|
Neus Senior lid WMRindex: 124 OTindex: 1.135
|
ik vind Delenn nu eng.. zo'n vrouw die als ze DENKT dat je vreemdgaat, met scherpe materielen aan de slag gaat.. WMR gehalte vrij hoog  |
|
Dionos Oudgediende WMRindex: 156 OTindex: 23.842
|
@Puck: hmm.. je zit goed in de richting  missed me op wmr?  whahaha  vast niet @Delenn: een geneeskunde student met een katana  hmm... jij mag later niet voor mij zorgen als ik in t ziekenhuis lig  |
|
Juraj Erelid
 WMRindex: 334 OTindex: 6.240 T S |
ik wil naar huis, niks meer, niks minder  |
|
|
Sushi, wil je met me dansen? |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
 Ik heb mijn Katana in portugal gekocht in 1997 voor 400 gulden.  |
|
Stefsel
Oudgediende
 WMRindex: 846 OTindex: 10.672
|
Ja ik kreeg ook een mail. Maar dat is niet mijn onderwerp  Leuk zo'n katana, delenn en ik hebben dat ook eens gedaan leek een beetje hierop  HAHA Pulmonale hypertensie is een veel te hoge bloeddruk in de vaten die naar je longen gaan |
|
Delenn
Oudgediende
 WMRindex: 3.059 OTindex: 36.772 S |
voor de show mensen, simpel voor de show |
|
Sushi
Oudgediende
 WMRindex: 268 OTindex: 10.475
|
@Neus, met jou wil ik altijd dansen  wat voor dans gaan we doen?  |
|
Puck Oudgediende
 WMRindex: 277 OTindex: 12.280
|
Neus, hmm, niks hoor, 'schat'  Bernie, nou nee eigenljk niet  Msn is genoeg  Maar jij spreekt mij nooit aan he, dus ja  Hihi, en ik spreek jou altijd aan natuurlijk  |
|
Delenn
Oudgediende
had ik al gezegd STef  |
|
Stefsel
Oudgediende
|
He is wel makkelijk hoor, als ze je hard raakt, zal ze je ook kunnen helpen. Weet niet op PW dat kan? |
|
|
Steffie wil je met me trouwen, delenn is te eng en jij weet wat pulmonale hypertensie is  god ik verveel me.. wat voor dans.. hmmm.. ik weet niet, het enige wat ik kan is wat ik tijdens het uitgaan doe  dus komt zo'n beetje neer op schuifelen e.d en als een dronken debiel bewegingen maken die op dansen moeten lijken  |
|
Stefsel
Oudgediende
|
@ delenn: ja ik moest een heel verhaal tikken en dan doe jij even snel het antwoord (volgens mij vroeg ie het aan mij  ) |
|
Puck Oudgediende
 WMRindex: 277 OTindex: 12.280
|
Sushi, hihi, kan jij ook stijldansen?  |
|
|
@Puck: wat deed ik net dan?  Maar....... jij bent altijd zo snel SteffieKooij: als je goed met een katana geraakt wordt, ben je niet meer te helpen  tenzij ze naald en draad meeneemt om alle delen weer vast te naaien;) hechten bedoel ik  |
|
Delenn
Oudgediende
neus!?  ik had net al uitgelegd wat pulmonale hypertensie is! niet de eer aan iemand anders toekennen  |
|
Stefsel
Oudgediende
|
@ Neus: Hoe oud ben je dan? Moet toch wel iets meer weten van iemand met wie ik dan zou moeten trouwen??? |
|
Delenn
Oudgediende
Neus noemt iedereen leluk Stef; ik zou het niet doen  |
|
WMR-kok
Oudgediende
 WMRindex: 5.850 OTindex: 106.950 S |
 Ik heb ook EHBO gedaan Steffie.  |
|
Stefsel
Oudgediende
|
@Berniew, maar Delenn is vast nog niet zo goed met een katana. Ik kan alles proberen. Ik zal wel een hoop draad meenemen dan |
|
Stefsel
Oudgediende
|
O PW dan voel ik me gelijk veiliger |
|
Delenn
Oudgediende
@Neus; lol @ je 2 eerste tags. |
|
Sushi
Oudgediende
 WMRindex: 268 OTindex: 10.475
|
@Puck, nee..  ik kan niet echt zo goed dansen @Steffie, volgens mij delen wij ongeveer dezelfde achternaam  |
|
|
@Steffie: je naaldje niet vergeten he  anders hecht t zo lastig  |
|
Kpuc Oudgediende
 WMRindex: 7.557 OTindex: 38.305 S |
Zucht, Neus, wat boeit nou een bommetje in je longvaten  Vraag minstens of ze wel goed kan koken, zo niet, dan weet je wat je te doen staat, leren koken  |
|