|
nietmeer
|
hoi hoi allebei  PW lekker nuttig bezig met M-Cyclone?  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
Ja, it was going nuts.  |
|
M-Cyclone Oudgediende
 WMRindex: 16.282 OTindex: 18.824 S |
Over de avatar die ik moet nemen en waarom ik zon lage OTindex heb en over een Crazy Nut  |
|
nietmeer
|
jij mjoet gewoon meer posten  doe es mee in de spellen ofzo  Crazy Nutteloos ja  en avater ben je nog lang niet aan toe  |
|
M-Cyclone Oudgediende
Qua reacties op artikelen wel  492. |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
Crazy Nut is een best aardig spel.  |
|
nietmeer
|
o wacht an schiet t wel op  nog maar 8 snel ff geven  weet je de avater al? |
|
nietmeer
|
maar ik ga  tv-kijken doei  |
|
M-Cyclone Oudgediende
Jup  Zal ik wel ff doen.  |
|
nietmeer
|
mazzel allebei  |
|
RonHee Oudgediende
 WMRindex: 10.567 OTindex: 4.662
|
Ik was even een paar pagina's afwezig in het café, maar heb inmiddels de boel weer razendsnel bijgelezen.
WMR draait om zinnige, doch soms spitsvondige, antwoorden op de artikelen. Ook een keertje flauw wezen kan daarbij horen. Maar de leidraad blijft het artikel.
Bij het forum geldt in principe hetzelfde, reageren op een forum moet wel te maken hebben met het onderwerp. Al is een aardigheidje natuurlijk nooit weg. In het café kan men reageren op van alles wat de dag is gepasseerd, maar aub, naar mijn inzien geen plek om allerlei theoriën over de paperclip te lang te lopen voeren. Het café is waar een café voor bedoeld is, elkaar ontmoeten.
Kom ik nog bij de weblogs: Natuurlijk mag iedereen zijn/haar mening uiten, mits het binnen de regels van WMR valt. Alles wat daarbuiten valt, direct verwijderen door de Voogel Mediagroep.
Begrijp mij even goed: Ik ben elke dag te vinden op WMR, heb geen enkele functie binnen de WMR groep, ben geen waakhond of wat dan ook. Vind dat spammen om snel een avatar te kunnen krijgen totale onzin met zich meebrengt die niet gerelateerd is aan het betreffende onderwerp/forum.
Misschien moeten de titels en avatar code wat hoger gelegd gaan worden qua gradaties.
|
|
nietmeer
|
flinke pil ron  ma ben het er wel mee eens;) |
|
M-Cyclone Oudgediende
Ik spam niet om een avatar te krijgen RonHee. Ik geef gewoon ontopic reacties! Maar ik snap je wel. |
|
Delenn
Oudgediende
 WMRindex: 3.059 OTindex: 36.772 S |
PW; je valt in herhaling  |
|
nietmeer
|
just curious, maar waar haalt iedereen zijn/haar 'ware maar rare' nieuws vandaan? |
|
Delenn
Oudgediende
 WMRindex: 3.059 OTindex: 36.772 S |
ik van het AD maar ik ben telkens te laat met insturen  |
|
nietmeer
|
ik ook vaak  en ik haal het nog wel van fok.nl |
|
M-Cyclone Oudgediende
Ik had net iets van het RTL nieuws gehaald. Maar ze moesten een keuze maken uit een enorm aanbod. Dus niet toegevoegd.  |
|
Juraj Erelid
 WMRindex: 334 OTindex: 6.240 T S |
Hooi  |
|
Phantom
Senior lid WMRindex: 428 OTindex: 285 Wnplts: Delfzijl
|
Quote the-ghost: just curious, maar waar haalt iedereen zijn/haar 'ware maar rare' nieuws vandaan? Probeer het eens met iGoogle EDIT: ZO kom ik aan mijn opmerkelijke nieuws.  |
|
nietmeer
|
heb ik daarstraks ook gehad  hoi SK |
|
M-Cyclone Oudgediende
Hooi Schaapie  |
|
Luna
Moderator
 WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
Cyclone, geen dubbel reacties aub. Die worden altijd verwijderd. Je kan je reactie editten. |
|
M-Cyclone Oudgediende
Srry, Ik had niet door dat ik een dubbele reactie geplaatst had. Sorry  |
|
Luna
Moderator
 WMRindex: 23.879 OTindex: 45.412 S |
In de hoek  |
|