteld is, of dat je met een vriend op vakantie bent of zo. Of het is 40 graden en je hebt geen zin in beweging en al helemaal geen slaap  ben vrijgezel dus altijd wel een ander. was met een vriend op vakantie(hij zat iedere avond op het balkon met een meid(hij verloor steen pappier schar telkens  ) 40 graden? lekker rustig aan doen  |
|
heraux Oudgediende
[bron=pix] : generic internet propperty - aka - nicked from girl-sites - dating-pools - and equal stuff [/bron]
|
|
Toerist Senior lid WMRindex: 622 OTindex: 461 Wnplts: bermuda
|
Quote: Iemand nog een paar goede ideeën? En nee, geen seks gerelateerde dingen dat is t enigste spelletje wat je in bed hoort te spelen  wat doe je anders in bed? (behalve ook slapen)  |
|
Twaggy Oudgediende
|
ow ow op de sega spelen  |
|
Mmore
Administrator
|
TV kijken.. Internetten als je een laptop hebt.. en zo kan ik nog wel een uur doorgaan met dingen die je op het bed doet  |
|
Twaggy Oudgediende
|
yup maar op 1 staat natuurlijk slapen  en op 2 vlak achter nummer 1 sex  |
|
Mmore
Administrator
|
En dat terwijl mensen toch liever sex hebben dan slapen.. Vreeeeemd  |
|
Twaggy Oudgediende
|
tja maar voor goeie sex moet je uitgerust zijn  |
|
Dweezle Senior lid WMRindex: 95 OTindex: 983 Wnplts: Eiland S |
Quote Twaggy: tja maar voor goeie sex moet je uitgerust zijn  : Zo is het maar net, dus 's ochtends als je goed uitgerust bent.   |
|
Twaggy Oudgediende
|
ik doe het beter ik rust tussen de sex door  |
|
Mmore
Administrator
|
Ik rust.. En ik rust.. En ik rust  |
|
Quote Twaggy: ik doe het beter ik rust tussen de sex door  Is ook lekker. Sex is gewoon altijd lekker, wanneer je het ook doet.  |
|
heraux Oudgediende
hup, en het gaat weer over sex..
ik snap die synapsis wel bed=sex
maar toe even doorbijten, niet hier aub |
|
Oke, oke |
|